Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Графика. Орындалу техникасы

11 желтоқсан 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Сурет және сызу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 
1 Бөлім: Визуалды өнер
Мектеп: ШҚО, Бесқарағай ауданы, Өндіріс орта мектебі КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Махаббат Төлегенқызы
Сынып: 6Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбыГрафика. Орындалу техникасы
                                                         
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.6.4  
Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау. 
Сабақ мақсаттары
  • Шығармашылық жұмыс кезінде сызықты сурет бойынша дағдысын көрсету.
Бағалау критерийлері 
  • графика техникалары және материалдарымен эксперимент орындау; 
  • портретті салу үшін техника мен материалдарды анықтау.  
Тілдік  мақсаттар
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. 
Пән лексикасы,     терминология  және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
  • Графика, пішін, сангина, постель және  т.б. 
  • Бұл портрет .... көмегімен салынды. 
  • Бұл материал .... көркем. Себебі....
Құндылықтарды дарыту Әртүрлі дәуірде, әртүрлі елдердің суретшілерімен жасалған туындыларды талдау арқылы толеранттылықты дәріптеу. 
Пәнаралық байланыстарӘдебиет.
АКТ қолдану дағдылары Ақпарат көзі ретінде ғаламторды қолдана алады. 
Бастапқы білім 
Өткен сабақтардан оқушылар портреттің не екенін біледі. 
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

Сабақтың басы Сұрақтарға жауап бер. 
* Қандай портрет сай емес?
* Портретті салу үшін суретшілер қандай материалдарды қолданды?
Графика - бұл бейнелеу өнердің негізгі түрлерінің бірі. Кескіндемеден ерекшелендіретін ол материалдарында. Графикада қарындаш, пастель, тушь және т.б. қолданылады.
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері анықталады.   
 (слайд1)
Сабақтың ортасы  Топтарға қолданатын материалдар бойынша бөлу. 
Мысалы, қарындаш, қаламсап, көмір, сангина және т.б. Графиканың көркем құралы ретінде сызық, штрих, нұкте және т.б. болып табылады. 
Штрих әртүрлі жасалынады. 
Сұрақтарға жауап бер: 
* Графикалық сурет салу үшін қандай материалдарды білесіңдер?
Графика арналған материалдарды таныстыру. 
Қарындаш, линер, сангина, көмір, қаламсам, пастель, балауыз борлары және т.б. 
Оқушылар материалдармен эксперимент жүргізеді. Топтарда штрих, нүктелі және т.б. сурет салады. 
Бейнематериалдарды тамашалау.
Портреттерді қарастырып, сұрақтарға жауап бер. 
Портрет қандай материалдармен орындалған?
- Көркемдік материалдың қандай ерекшелігін айта аласыздар?
Практикалық тапсырма
А3 альбомын оқушылар 4 бөлікке бөледі. Әр бөлігінде әртүрлі материалдармен оқушылар адамның бет әлпетінің суретін салады. Мысалы: көз - түрлі түсті қарындашпен, мұрын - қарындашпен, ерінді - борлармен, құлақты - қаламсаппен. 

Сабақтың соңыБағалау
Оқушылар кішігірім көрме ұйымдастырады. Бір-бірлерінің жұмыстарын бағалайды.

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 
Анағұрлым қабілетті оқушылар тапсырманы күрделендіріп орындай алады. 
Оқушыларға сабақ барысында сұрақ қою. Және тапсырманың дискрипторларына сай бір-бірін бағалау. Көркемдік материалды ұқыпты қолдану. 
Сабақ бойынша рефлексия 
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 
Жеткізбесе, неліктен? 
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  

Жалпы баға 
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Толық нұсқасын жүктеп алу​​​
2 610
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Сабақты ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық
Сабақты ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық
Оқу мақсаты: 6. 1. 1. 1 - Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) түсіну және білімін көрсету
Кейіпкерлер дайындау
Кейіпкерлер дайындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану. Сабақ мақсаттары
Би музыкасы
Би музыкасы
Би музыкаларының мінездемелері мен тарихы жайлы сараптама жасайды.
Ғарыш әлемі
Ғарыш әлемі
Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау.
Ғарыш әлемі
Ғарыш әлемі
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 сынып мұғалімдеріне көркем еңбек пәнінен көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр. Сабақтың тақырыбы "Ғарыш әлемі". Сабақтың мақсаты қолданыста болған материалдар мен табиғи материалдарды пайдалана отырып ғарыштық
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×