Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Пәні Әдебиеттік оқу. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғылық) Күні Сынып 3 | Мектеп Жангелдин орта мектебі. Мұғалімнің аты - жөні Естайлақова Лена Аусабитовна. Қатысқандар саны Қатыспағандар саны | ||
Сабақтың тақырыбы | Әдеби шығарманың жанрын анықтау. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің түрлерін біледі. Көптеген оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата түр - лерін ажыратады. Кейбір оқушылар Әдеби шығарманың жанрының ерекшелік - терін анықтайды. | ||
Бағалау критерийлері | Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Мысалдың жанрлық ерекшеліктерін сипаттайды. Жанрлық ерекшеліктері бойынша халық ауыз әдебиеті үлгілерін ажыратады. | ||
Тілдік мақсаттар | Мақал - мәтел, нақыл сөз, жанр. | ||
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық | ||
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, жаратылыстану | ||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет желілері, интерактивті тақта. | ||
Бастапқы бөлім. | 2. 3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау тақырыбы мен негізгі ойын анықтау | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | ||
Сабақтың басы | Ынтымақтастық атмосферасын құру. Миға шабуыл әдісі Кел, жаныма тұр, сыныптас! Өз алақаныңды маған аш. Міне, менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. |
Толық нұсқасын жүктеп алу
Әдеби шығарманың жанрын анықтау Өлең мысал нақыл сөз аңыз бата әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау қмж бастауыш сынып
Жаңалықтар
С. Мұратбеков Жусан иісі
әдеби шығармадағы кейіпкерлердің мінез - құлқын сипаттай отырып, жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі
Оқушылар әңгіме желісі бойынша кейіпкерлер портретін жасай алады, олардың іс - әрекеті арқылы образдарын аша біледі; Жаман іс пен жақсы іс жасаудың ара жігін ажырата алады;
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрастырады.
Дулат Бабатайұлы «Еспенбет» дастаны
Шығарманың мазмұнын білу, әдеби - теориялық талдау жасау, батырлар жырымен үндестігін таныту
Мысал. Ахмет Байтұрсынұлы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды Ахмет Байтұрсыновтың мысалдарымен таныстыру, еркін ойлауға үйрету. Мысал жанрының мәні мен ерекшелігін түсіндіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.