Кембридж тәсілі
Менің Отаным - Қазақстан
Балаларды Отанды сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерін білуге, еліне, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында олардың сөздік қорларын көбейтіп, танымдық қызығушылықтарын арттыру....
Құстардың ұясы
Оқушылар жұппен, топпен жұмыс істей отырып, ертегінің идеясын, тақырыбы мен мазмұнының байланысын табады...
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу...
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы
Хандық биліктің жойылуы туралы түсінік беру. 1822 жылғы Сібір қазақтары туралы Жарғының нәтижесіндегі өзгерістердің мәнін түсіндіру....
Kazakhstan is my Motherland
To enlarge pupils’ scope of knowledge, to develop pupils’ vocabulary Talking about geography, population of Kazakhstan Дереккөздер мен жабдықтар: Pictures, cards, coloured pencils...
Is Sport exiting or dangerous
To speak about sport to develop pupils skills in reading, writing...
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы білімдерін бекітеді. Бастауын пен баяндауыштың арасына сызықшаның қойылу жолын үйренеді. Топпен бірлесіп жұмыс жасайды....
1867 - 1868 жылдар Қазақстандағы реформалар
Оқушыларға реформаны әзірлеудің түпкі мәні неде және 1867 - 1868 ж. ж. реформаның Қазақстан жеріне тигізген ықпалын түсіндіру....
"Басни Крылова" тақырыбына өткізілген сабаққа рефлексивті есеп
Сабақтың мақсаты: Мәтінмен жұмыс жасай отырып жаңа тақырыпты өздіктерінен оқып үйрену, тақырыпты ашу. Жұппен, топпен жұмыста өзара сыйластыққа, басқалар пікірін бағалауға үйрену....