Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ойшыл бала қай бала?

17 тамыз 2014, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Ойшыл бала қай бала?
Мақсаты: Оқушылардың интеллектуалдық білім - білік деңгейін көтеру. Оқуға ынталандыру.
1 - бөлім
Математика
1. Сынып бөлмесін жөндеуге барлығы 19 кг ақ және көк бояу жұмсалды. Оның 7 кг - ы көк бояу болған. Сонда жөндеу жұмысына неше кг ақ бояу қажет болған?

2. Спорт алаңында 30 ұл бала және бірнеше қыз бала жиналды. Қыз балалардың 7 - еуі кем. Спорт алаңында жиналған оқушы саны қанша?

2 - бөлім Ана тілі
1. Мұзафар Әлімбаевтың
«Сөз құдіреті» өлеңіндегі сөз түрлерін теріп жаз.
Тәтті сөз, қатты сөз, шақар сөз, қатал сөз, жұмсақ сөз. Қыңыр, шымыр сөз, батыл сөз, ақын сөз,

2. Мақал – мәтелді жалғастыр
Жаман дос – ***
1. Сиырдың сүті - ***
2. Нар жолында ***

3 - бөлім. Қазақ тілі ойлан, тап:
1. Қазақ әліпбиіндегі ретімен тұрған 21 - інші әріпті жаз.
2. Оңынан да соңынан да оқығанда бірдей сөздерді жаз.
3. Жаңылтпашты жалғастыр.
Киген ***
*** тоны,
Өңді ***.

4 - бөлім
Дүниетану
1. Тұқымның өнуі үшін қандай жағдайлар қажет?
2. тұқым мен жеміс өсімдіктің қай мүшесіне жатады?
3. Жапырақтағы жасыл бояу қалай аталады?
4 Судың қандай қасиеттері бар?
5. компастың қызыл тілі қай бағытты көрсетеді?
3 064
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін
Диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін
Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық саласын зерделеу
Спорт – денсаулық кепілі
Спорт – денсаулық кепілі
Балаларды адамның ең маңызды негізгі мүшесі – жүрекпен таныстыру. Жүректің жұмысы және оның қызметі туралы мәлімет беру. Спорт, дене шынықтырудың маңызы туралы түсінік бере отырып, сабақ барысына қимыл қозғалысты енгізу.
Тұқымдардың өнуі, таралуы, маңызы
Тұқымдардың өнуі, таралуы, маңызы
Тұқымдардың өнуі, топыраққа сіңіру тереңдігі. Тұқымдардың таралуы, шаруашылық маңызы жөнінде түсінік беру. Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеп, нәтижесін қорытындылай білу қабілеттерін дамыту
Өскіннің пайда болуы. Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар
Өскіннің пайда болуы. Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар
Өскіннің пайда болуы. Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар. Өскін және тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар туралы білімдерін кеңейту;
Ойлан, тап (оқушы шығармашылығы)
Ойлан, тап (оқушы шығармашылығы)
Атырау қаласы, Жанаталап селосы, Жамбыл орта мектебінің 2 сынып оқушысы Бақтыгереева Диляра Ұстазы, ақындыққа баулыған жетекшісі: Ақерке Башиева Шамилқызы
Сиқырлы бояулар
Сиқырлы бояулар
Тараз қаласы, № 47 орта мектептің бейнелеу өнері пәні мұғалімі: Тұрғынбаева Айжан
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×