Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пирамида

30 тамыз 2013, Жұма
Категориясы: Математика
Геометрия
Сынып 9
Сабақтың тақырыбы: Пирамида

Жалпы мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу

Оқу нәтижесі:
- Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
- Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
Туындайтын идеялар: Пирамида, оның түрлерін ажырата білу, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.

Сабақ барысы:
Мұғалім іс әрекеті -------------------------------------------------- Оқушы іс әрекеті
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу ----------------«Шаттық шеңбері» тренинг көрші --- тұрған оқушының есімінің басты әрпінен басталатын ізгі тілек айтады. Оқушылар бір - біріне жақсы тілек айтады
Сыныпты топқа бөлу 2 мин. ------ Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі. Оқушылар фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы - 4 мин
Блиц – тест
1. Параллелепипед жақтарын қандай фигура құрайды?
А) үшбұрыш
В) параллелограмм
С) ромб
D) барлығы да
2. Параллелепипедтің неше қыры бар?
А) 6
В) 8
С) 12
D) 4
3. Параллелепипедтің неше төбесі бар?
А) 8
В) 4
С) 6
D) 12
4. Параллелепипедтің неше жағы бар?
А) 12
В) 4
С) 8
D) 6
5. Алтыбұрышты призма неше қырдан, неше төбеден, неше жақтан тұрады?
А) қыры 18, төбесі 12, жағы 8
В) қыры 12, төбесі 18, жағы 8
С) қыры 24, төбесі 18, жағы 12
D) қыры 18, төбесі 8, жағы 6

Тест кілті:
1. B
2. C
3. A
4. D

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 858
0
  • 60
2 дауыс


Жаңалықтар
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына қайталау, жинақтау сабағы
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына қайталау, жинақтау сабағы
Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. Оқуға саналы сезімге, жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу.
Квадрат теңдеуді шешу әдістері
Квадрат теңдеуді шешу әдістері
Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
Формулалар әлеміне саяхат
Формулалар әлеміне саяхат
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Жамбыл атындағы орта мектеп математика пәнінің мұғалімі: Керимбаева Жанар Тайырқызы
Параллелепипед. Тік призма
Параллелепипед. Тік призма
Алматы облысы, Балқаш ауданы, Құйған ауылы, Н. Бозжанов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Садыков Аскар Садыкович
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Алматы облысы, Балқаш ауданы, Құйған ауылы, Н. Бозжанов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Садыков Аскар Садыкович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×