Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері

13 ақпан 2018, Сейсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Тақырыбы: Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері

«Әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады» (Мерсер)
Мақсаты:
- диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
- диалогтік оқыту тәсілдерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.

МОДУЛЬДІҢ ТИІМДІЛІГІ
Мерсер (1995) әңгімелесудің үш түрін анықтады:

Әңгіме – дебат. Ой - пікірлерде үлкен алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде қалады;
Қарым – қатынас “ия, солай”, “жоқ, олай емес” қатынастарын жүзеге асырады;
Ортақ мәміледен гөрі бәсекелестік болады.
Топтық (кумулятивтік) әңгіме. Айтылған пікірге механикалық келісу;
Білім алу мақсатында идеяларды төзімділікпен тыңдау;
Идея қайталанады және жасалынады, үнемі мұқият бағалана бермейді.

Зерттеушілік әңгіме. Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;
Мұқият бағалау жүргізеді;
Бір - біріне сұрақтар қояды;
Айтқандарын дәлелдейді;
Келісімге жетуге тырысады.
Диалогтік оқытуда маңызды дағдылардың бірі – СҰРАҚ ҚОЮ
Түрткі болу. Бұл сұрақтар бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет сұрақ. Бұл сұрақ қарапайым болу керек.
Сынақтан өткізу. Бұл сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анықтауға, дамытуға көмектесетіндей болу керек. “Сіз мысал келтіре аласыз ба?”
Қайта бағыттау. Сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, “Көмектесе алатындар бар ма?”

“Безродных атындағы орта мектебі
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Баяхметова Құрмангүл Батышбайқызы

Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері. слайдты жүктеу
11 232
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Биология пәнін оқытуда диалогтік оқытудың маңызы
Биология пәнін оқытуда диалогтік оқытудың маңызы
Ғылыми зерттеу нәтижелері сабақта диалогтің маңызды рөл атқаратынын көрсетті. Диалогтік оқыту кезінде Мерсер мен Литлтонның пайымдауынша оқушының пәнге деген қызығушылығы артады, оның білім деңгейінің өсуіне әсер етеді, берілген тақырыпты тереңірек
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Коучинг
Коучинг
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Қалмұратова Дүрия
Диалогтік оқыту (коучинг)
Диалогтік оқыту (коучинг)
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы" ММ - нің мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×