Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 - бөлім Өзім туралы
2 сынып
Сабақ тақырыбы: Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)
2. 3. 1. 1 тірек сөздерді пайдаланып, жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу
2. 5 Мәтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтау
Сабақ мақсаттары: Мәтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтайды
Бағалау критерийлері: Сурет арқылы сипаттай алады;
Сөздік қор: ыңғайлы, қолайлы, жарасады, жақсы сезіну, мата
Құндылықтарды дарыту: Жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар: Өзін өзі тану пәнімен байланыс
Сабақ басы 5 минут Ортадағы шеңберге жиналу.
Күндей жылы бол!
Алмадай тәтті бол!
Доптай көңілді бол!
Айнадай жарық бол!
Сабақтың ортасы
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Жағдаяттық тапсырмалар. Жұптық жұмыс.
А) тапсырманы оқы, досыңа кеңес бер.
1. Мен театрға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
2. Мен орманға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
3. Мен тенниске барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
4. Мен мектепке барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
5. Мен ауылға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
Жұптық жұмыс. Суретпен жұмыс.
А) тапсырманы сипаттап айту
Мектеп: «№ 10 Нұркен атындағы ЖББОМ» КММ
Мұғалімнің аты - жөні Баймуканова Кымбат
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін. жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 - бөлім Өзім туралы
2 сынып
Сабақ тақырыбы: Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)
2. 3. 1. 1 тірек сөздерді пайдаланып, жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу
2. 5 Мәтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтау
Сабақ мақсаттары: Мәтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтайды
Бағалау критерийлері: Сурет арқылы сипаттай алады;
Сөздік қор: ыңғайлы, қолайлы, жарасады, жақсы сезіну, мата
Құндылықтарды дарыту: Жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар: Өзін өзі тану пәнімен байланыс
Сабақ басы 5 минут Ортадағы шеңберге жиналу.
Күндей жылы бол!
Алмадай тәтті бол!
Доптай көңілді бол!
Айнадай жарық бол!
Сабақтың ортасы
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Жағдаяттық тапсырмалар. Жұптық жұмыс.
А) тапсырманы оқы, досыңа кеңес бер.
1. Мен театрға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
2. Мен орманға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
3. Мен тенниске барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
4. Мен мектепке барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
5. Мен ауылға барғым келеді, маған қанда киім кию керек?
Жұптық жұмыс. Суретпен жұмыс.
А) тапсырманы сипаттап айту
Мектеп: «№ 10 Нұркен атындағы ЖББОМ» КММ
Мұғалімнің аты - жөні Баймуканова Кымбат
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін. жүктеу
Жаңалықтар
У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым - ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б.) назарын аударту 4. 1 Сөздердің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын сақтау. «у», «и, й» әріптерінің
Жұрнақ пен жалғау
Қосымша жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінеді. Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны жұрнақ дейді. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны жалғау дейді.
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрастырады.
Маған не ұнайды? Буын.
Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Көлемді фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.