Ойлан, тап (оқушы шығармашылығы)
Ойлан, тап
Көп қабатты үйлердің,
Алты қабат салғаны.
Салынғаннан бір қабат,
Кем болып тұр қалғаны.
Сонда үйдің барлығы,
Неше қабат болғаны?
Шешуі: 6+(6 - 1)=11
Жүр алаңда топ бала 6 - ты, алтыдан бөлініп,
Қақпада тұр 1 бала екі жақтан көрініп
Екі жақтан қаншасы алаңда жүр жүгіріп?
(6+6=12)
Сыныпта бар он бала,
Қыздар оның жартысы.
Тағы келді ұл - қыздар
Қыздан 2 - еу артығы.
Санашы кәне балалар,
Болды сонда барлығы?
10+(10-5)+2=17
Көп қабатты үйлердің,
Алты қабат салғаны.
Салынғаннан бір қабат,
Кем болып тұр қалғаны.
Сонда үйдің барлығы,
Неше қабат болғаны?
Шешуі: 6+(6 - 1)=11
***
Жүр алаңда топ бала 6 - ты, алтыдан бөлініп,
Қақпада тұр 1 бала екі жақтан көрініп
Екі жақтан қаншасы алаңда жүр жүгіріп?
(6+6=12)
***
Сыныпта бар он бала,
Қыздар оның жартысы.
Тағы келді ұл - қыздар
Қыздан 2 - еу артығы.
Санашы кәне балалар,
Болды сонда барлығы?
10+(10-5)+2=17
Жаңалықтар
Үйшік
Алаңда бір үйшік тұр еді. Жертесер тышқан оны көріп қалды. - Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік?
Біздің үйіміз пәтеріміз
Балаларды өз пәтерлеріндегі бөлмелерді дұрыс атай білуге, мекен – жайын айта білуге уйрету. Сөздік қорларын байытып, тіл мәдениетін жетілдіріп дамыту. Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақта қосымша пайдалануға қажетті санамақтар жинағы
Сабақта қосымша пайдалануға қажетті санамақтар жинағы
Логикалық есептер (бастауыш сыныптарына)
Логикалық есептер. (бастауыш сыныптарына) *Екі адам шахматты 2 сағат ойнады. Бір адам неше сағат ойнайды?
Өрнек (қайталау)
Атырау облысы, Атырау қаласы, А. С. Пушкин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тұрғанова Айман Тұрғанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.