Квадрат түбір
Квадрат түбір
Мақсаты: Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Жалпы мақсат: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы оның маңыздылығын түсіне отырып, білімін, ой - өрісін дамытуға дағдыланады
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы қасиеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Егер мен ойыны, Суреттер сөйлейді, Академиялық дау-дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім жылдам
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Жүректен жүрекке тренингі і арқылы бір - бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
1. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
2. Көбейтіндіден қалай арифметикалық квадрат түбір табамыз?
3. Бөліндіден қалай табамыз?
Түсіну
Суреттер сөйлейді және Ассосация құру арқылы түсінік береді
Тақырыптарға қатысты материалдар бар суреттерін тақтаға іліп, талдау.
Қолдану
Топпен жұмыс
Академиялық дау-дамай әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану. Есептеңдер топ бойынша шығартуға қолдану
Сергіту сәті
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Талдау
Аквариум әдісі арқылы тақырыпқа тапсырмалар пайдалану
Тақырып: Квадрат түбір
Квадрат түбірдің анықтамасы туралы ойларын ортаға салады
Топтан шыққан оқушы ортаға шығады ойын айтады
Математика пәнінің мұғалімі:
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы
Мақсаты: Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Жалпы мақсат: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы оның маңыздылығын түсіне отырып, білімін, ой - өрісін дамытуға дағдыланады
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы қасиеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Егер мен ойыны, Суреттер сөйлейді, Академиялық дау-дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім жылдам
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Жүректен жүрекке тренингі і арқылы бір - бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
1. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
2. Көбейтіндіден қалай арифметикалық квадрат түбір табамыз?
3. Бөліндіден қалай табамыз?
Түсіну
Суреттер сөйлейді және Ассосация құру арқылы түсінік береді
Тақырыптарға қатысты материалдар бар суреттерін тақтаға іліп, талдау.
Қолдану
Топпен жұмыс
Академиялық дау-дамай әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану. Есептеңдер топ бойынша шығартуға қолдану
Сергіту сәті
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Талдау
Аквариум әдісі арқылы тақырыпқа тапсырмалар пайдалану
Тақырып: Квадрат түбір
Квадрат түбірдің анықтамасы туралы ойларын ортаға салады
Топтан шыққан оқушы ортаға шығады ойын айтады
Математика пәнінің мұғалімі:
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру ұғымдарын дамыту;
Елдің жаңа орталығы – Астана
Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
Ом заңын тұжырымдау, электр кедергісіне анықтама беру, тақырыпты түсіндіру. Оқушыларды Ом заңының тұжырымдамасымен таныстырып, формуласын есептер шығаруда қолдануға, электр кедергісіне анықтама беріп, кедергіні өлшейтін құралға, тізбекте
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.