Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Диалогтік оқыту (коучинг)

16 қараша 2014, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Коучинг тақырыбы: Диалогтік оқыту

Мақсаты: Диалогтік оқытудың маңызын ашу, сабаққа нысан ретінде әңгімелесу түрлерін енгізу
Күтілетін нәтиже: Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. Білім беру тәжірибелерінде диалог әдістерін енгізеді
Негізгі идеялар: Диалог – мұғалім баланың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі бетшелер, стикерлер, интербелсенді тақта, презентация, А3, түрлі - түсті қарындаштар.

Әдістері:
Диалогтік оқыту;
СТО - ға үйрету;
АКТ - ны пайдалану;
Талантты және дарынды балаларды анықтау;
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.

Ұйымдастыру: Топтарға бөлу
Түрлі түсті қағаздарда жазылған сандарға байланысты топтарға бөліну.
/Көк «100», Қызыл «50», Сары «20» сандарға қарай бөлінеді/

Сергіту сәті:
Жұбын табу»
Әрбір қатысушының арқасына қағаз жапсырылған. Қағазда әдебиет кейіпкердің аты бар, олар өздерінің жұбын табу керек. Мысалы: Қыз Жібек пен Төлеген, Алдар көсе мен Шықбермес Шығайбай, Қожа мен Жанар, Ертөстік пен Кенжекей, Ақан сері мен Ақтоқты, Біржан сал мен Сара, Балуан Шолақ пен Балқадиша.
Әрбір қатысушы өзінің жұбын сұрастырып іздеуі керек. «Менің арқамда не жазылған?» деп сұрауға тиым салынады. Сұрақтарға «жоқ», «иә» деп жауап беру керек. Қатысушылар араласып, бір - бірімен әңгімелесіп жұптарын табады

Білу, түсіну кезеңі
Интербелсенді тақта арқылы презентациямен таныстыру «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту»
Әр топқа үлестірмелі бетшелер арқылы берілген әңгіме түрлерімен танысады.
«Әңгіме - дебат»
«Кумулятивтік әңгіме»
«Зерттеушілік әңгіме»

Қолдану кезеңі
«100»тобы «Каспий цемент зауытының пайдасы мен зияны» /әңгіме - дебат/
«Үш қадам сұхбат»
«50» тобы «Өсімдіктердің қоршаған ортаға пайдасы» /кумулятивтік әңгіме/
«Шеңбер стратегиясы»
«20»тобы «Жануарлардың көші - қоны» /зерттеушілік әңгіме/
Топпен талқылап, постер құрып, басқа топтарға түсіндіреді

Талдау кезеңі
«Құндылықтар спекторы»
«Каспий цемент зауытының пайдасы мен зияны» туралы ойларын қағазға жазып ілу

Жинақтау кезеңі
/Бағдаршам/
Бүгінгі коучингтен түсінген деңгейлеріне байланысты ойларын бағдаршам түсіне қарай жапсырады

Бағалау кезеңі:
1. Қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау.
/Күлегештермен бағалау/
12 219
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Коучинг
Коучинг
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Қалмұратова Дүрия
Сабақтарда диалогтік оқыту әдістерін қолдану
Сабақтарда диалогтік оқыту әдістерін қолдану
Алмута облуси, Уйғур наһийәси, Ават йезиси, Һ. Искәндәров намидики оттура мәктәп мәктәпкичә болған ихчам мәркизи билән мәмликәтлик мәһкимисиниң башланғуч синип муәллими Асипова Русиям Касимовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×