Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өрнек (қайталау)

04 тамыз 2013, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтар бойынша алған білімдерін тексеру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, көрнекілік, СКТ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру.
ІҮ. Сабақты бекіту.
Ү. Үйге тапсырма.

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) сабаққа даярлау
в) керекті құрал - жабдықтарын түгендеу
г) зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№3, 91 бет Қатені тап және түзет.
3+2= 4 5 8 - 2=5 6 10 - 2= 7 8 4 - 2= 1 2

ІІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру.
№1, 92 бет. Оқы. Есептерді салыстыр және шығар.

а) 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. Тағы 2 бала келді. Барлығы неше бала болды?
б) 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Неше бала қалды?

Сұрақтар қою: І - топ: - Бірінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
- Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Сырғанаққа тағы неше бала келді?
- Сырғанаққа 2 бала келді.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Барлығы неше бала болғанын сұрап тұр.

Дәптермен жұмыс.
Болды - 6 бала
Келді - 2
Барлығы -? бала
Шешуі: 6+2=8
Жауабы: 8 бала.

ІІ - топ: - Екінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
- Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Неше бала үйіне кетті?
- 2 бала үйіне кетті.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Неше бала қалғанын сұрап тұр.
Болды - 8 б.
Кетті - 2 б.
Қалды -? бала
Шешуі: 8 - 2=6
Жауабы: 6 бала қалды.

№3. 93 бет. Бір бағанға тура, ал екінші бағанға тура емес теңсіздіктерді жаз.
76
63
4<3
5<4
Логикалық сұрақ: Бір үйдің 6 ұл баласы бар. Олардың әрқайсысының бір қарындасы бар. Осы үйдің барлығы неше баласы бар?
Жауабы: Барлығы 7 баласы бар.

ІҮ. Сабақты бекіту.
Кел ойнайық! «Балдырғанға көмектес!» Нөмірі 6-дан артық емес сыйлықты тап.
3+2=5
7 - 4=3
6 - 3=3
- Сонымен, бүгін сабақта не үйрендік, не білдік?
Ү. Үйге тапсырма.
Оқушыларды бағалау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 483
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Оқушының өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін дамыту, оқу материалын өңдеудің жекеленген тәсілдері арқылы жұмыс істей білуге үйрету.
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Туынды және оның қолданылуы (Қайталау)
Туынды және оның қолданылуы (Қайталау)
Туынды туралы толық білімдерін қайталау
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Дәреженің қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана алу дағдыларын тексеру есте сақтау, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×