Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кейіпкерлер дайындау

11 желтоқсан 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Сурет және сызу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 
1 Бөлім: Визуалды өнер
Мектеп: ШҚО, Бесқарағай ауданы, Өндіріс орта мектебі КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Махаббат Төлегенқызы
Сынып: 6Қатысқандар саны:9
Қатыспағандар саны: 1

Сабақ тақырыбыКейіпкерлер дайындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану.
Сабақ мақсаттары
  •  Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлердің көлемді бейнесін жасауды жалғастыру; 
Жетістік критерийлері 
  • Кейіпкерлерді жасаудың кезеңдерін қарастырды; 
  • Сценарийге сәйкес кейіпкерлерді дайындауды аяқтайды.
Тілдік  мақсаттар
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. 
Пән лексикасы,     терминология  және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
  • сахна, декорация 
  • Кейіпкерлердің образын сипаттау барысында олардың мінезіне, мимикасына және .... ерекшеліктерге мән беру керек.
  • Кейіпкерлердің бейнесін жасарда материалдарды біріктірудің бірнеше тәсілдерін қарастыру қажет. Олар....
  • Декорация сценарийдің мазмұнына сай жасалуы тиіс. Себебі....
  • Декорация жасаған кезде масштабты ескеру қажет. Өйткені...
Құндылықтарды дарыту Қуыршақ театр өнерінде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру.
Пәнаралық байланыстарӘдебиет.
АКТ қолдану дағдылары Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды 
Бастапқы білім 
Анимация, мультфильм түсініктерімен таныс. 
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

Сабақтың басы Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау.
Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

Сабақтың ортасы  Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз. 
  • Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлерді жасаудың қандай кезеңіндесіздер?
  • Көлеңкелі театр кейіпкерлерін қимыл-қозғалысқа келтіру үшін не істеу керек?
  •  Кейіпкерлерді жасау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс? 
Практикалық тапсырма. 
Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. 
Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. 
(С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз:
  • Қара картонда қаламмен фигураны салыңыздар (кейіпкердің силуэті).
  • Силуэтті қайшымен қырқыңыздар.
  • Қырқылған силуэтті таяқшалармен қосыңыздар. 
Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау:
- Кейіпкерлер икемді болуы керек. 
- Бөлшектердің элементтерін  бір-біріне жалғау.
- Ұқыпты орындалу
Қосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы).
Біз не істеп жатырмыз? 
Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады. 
https://www.youtube.com/watch?v=QuKf7YrJaLw
(кейіпкерлердің силуэті)
https://www.youtube.com/watch?v=q9u0wfoe3WM
(көлеңкелі театр. Спектакль)
https://www.youtube.com/watch?v=x40LqqX42dg
(көлеңкелі театр)
РР-4
Қажетті материалдар: 
Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар. 
Сабақтың соңыБағалау
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды. 
Рефлексия:
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз.

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 
ЖАДА тәсілі. Тапсырмаларды саралау арқылы оқушыларға тапсыру.
  • Біз не істеп жатырмыз?
Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз.
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары   
Сабақ бойынша рефлексия 
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 
Жеткізбесе, неліктен? 
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  

Жалпы баға 
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Толық нұсқасын жүктеп алу​​​
1 804
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері
Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 1. 1 - Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) 5. 2. 1. 1 - Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 1. 1 - Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) 5. 2. 1. 1 - Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Графика. Орындалу техникасы
Графика. Орындалу техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.6.4 Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау. Сабақ
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
- Сендер бидай туралы қандай мәлімет білесіңдер? – деп тақырыпты оқушыларға ашқызу. Бидай бүкіл әлемдегі негізгі азық көзі болып табылады. Азық - түлік өнімі ретінде бидайдың көптеген бағалы қасиеті бар.
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×