Физика табиғат туралы ғылым
Сабақтың тақырыбы: | Физика - табиғат туралы ғылым | |||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7. 1. 1. 1 - Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру | |||||||||
Сабақтың мақсаты | Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре отырып, құбылыстарды ажырата алады. Физиканың негізгі мақсатын түсінеді. Барлық оқушылар: табиғат құбылыстарына мысалдар келтіре алады, физикалық құбылыс пен химиялық құбылыстарды ажырата біледі. Басым бөлігі: Табиғаттағы үрдістерге бақылау жасап оны салыстыра алады. Кейбір оқушылар: Ғылыми жаңалықтарға мысалдар келтіре алады. | |||||||||
Бағалау критерийі | Білу: Физиканың негізгі мақсатын біледі Түсіну: физикалық құбылыстарға мысал келтіре алады. Қолдану: табиғат құбылыстарын зерттеуде физика заңдарын пайдалана алады. Жинақтау: физиканың негізгі мақсатын біледі, физикалық құбылыстарды ажырата алады. | |||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәндік терминдер бойынша сөздік:
| |||||||||
Құндылықтарға баулу | 2. Бірлік, бейбітшілік пен келісім 4. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. | |||||||||
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, әдебиет | |||||||||
Алдыңғы білім | Жан - жануарлар мен өсiмдiктер, Жер мен Ай, Күн мен алыстағы жұлдыздар. Табиғат және табиғат құбылыстары, ғылым жетістіктері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут | Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу Ынтымақтастықты қалыптастыру: Шаттық шеңбері(Оқушылар шеңберге тұрып бір - біріне жақсы тілектер тілейді). Сыныпты жыл мезгілдеріне байланысты 3топқа бөлу (қыс, көктем, жаз) | қағаздар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут | «Миға шабуыл» 1. Табиғат туралы қандай мақал - мәтелдер бар? 2. Табиғат жайлы белгілі ғылымды ата? 3. Табиғат жайлы білімді неліктен әрбір адам білуі тиіс? ҚБ: «Жетон» беріледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Бағалау парағы
| Электрондық оқулық Оқулық мәтіні, оқулық суреттері, Таратпа материалдар АКТ Таратпа материалдар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 7 минут | Үйге тапсырма: Қосымша әдебиеттерді немесе ғаламтор желісін пайдаланып, табиғаттағы зерттеумен айналысатын ғылымдардың бірі жайлы қажет ақпаратты жинақта. Оның жетістіктерін адам қалай пайдалатынын айтып бер? Кері байланыс: «Табиғат» құбылыстарына байланысты терминдерді атау Егер тақырыпты толық игерсең табиғатты толық боя, жартылай болса табиғаттың жартысын боя, нашар игерсең бояма. Өз жұмысыңа талдау жаса. Болашақта үлкен үлкен жетістіктерге жету үшін үйде нені қайталау керек. «БББ» кестесін толтыру Рефлексия: Екі жұлдыз, бір тілек | Табиғат суреті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау | Бағалау Сабақтың барлық кезеңдерінде қалыптастырушы бағалаулар жүргізіліп отырады. | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың жеке қабілетіне қарай саралап тапсырмалар беру. | 1. Шапалақ (мадақтау) 2. Жетон 3. Басбармақ 4. Өзін - өзі, бірін – бірі бағалайды. | Сабақ жоспарын әзірлеу үшін жаратылыстану және казақ тілі пән мұғалімінің кеңесі қажет болды. АКТ - мен жұмыс жасау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану, оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қатер төндірмейді |
Жаңалықтар
Таза заттар және қоспалар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5. 3. 2. 1 - қоспалар мен таза заттарды ажырату Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Таза зат, қоспа ұғымын біледі, түсінеді Көптеген оқушылар: • таза заттар мен қоспаларға
Физикалық және химиялық құбылыстар
Физикалық және хим. құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту. Тәжірибе арқылы білім берін толықтырып, өмірмен ұштастыру. Құбылыстарды ажырата біледі. Өмірмен байланыстыра алады.
Табиғат және адам. Физика – табиғат туралы ғылым
Физика ұғымын, физикалық терминдер мен ұғымдарды түсіндіру. Пәнге қызығушылығын арттыру Өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға, пайымдауға тәрбиелеу
Су мен Балық
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Инерция. Күш - денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қызылжар ауылы, Қызылжар ЖОББМ, физика және математика пәні мұғалімі Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы
Физикадан тест тапсырмасы
Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласының М. О. Әуезов атындағы мектепте физика пәні мұғалімі Тулегеновна Казипа Абдираманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.