Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

31 наурыз 2021, Сәрсенбі
Категориясы: Математика
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
I   тоқсан математика  пәні бойынша
Сынып: 5 «А» Оқушылар саны: 23 Педагог: Тогаева Г.Қ
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
ПәнОрындағанМакс 
балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұныСапаҮлгерім

ТөменОртажоғары

0-39%40-84%85-100%



Оқушылар саны

ЖББ 12314-21222 %100%
ЖББ 2-------
  ТББ2320-20361 %100 %

Мақсатты меңгергендерҚиындық туғызған мақсаттар
ЖББ 1235.5.1.2
ЖББ 2--
ТББ235.6.5.1 
  1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Серік А, Ержанқызы Т, орта (С): 40-84% Айдаров Д, Алимбекова А, Алибай И, Арзимбетова М, Базарбаева Н, Бейсен Д, Бекзадин С, Бигалиев Б,  Болатбек А, Дархан П, Қазбек А, Қаржаубай Е, Назарбаева Д, Нұрболатқызы А, Оспанова А, Өмірзақ Б, Сабит А, Сатыбалды Б, Танжарбай Р, Уралбай Ж, Ыхласов Қ
төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Теңдеуді шешу, ЕҮОБ табу
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Теңдеуді шешуде қасиеттерін дұрыс қолданбаған, ЕҮОБ-ті табуда көбейткіштерге дұрыс жіктелмеген.
     4. Жоспарланған түзету жұмысы: -             
 Күні: 13.10.2020 
1. ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Серік А, Ержанқызы Т, Бекзадин Серік, орта (С): 40-84% Айдаров Д, Алимбекова А, Алибай И, Арзимбетова М, Базарбаева Н, Бейсен Д, Бигалиев Б,  Болатбек А, Дархан П, Қазбек А, Қаржаубай Е, Назарбаева Д, Нұрболатқызы А, Оспанова А, Өмірзақ Б, Сабит А, Сатыбалды Б, Танжарбай Р, Уралбай Ж, Ыхласов Қ
төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Заңдылық арқылы кассирдің бесінші күні қанша билет сатқанын анықтау,
184 және 253  құрама сандарын жай көбейткіштерге жіктеу арқылы командадағы спортшылардың санын табу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Заңдылық арқылы есептерді шығаруда қасиеттеріне толық мән бермеген,
есепті шығарғанда спортшылардың санын табу үшін құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді қолданбаған. 
     4. Жоспарланған                                                                                     
 түзету жұмысы: -
Күні: 30.10.2020
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
      I     тоқсан математика  пәні бойынша
Сынып: 5 «Б» Оқушылар саны: 20 Педагог: Тогаева Г.Қ
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
ПәнОрындағанМакс 
балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұныСапаҮлгерім

ТөменОртажоғары

0-39%40-84%85-100%



Оқушылар саны

ЖББ 12014-20-20%100%
ЖББ 2-------
  ТББ2020-14665%100 %

Мақсатты меңгергендерҚиындық туғызған мақсаттар
ЖББ 1205.5.1.2
ЖББ 2--
ТББ205.6.5.1 
  1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% , орта (С): 40-84% Адилханов М, Айтбай М, Асқарұлы Ә, Байхожаев Е, Дамирова А, Ержұма Г, Женгисбаев Н, Жұмаханова А, Жусупова Ж, Жұмабай Е, Карымсахова М, Кенгесбаева А, Көптілеу О, Қанилбай С, Маратов А, Нұрмұхан Е, Сейдулла А, Тилеубаев Ж, Хамзақызы К, Хожимуратова О, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Теңдеуді шешу, ЕҮОБ табу
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Теңдеуді шешуде қасиеттерін дұрыс қолданбаған, ЕҮОБ-ті табуда көбейткіштерге дұрыс жіктелмеген.
     4. Жоспарланған түзету жұмысы: -             
 Күні: 13.10.2020 
1. ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Айтбай М, Дамирова А, Тилеубаев Ж, Ержұма Г, Женгисбаев Н, Хожимуратова О , орта (С): 40-84% Адилханов М, Асқарұлы Ә, Байхожаев Е, Жұмаханова А, Жусупова Ж, Жұмабай Е, Карымсахова М, Кенгесбаева А, Көптілеу О, Қанилбай С, Маратов А, Нұрмұхан Е, Сейдулла А, Хамзақызы К, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Заңдылық арқылы кассирдің бесінші күні қанша билет сатқанын анықтау,
184 және 253  құрама сандарын жай көбейткіштерге жіктеу арқылы командадағы спортшылардың санын табу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Заңдылық арқылы есептерді шығаруда қасиеттеріне толық мән бермеген,
есепті шығарғанда спортшылардың санын табу үшін құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді қолданбаған. 
     4. Жоспарланған                                                                                     
 түзету жұмысы: -
Күні: 30.10.2020
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
      I     тоқсан математика  пәні бойынша
Сынып: 6 «Ә»Оқушылар саны: 25                   Педагог: Тогаева Г.Қ
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
ПәнОрындағанМакс 
балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұныСапаҮлгерім

ТөменОртаЖоғары

0-39%40-84%85-100%



Оқушылар саны

ЖББ 12512-23222%100%
ЖББ 2-------
  ТББ2520-21456%100 %

Мақсатты меңгергендерҚиындық туғызған мақсаттар
ЖББ 1256.1.2.5
ЖББ 2--
ТББ256.5.1.2
 1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% , Турлыбай Г, Қаратай И, орта (С): 40-84% Абай Б, Базарбаев Д, Бегімбаев Н, Болатбек А, Джалгасбаева А, Жангабаева А, Жангабай М, Итес А, Караматдин К, Қадыр Б, Қазбек А, Қайырбек Б, Кахарман Р, Қуанышұлы Қ, Қылышбай А, Қылышбай Айсұлу, Муратбай Р, Ниятбекова Г, Роман Д, Сабурова С, Сағындық К, Фернебекова Д, Ыхласова И, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Масштабты табу, пайызға байланысты мәтіндік есепті шешу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Масштабты табуда пропорцияның негізгі қасиетін қолданбаған, формулаларды дұрыс қолдана алмаған.
     4. Жоспарланған түзету жұмысы: -             
 Күні: 15.10.2020 
1. ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Турлыбай Г, Қаратай И, Жангабай М, Карамтдин К, орта (С): 40-84% Абай Б, Базарбаев Д, Бегімбаев Н, Болатбек А, Джалгасбаева А, Жангабаева А, Итес А, Қадыр Б, Қазбек А, Қайырбек Б, Кахарман Р, Қуанышұлы Қ, Қылышбай А, Қылышбай Айсұлу, Муратбай Р, Ниятбекова Г, Роман Д, Сабурова С, Сағындық К, Фернебекова Д, Ыхласова И, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Өрнекті мәнін табу, Дөңгелектің ауданын табу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: Өрнектің мәнін табуда амалдарды дұрыс ретпен орындамаған, дөңгелектің ауданын табуда формулаларды дұрыс қолданбаған.
     4. Жоспарланған                                                                                     
 түзету жұмысы: -
Күні: 02.11.2020
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
      I     тоқсан геометрия  пәні бойынша
Сынып: 7 «А» Оқушылар саны: 24                  Педагог: Тогаева Г.Қ
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
ПәнОрындағанМакс 
балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұныСапаҮлгерім

ТөменОртаЖоғары

0-39%40-84%85-100%



Оқушылар саны

ЖББ 12411-21329%100%
ЖББ 2-------
  ТББ2420-18654%100 %

Мақсатты меңгергендерҚиындық туғызған мақсаттар
ЖББ 1247.1.2.3
ЖББ 2--
ТББ247.1.1.8
1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% ,Атейбай А, Тайшаев М, Меделхан Қ, орта (С): 40-84% Абдуллин А, Алибеков А, Амантурлы А, Асқарұлы А, Бигалиев Е, Буханова Л, Дархан Б, Джолдыбаев С, Ережепова А, Жәдігер А, Жақанұлы Қ, Жангабаева Н, Көптілеу Ж, Қазезбек Б, Осербаев А, Садулла Н, Сарқыт Д, Саттар А, Утебаев Е, Худайберген Б, Чимбаев А, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың градустық өлшемдерін табу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дұрыс қолданбаған.
     4. Жоспарланған түзету жұмысы: -             
 Күні: 09.10.2020 
1. ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Атейбай А, Тайшаев М, Меделхан Қ, Абдуллин А, Бигалиев Е, Жангабаева Н, орта (С): 40-84% Алибеков А, Амантурлы А, Асқарұлы А, Буханова Л, Дархан Б, Джолдыбаев С, Ережепова А, Жәдігер А, Жақанұлы Қ, Көптілеу Ж, Қазезбек Б, Осербаев А, Садулла Н, Сарқыт Д, Саттар А, Утебаев Е, Худайберген Б, Чимбаев А, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -     
    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жартыжазықтыққа бұрыштарды салуда қателіктер жіберді.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксомаларын дұрыс меңгермеген.
     4. Жоспарланған                                                                                     
 түзету жұмысы: -
Күні: 29.10.2020
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
   I     тоқсан Алгебра  пәні бойынша
Сынып: 7 «А» Оқушылар саны: 24                  Педагог: Тогаева Г.Қ
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
ПәнОрындағанМакс 
балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұныСапаҮлгерім

ТөменОртаЖоғары

0-39%40-84%85-100%



Оқушылар саны

ЖББ 12414-22217%100%
ЖББ 2-------
  ТББ2420-15958%100 %

Мақсатты меңгергендерҚиындық туғызған мақсаттар
ЖББ 1247.2.2.1
ЖББ 2--
ТББ247.2.1.5
1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Тайшаев М, Меделхан Қ, орта (С): 40-84% Абдуллин А, Алибеков А, Амантурлы А, Асқарұлы А, Бигалиев Е, Буханова Л, Дархан Б, Джолдыбаев С, Ережепова А, Жәдігер А, Жақанұлы Қ, Жангабаева Н, Көптілеу Ж, Қазезбек Б, Осербаев А, Садулла Н, Сарқыт Д, Саттар А, Утебаев Е, Худайберген Б, Чимбаев А, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -
      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: көпмүшеге қатысты теңдеуді шешу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері:Теңдеуді шешуде белгісіз х-айнымалысының түбірі екеу болғандықтан қателіктер болды, теңдеуді шешу дұрыс анықталмаған.
     4. Жоспарланған түзету жұмысы: -             
 Күні: 14.10.2020 
1. ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100% Атейбай А, Тайшаев М, Меделхан Қ, Абдуллин А, Бигалиев Е, Жангабаева Н, Буханова Л, Ережепова А,  Саттар А, Худайберген Б,  орта (С): 40-84% Алибеков А, Амантурлы А, Асқарұлы А, Дархан Б, Джолдыбаев С, Жәдігер А, Жақанұлы Қ, Көптілеу Ж, Қазезбек Б, Осербаев А, Садулла Н, Сарқыт Д,  Утебаев Е, Чимбаев А, төмен й (Н): 0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)  -     
    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Көпмүшені ықшамдап оны стандарт түрде жазу.
      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың 
     себептері: көпмүшені ықшамдауда алдымен стандарт түрге келтіріп сонан соң ықшамдау керектігін толық меңгермеген.
     4. Жоспарланған                                                                                     
 түзету жұмысы: -
Күні: 28.10.2020

Толық нұсқасын жүктеу
48 767
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР, Алгебра 9 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР, Алгебра 9 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9 - сынып білім алушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР география 7 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР география 7 сынып
Әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Геометрия 8 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Геометрия 8 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8 - сынып білім алушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР физика 8 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР физика 8 сынып
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР математика 6 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР математика 6 сынып
Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 10 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 10 сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×