Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шешу
Алгебра және анализ бастамалары
Сынып: 11
Сабақтың тақырыбы: «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шешу»
Сабақтың мақсаты:
білімділік: нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясын табуға есептер шығару дағдыларын жетілдіру;
дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ауызша есептеу, ой қорыту қабілеттерін дамыту;
тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өзіне сенімділікке, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: білімді жүйелеу және тереңдету.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, тест жұмысы, деңгейлік тапсырмалар, өздік жұмыс, СТО стратегиялары, интерактивті әдіс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кестелер, суреттер, топшамалар, ҰБТ тапсырмалары, бағалау парағы
Пән аралық байланыс: геометрия, тарих, әдебиет
Сабақтың барысы:
Ұ йымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
Сынып оқушыларын топқа бөлу, топ басшысын сайлау
Сабақ мақсатымен таныстыру
Қызығушылығын ояту.
Жұмбақ.
Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады? (дәреже)
Сынып: 11
Сабақтың тақырыбы: «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шешу»
Сабақтың мақсаты:
білімділік: нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясын табуға есептер шығару дағдыларын жетілдіру;
дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ауызша есептеу, ой қорыту қабілеттерін дамыту;
тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өзіне сенімділікке, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: білімді жүйелеу және тереңдету.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, тест жұмысы, деңгейлік тапсырмалар, өздік жұмыс, СТО стратегиялары, интерактивті әдіс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кестелер, суреттер, топшамалар, ҰБТ тапсырмалары, бағалау парағы
Пән аралық байланыс: геометрия, тарих, әдебиет
Сабақтың барысы:
Ұ йымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
Сынып оқушыларын топқа бөлу, топ басшысын сайлау
Сабақ мақсатымен таныстыру
Қызығушылығын ояту.
Жұмбақ.
Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады? (дәреже)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Дәрежелік функция
Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы, Бөген елді мекені, Б. Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Әшім Гүлнұр Оразбекқызы
Алгебрадан сабақ жоспары (11 сынып)
Қызылорда облысы, №112 орта мектептің математика пән мұғалімі Сайдалиева Айзада
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
1. Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл 2. Иррационал көрсеткішті дəреже. Иррационал өрнектерді түрлендіру. Иррационал теңдеу және теңсіздік. Иррационал теңдеулер мен теңсіздік жүйелері.
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны дифференциалдау және интегралдау
Атырау қаласы, Еркінқала селосы математика және информатика пәндері мұғалімі Сабила Бралиева Аянгалиевна
Күрделі функцияның туындысы
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәнінің мұғалімі Диярова А. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.