Қасіретті жылдар
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданының
Ғ. Молдашев атындағы ОЖББ мектебінің тарих және география
пәндерінің мұғалімі Стамғазиев Нурбек Алибекович
Сабақтың тақырыбы: Қасіретті жылдар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Білген сайын келеді біле бергім, біле беру емес пе тілегі елдің»- демекші туған елдің тарихын, соның ішінде қайғылы қара беттерді, оның себеп - салдарын, зардаптары туралы түсінік беру.
Тәрбиелік: «Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз»- дегендей, өз отанының тарихына деген сүйіспеншілікке, Отанын қүрметтеуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, ойлау, ізденімпаздық, танымдық қасиеттерін арттыру.
Сабақтың түрі: Түсіндірмелі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, оқушының өзіндік жұмыс парағы, карта.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, тест.
Пән аралық байланыс: Әдебиет.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Индустрияландыру дегеніміз не?
2. Қазақстанды индустрияландыру қай жылы жарияланды?
3. Қазақстанды индустрияландыруға байланысты көзқарастар.
- Қазақстан экономиясының орталыққа тәуелділігін, шикізат көзі ретінде дамуын жақтады.
- Қазақстанды индустрияландыруды жоғарғы жақтағылардың талабы бойынша жүргізбей, жергілікті қажеттілікті ескере
отырып, өнеркәсіптер салу негізінде жүзеге асыруды жақтады.
- Қазақ жерін индустрияландыруға қарсы болды. Бұлар қазақ халқының ғасырлар бойы қалыптасқан ерекшелігін бұзады деп есептеді.
- Бұлар шовинистік көзқараста болды. «Қазақ бәрібір жұмыс істемейді, ол қайтсе де далаға қашады», «өндірісті қазақтандыру пайда бермейді»- деді.
Ғ. Молдашев атындағы ОЖББ мектебінің тарих және география
пәндерінің мұғалімі Стамғазиев Нурбек Алибекович
Сабақтың тақырыбы: Қасіретті жылдар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Білген сайын келеді біле бергім, біле беру емес пе тілегі елдің»- демекші туған елдің тарихын, соның ішінде қайғылы қара беттерді, оның себеп - салдарын, зардаптары туралы түсінік беру.
Тәрбиелік: «Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз»- дегендей, өз отанының тарихына деген сүйіспеншілікке, Отанын қүрметтеуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, ойлау, ізденімпаздық, танымдық қасиеттерін арттыру.
Сабақтың түрі: Түсіндірмелі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, оқушының өзіндік жұмыс парағы, карта.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, тест.
Пән аралық байланыс: Әдебиет.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Индустрияландыру дегеніміз не?
2. Қазақстанды индустрияландыру қай жылы жарияланды?
3. Қазақстанды индустрияландыруға байланысты көзқарастар.
- Қазақстан экономиясының орталыққа тәуелділігін, шикізат көзі ретінде дамуын жақтады.
- Қазақстанды индустрияландыруды жоғарғы жақтағылардың талабы бойынша жүргізбей, жергілікті қажеттілікті ескере
отырып, өнеркәсіптер салу негізінде жүзеге асыруды жақтады.
- Қазақ жерін индустрияландыруға қарсы болды. Бұлар қазақ халқының ғасырлар бойы қалыптасқан ерекшелігін бұзады деп есептеді.
- Бұлар шовинистік көзқараста болды. «Қазақ бәрібір жұмыс істемейді, ол қайтсе де далаға қашады», «өндірісті қазақтандыру пайда бермейді»- деді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Натрий және оның қосылыстары
Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, оның қосылыстармен әрекеттесуі туралы түсініктеме беру; Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру;
Кенесары хандығы
Кенесары ханның қоғамдық - саяси өмірі мен Кенесары құрған хандықтың тарихи маңызын түсіндіру.
АҚШ - тың экономикалық аудандары
Тарихи - мәдени ерекшеліктері мен әлеуметтік - экономикалық даму деңгейіне қарай, АҚШ аумағында 4 экономикалық аудан қалыптасқан
"Көкпар" білім сайысы
Шығыс Қазақстан облысы "Д. Бабатайұлы атындағы жалпы білім беретін орта мектеп"КММ Бастауыш сынып мұғалімі Омаргазина Мақпал
Кенесары Қасымұлы басқарған ұлт-азаттық қозғалыс
«Қостанай қала әкімдігі білім бөлімінің №5 орта мектебі» ММ Тарих мұғалімі Кокеева Амангүл Сабыржанқызы Тақырыбы:1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы басқарған ұлт-азаттық қозғалыс.
«Туған жерім – Қазақстан»
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Естекова Ж.С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.