Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Сабақтың мақсаты
1) Берілген өрнектерді түрлендіруде, теңдеулерді шешуде ережелерді пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу.
2) Оқушылардың ойлау, ауызша есептеу, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды дәлдікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі
Жаңа білімді жалпылау сабағы (бекіту)
Сабақтың көрнекілігі:
тест есептері жазылған карточкалар, деңгейлік тапсырмалар жазылған карточкалар, ауызша есептер жазылған плакаттар
көк «4»
қызыл «5»
жасыл жетондар «3»
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
№752 есеп (шығармашылық жұмыс өткен тақырып бойынша
5 - тест құрастыру.)
Үй тапсырмасын тексеру кезінде рөлдік ойын қолданамын. Онда сынып оқушыларын 3 топқа бөлемін.
Әр топта «сыншы», «сарапшы», «қорғаушы» және тапсырманы орындаған оқушыға өз пікірлерін білдіреді, яғни тапсырманың қалай орындалғанын айтады.
Жауап парағы бойынша тексеріледі. Топ жетекшілері өздері бағалау парағына әр оқушының бағасын қояды.
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.
а) Оқушылардан мынандай ережелерді сұраймын.
1. Жакша алдына « +» таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына қалай шығарамыз?
Мысалмен түсіндір.
ә) Тақтада ілінген плакатта жазылған есептерді әр топтан оқушылар жеке - жеке ауызша шығарады.
І топ
(- 0, 3 m).(- 4n )
5 х. (6х+3у)
4. (3n - m)
ІІ топ
(- 4а). 5в
2у.(3х - у)
8(4у - х)
ІІІ топ
2в.(- 3 с)
- 6а. (5в - 2а)
6.(а - 2в)
ІҮ. Брейнг - ринг оқыта, үйрету ойыны
Сынып оқушылары 4 адамнан топтарға бөлінеді. Үстелдің үстінде 4 бөлікке бөлінген жаймалар. Осы жаймалардың үстіне тапсырма жазылған карточкалар. В деңгейінде берілген тапсырмалар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады. Топтар бір уақытта ойнайды.
Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс.
Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.
Ойын арасында әрі ойыншылар, топ жетекшілер жетондар мен бағалайды.
Ү. Сергіту сәті.
1 оқушы ортаға шығып,
сергіту сәтін жасатқызады.
Атадан он баламыз,
Әрбір жастан арамыз
Қосылып кейде басымыз
Азайып кейде қаламыз
Көбейіп те аламыз
Бөлініп те қаламыз.
ҮІ. Есептер шығару
Оқулықпен жұмыс
№761
№762
1) 4а+3а2= а(4+ 3а)
2) - 20m + 30 n = - 10 (2m - 3n)
3) 5а 2 - 15 а =5а (а - 3)
4) - 6ху+9 у2=- 3у (2х - 3у)
5) 0, 5 х3 - 2, 5х= 0, 5 х(х2 - 5)
6) 8 ху - 4у2 =4у (2х - у)
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Назар аударғандарыңызға рахмет!
1) Берілген өрнектерді түрлендіруде, теңдеулерді шешуде ережелерді пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу.
2) Оқушылардың ойлау, ауызша есептеу, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды дәлдікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі
Жаңа білімді жалпылау сабағы (бекіту)
Сабақтың көрнекілігі:
тест есептері жазылған карточкалар, деңгейлік тапсырмалар жазылған карточкалар, ауызша есептер жазылған плакаттар
көк «4»
қызыл «5»
жасыл жетондар «3»
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
№752 есеп (шығармашылық жұмыс өткен тақырып бойынша
5 - тест құрастыру.)
Үй тапсырмасын тексеру кезінде рөлдік ойын қолданамын. Онда сынып оқушыларын 3 топқа бөлемін.
Әр топта «сыншы», «сарапшы», «қорғаушы» және тапсырманы орындаған оқушыға өз пікірлерін білдіреді, яғни тапсырманың қалай орындалғанын айтады.
Жауап парағы бойынша тексеріледі. Топ жетекшілері өздері бағалау парағына әр оқушының бағасын қояды.
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.
а) Оқушылардан мынандай ережелерді сұраймын.
1. Жакша алдына « +» таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына қалай шығарамыз?
Мысалмен түсіндір.
ә) Тақтада ілінген плакатта жазылған есептерді әр топтан оқушылар жеке - жеке ауызша шығарады.
І топ
(- 0, 3 m).(- 4n )
5 х. (6х+3у)
4. (3n - m)
ІІ топ
(- 4а). 5в
2у.(3х - у)
8(4у - х)
ІІІ топ
2в.(- 3 с)
- 6а. (5в - 2а)
6.(а - 2в)
ІҮ. Брейнг - ринг оқыта, үйрету ойыны
Сынып оқушылары 4 адамнан топтарға бөлінеді. Үстелдің үстінде 4 бөлікке бөлінген жаймалар. Осы жаймалардың үстіне тапсырма жазылған карточкалар. В деңгейінде берілген тапсырмалар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады. Топтар бір уақытта ойнайды.
Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс.
Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.
Ойын арасында әрі ойыншылар, топ жетекшілер жетондар мен бағалайды.
Ү. Сергіту сәті.
1 оқушы ортаға шығып,
сергіту сәтін жасатқызады.
Атадан он баламыз,
Әрбір жастан арамыз
Қосылып кейде басымыз
Азайып кейде қаламыз
Көбейіп те аламыз
Бөлініп те қаламыз.
ҮІ. Есептер шығару
Оқулықпен жұмыс
№761
№762
1) 4а+3а2= а(4+ 3а)
2) - 20m + 30 n = - 10 (2m - 3n)
3) 5а 2 - 15 а =5а (а - 3)
4) - 6ху+9 у2=- 3у (2х - 3у)
5) 0, 5 х3 - 2, 5х= 0, 5 х(х2 - 5)
6) 8 ху - 4у2 =4у (2х - у)
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Назар аударғандарыңызға рахмет!
Жаңалықтар
Стандарт емес көрсеткіштік теңдеулерді шешу
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін есептер шығаруда қолдану арқылы білімдерін бекіту.
Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы есептер шығару
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығару, топтау тәсілдерін тиімді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру;
Жақшаны ашу. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Жақшаны ашу ережесін тұжырымдау, көбейтудің қосуға және азайтуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып жақшаларды ашу. Жақшаны ашу ережелерін тиісті жағдайларда пайдалану
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісі және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Оңтүстік Қазақстан облысы, Төлеби ауданы, Қасқасу шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі Есмурзаев Бауыржан Қуанышбайулы
Жақшаларды ашып өрнектерді ықшамдау
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №5 орта мектептің математика пәні мұғалімі Аманғосқызы Гүлмира
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.