Елдің жаңа орталығы – Астана
Тақырыбы: Елдің жаңа орталығы – Астана.
Мақсаты: Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Жалпы мақсат: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Миға шабуыл, Сақина салмақ, Жұптық әңгіме, Аялдама ойыны, Суреттер сөйлейді
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл жылдам арқылы
Сұрақ жауапты пайдалану
Түсіну
«Сақина салмақ»
Арқылы сұрақтар мен тапсырмалар беру
Қолдану
«Астана – Қазақстанның жаңа астанасы» мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдалану бойынша тақырыпты меңгерту, тапсырмалар қолдану.
Сергіту сәті
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Талдау
«Кiм жүйрiк» «Аялдама» ойыны
Бойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар қолдану.
Жинақтау
Кім жылдам
арқылы сабақты жинақтайды
Бағалау
Өзін - өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Елдің жаңа орталығы – Астана. жүктеу
Мақсаты: Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Жалпы мақсат: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Миға шабуыл, Сақина салмақ, Жұптық әңгіме, Аялдама ойыны, Суреттер сөйлейді
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл жылдам арқылы
Сұрақ жауапты пайдалану
Түсіну
«Сақина салмақ»
Арқылы сұрақтар мен тапсырмалар беру
Қолдану
«Астана – Қазақстанның жаңа астанасы» мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдалану бойынша тақырыпты меңгерту, тапсырмалар қолдану.
Сергіту сәті
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Талдау
«Кiм жүйрiк» «Аялдама» ойыны
Бойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар қолдану.
Жинақтау
Кім жылдам
арқылы сабақты жинақтайды
Бағалау
Өзін - өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Елдің жаңа орталығы – Астана. жүктеу
Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Ғасыр көші
Қазіргі елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында балаларға жалпылама мағлұмат беру, елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
Ом заңын тұжырымдау, электр кедергісіне анықтама беру, тақырыпты түсіндіру. Оқушыларды Ом заңының тұжырымдамасымен таныстырып, формуласын есептер шығаруда қолдануға, электр кедергісіне анықтама беріп, кедергіні өлшейтін құралға, тізбекте
Квадрат түбір
Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді Өткен тақырыптарды қайталау арқылы оның маңыздылығын түсіне отырып, білімін, ой - өрісін дамытуға дағдыланады
Физикадан сабақ жоспары
Архимед заңын тұжырымдайық: сұйыққа батырылған денеге оның сұйыққа батқан бөлігі көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет етеді. Сұйыққа батырылған денені ығыстыратын күшті архимед күші деп те атайды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.