Алматы - арман қала
Тақырыбы: «Алматы - арман қала».
Көрнекілігі: Карта, видеомагнитофон кассетасымен, нақыл сөздер, интерактивті тақта., т. б материалдар.
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі..
2. Негізгі бөлім.
Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегі сабақтардан өзгеше, бұл сабақта өздеріңнің оқығандарыңды, көргендеріңді, түсінгендеріңді ортаға саласыңдар. Қазір барлықтарыңды 2 топқа бөлемін. Менің берген тапсырмамды топтарыңда талдап, жазып түсінік беретін болыңдар.
Оқушыларды бөліп, жотадағы қойылған сандардың ретімен таныстырамын. 100, 200, 300 әр санның өресіне қарай сыйлықтар дайындалған
Алматының тұрған орнын картадан көрсетіп тұрып әңгімелейміз.
Алматының әсем қала екендігін көрсететін кассетадан арнайы материал көру.
Телевизорға көңіл аударайық.
3. Тақырып бойынша топтардан балл таңдаймыз.
1. Алматының тарихы.
100. Алматының тұрған жерінде ежелден кімдер мекендеген?.
Жауап: Қала тұрған жерді қазақ ұлтын құраған тайпалар мекендеген. Археологтардың зерттеулерінде ертеде сақтар, кейін үйсіндер, орта ғасырларда дулат тайпалары мекендеген деген дәлел айтады.
200. Алматы ежелден қандай атпен аталған?
Жауап: Алмалық пен Алмату. Алмату қазіргі Алматы тұрған жерде орналасқан. Алматудан қалған ескерткіштер 20 ғасырдың 40 - 50 жылдарына дейін сақталған. 1807 жылы Верный бекінісі салынған.
300. Алматы атағын қашан алды?
Жауап: 1918 жылы 2 наурызда Кеңес үкіметі орнады.
1921 жылы ежелгі Алматы атауын қайта алды.
Алматы кеше.
100. «Қазақстан» кітабынан «алтын адам» туралы не білесің?
Жауап: Алматы облысы, «Есік» қаласынан, қаланың сол жақ жағалауынан табылды. 1969 - 1970 жылдары К. Ақышов 17 - 18 жастағы сақ жауынгері бейнесін.
200. Алматыда қандай оқу орындары бар? Жауап: Алматы құрылыс Академиясы, Мед Академия, Жоғарғы әскери Академия, Алматы жоғарғы би мектебі, Алматы Мемлекеттік Консерваториясы, Ал. МУ, т. б.
300. Қалаға көрік беретін қандай ғимараттар бар?
Жауап: Даңқ монументі, М. Әуезов драма театры, Медеу мұз айдыны, Спорт сарайы, «Қазақстан», «Анкара», «Рахат - палас» қонақ үйі, Республика сарайы, Мемлекеттік музей, т. б.
Алматы ертең.
100. Өз ойыңда Алматыға не керек?
Жауап: Метро, Арал - Алматы темір жолы, океанариум, Электричка.
200. Алматының болашағына кедергі келтіретін нелер деп ойлайсың?
Жауап: Көліктердің түтіні, ауаның ластығы, таулы жерде тұратындығы.
300. Алдағы уақытта Алматыда қандай кинолар түсірілсе деп ойлайсың?
Біздің туған жеріміз Аралдың тарихы, жолда көретін қиындықтарымыз, Ортадағы өткелдерді адамдардың көрген қиындығын ағаларымыз көріп, солар жайлы деректі фильмдер, арнайы жобалар жасаса деп ойлаймыз.
Алматы бүгін.
100. Қазір Алматыда қандай өнер адамдары тұрады?
Жауап: Барлығы бақ қуып, Астанаға кетіп қалды ғой деймін.
200. Алматыдан қандай ақпарат құралдары тарайды? Қандай газет - журналдар бар?
Жауап. «Хабар», «Ұлттық арна», «КТК», «Алма тв», «Ақ желкен», «Қазақстан әйелдері», «Балдырған» т. б.
300. «Қазақфильм» киностудиясы шығарған қандай кино тамашаладың?
Жауап: «Қыз Жібек», «Құлагер», «Өтелмеген парыз», «Несібелі», «Шегіртке», Қазір түрлі телесериалдар т. б.
II бөлім. Енді балалар, өз бетерінше жинақтап, қосымша материалдар алып келген екенсіңдер, соны тыңдайық.
Ұлдай Ізмамбетованың орындауында «Сағындым Алматымды», Сансызбаева Айтолқынның орындауында «Алматым», Төлегенова Назеркенің орындауында «Астанам» әндері орындалды.
Қорытынды. Ал, балалар бүгінгі тәрбие сағаты өз мәресіне жетті, түсінбеген сұрақтарың болса сұраңдар, түсінгендеріңді ойларыңа тоқып, алдағы уақытта қолданады деп ойлаймын.
Әлі де білімдеріңді жетілдіріп отырыңдар. Алда Алматы қаласы сіздерді күтіп тұрған шығар.
Біздің тақырыбымызға араласып өздеріңнің білімдеріңді көрсеткендеріңе рахмет, сау болыңыздар!
Көрнекілігі: Карта, видеомагнитофон кассетасымен, нақыл сөздер, интерактивті тақта., т. б материалдар.
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі..
2. Негізгі бөлім.
Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегі сабақтардан өзгеше, бұл сабақта өздеріңнің оқығандарыңды, көргендеріңді, түсінгендеріңді ортаға саласыңдар. Қазір барлықтарыңды 2 топқа бөлемін. Менің берген тапсырмамды топтарыңда талдап, жазып түсінік беретін болыңдар.
Оқушыларды бөліп, жотадағы қойылған сандардың ретімен таныстырамын. 100, 200, 300 әр санның өресіне қарай сыйлықтар дайындалған
Алматының тұрған орнын картадан көрсетіп тұрып әңгімелейміз.
Алматының әсем қала екендігін көрсететін кассетадан арнайы материал көру.
Телевизорға көңіл аударайық.
3. Тақырып бойынша топтардан балл таңдаймыз.
1. Алматының тарихы.
100. Алматының тұрған жерінде ежелден кімдер мекендеген?.
Жауап: Қала тұрған жерді қазақ ұлтын құраған тайпалар мекендеген. Археологтардың зерттеулерінде ертеде сақтар, кейін үйсіндер, орта ғасырларда дулат тайпалары мекендеген деген дәлел айтады.
200. Алматы ежелден қандай атпен аталған?
Жауап: Алмалық пен Алмату. Алмату қазіргі Алматы тұрған жерде орналасқан. Алматудан қалған ескерткіштер 20 ғасырдың 40 - 50 жылдарына дейін сақталған. 1807 жылы Верный бекінісі салынған.
300. Алматы атағын қашан алды?
Жауап: 1918 жылы 2 наурызда Кеңес үкіметі орнады.
1921 жылы ежелгі Алматы атауын қайта алды.
Алматы кеше.
100. «Қазақстан» кітабынан «алтын адам» туралы не білесің?
Жауап: Алматы облысы, «Есік» қаласынан, қаланың сол жақ жағалауынан табылды. 1969 - 1970 жылдары К. Ақышов 17 - 18 жастағы сақ жауынгері бейнесін.
200. Алматыда қандай оқу орындары бар? Жауап: Алматы құрылыс Академиясы, Мед Академия, Жоғарғы әскери Академия, Алматы жоғарғы би мектебі, Алматы Мемлекеттік Консерваториясы, Ал. МУ, т. б.
300. Қалаға көрік беретін қандай ғимараттар бар?
Жауап: Даңқ монументі, М. Әуезов драма театры, Медеу мұз айдыны, Спорт сарайы, «Қазақстан», «Анкара», «Рахат - палас» қонақ үйі, Республика сарайы, Мемлекеттік музей, т. б.
Алматы ертең.
100. Өз ойыңда Алматыға не керек?
Жауап: Метро, Арал - Алматы темір жолы, океанариум, Электричка.
200. Алматының болашағына кедергі келтіретін нелер деп ойлайсың?
Жауап: Көліктердің түтіні, ауаның ластығы, таулы жерде тұратындығы.
300. Алдағы уақытта Алматыда қандай кинолар түсірілсе деп ойлайсың?
Біздің туған жеріміз Аралдың тарихы, жолда көретін қиындықтарымыз, Ортадағы өткелдерді адамдардың көрген қиындығын ағаларымыз көріп, солар жайлы деректі фильмдер, арнайы жобалар жасаса деп ойлаймыз.
Алматы бүгін.
100. Қазір Алматыда қандай өнер адамдары тұрады?
Жауап: Барлығы бақ қуып, Астанаға кетіп қалды ғой деймін.
200. Алматыдан қандай ақпарат құралдары тарайды? Қандай газет - журналдар бар?
Жауап. «Хабар», «Ұлттық арна», «КТК», «Алма тв», «Ақ желкен», «Қазақстан әйелдері», «Балдырған» т. б.
300. «Қазақфильм» киностудиясы шығарған қандай кино тамашаладың?
Жауап: «Қыз Жібек», «Құлагер», «Өтелмеген парыз», «Несібелі», «Шегіртке», Қазір түрлі телесериалдар т. б.
II бөлім. Енді балалар, өз бетерінше жинақтап, қосымша материалдар алып келген екенсіңдер, соны тыңдайық.
Ұлдай Ізмамбетованың орындауында «Сағындым Алматымды», Сансызбаева Айтолқынның орындауында «Алматым», Төлегенова Назеркенің орындауында «Астанам» әндері орындалды.
Қорытынды. Ал, балалар бүгінгі тәрбие сағаты өз мәресіне жетті, түсінбеген сұрақтарың болса сұраңдар, түсінгендеріңді ойларыңа тоқып, алдағы уақытта қолданады деп ойлаймын.
Әлі де білімдеріңді жетілдіріп отырыңдар. Алда Алматы қаласы сіздерді күтіп тұрған шығар.
Біздің тақырыбымызға араласып өздеріңнің білімдеріңді көрсеткендеріңе рахмет, сау болыңыздар!
Жаңалықтар
Алматы - менің сүйікті қалам
Алматы қаласы туралы жаңа мәліметтер беру; Туған жерге деген сүйіспеншілік пен құрметке баулу; Оқушылардың танымдық қабілеттерін, байланыстырып сөйлеу, есте сақтау қабілеттерінің дамуына ықпал ету;
Астана – бас қала
Қарапайым тілдік құрылымдар мен мәтіндер, суреттер негізінде қала туралы өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Септік жалғауын қайталау.
Алматыға саяхат
Алматы – Қазақстанның ең ірі, ең әдемі қаласы. Халқының саны жағынан да ол – Қазақстанның ең ірі шаһары. Қала әсем Алатаудың баурайында орналасқан. Алатаудың жағасында әйгілі Медеу мұз айдыны, Шымбұлақ спорт кешені бар.
Астана қаласы. Сөйлем мүшелерін қайталау
БҚО, Орал қаласы, А. С. Макаренко атындағы № 6 ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ракишева Миргуль Ерболатовна
Алматы қаласы
Алматы қаласы туралы жаңа мәліметтер беру; Туған жерге деген сүйіспеншілік пен құрметке баулу; Оқушылардың танымдық қабілеттерін, байланыстырып сөйлеу, есте сақтау қабілеттерінің дамуына ықпал ету;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.