Тауық пен балапандары
Музыка жетекшісі Капезова Гулдана Нурболатовна
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А. А
Уақыты:
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
• Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой - өрісін кеңейту.
• Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
• Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру. Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық - курица - chiken, балапан - цыплёнок - chik.
Тәрбиешінің әрекеті
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау.
Сәлем, сәлем, балақай!
Ән айтамыз, би билейміз, алақай!
«Орман шуы»әуені тыңдала - ды.
Күн күледі, жадырайды,
Құстар келіп сайрайды.
Кел, балалар, келіңдер,
Ертегіге еніңдер!!!
Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар?
- Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік.
- Көбелек болып ұшамыз,
Қанаттарды қағамыз
Гүлге келіп қонамыз.
Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз.
Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А. А
Уақыты:
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
• Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой - өрісін кеңейту.
• Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
• Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру. Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық - курица - chiken, балапан - цыплёнок - chik.
Тәрбиешінің әрекеті
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау.
Сәлем, сәлем, балақай!
Ән айтамыз, би билейміз, алақай!
«Орман шуы»әуені тыңдала - ды.
Күн күледі, жадырайды,
Құстар келіп сайрайды.
Кел, балалар, келіңдер,
Ертегіге еніңдер!!!
Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар?
- Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік.
- Көбелек болып ұшамыз,
Қанаттарды қағамыз
Гүлге келіп қонамыз.
Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз.
Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үй құстары (тауық, балапан)
Балаларға тауық пен балапанмен таныстыру. Үй құстарының тіршілігі туралы түсінік беру. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру. Тілдерін дамыту.
Тауық пен балапан
Жеке бөлшектерді біріктіре отырып, тауықтың балапанын мүсіндеуді үйрету; қызығушылығын арттыру, эстетикалық талғамдарын және тілдерін дамыту
Үй құстарына жем береміз
Балаларға құстар туралы түсінік беріп, білімдерін жетілдіру, құстарға қамқорлықпен қарауға баулу. Үй құстарының пайдасы туралы түсінік беру.
Тауық балапандарымен
Ақтобе облысы, Шалқар қаласы, №12 балабақшасының тәрбиеші: Мадиярова К. Ә.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.