Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба?
«Өрлеу» БАҰО, ІІ деңгей
Коучинг сабақ жоспары
Тақырыбы: Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба?
Мақсаты:
1. Коучинг барысында пікірлесе отырып, диалогтік оқыту туралы түсініктерін кеңейтеді
2. Диалог түрлерін өз практикаларында қолдана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырудың маңыздылығын бағалайды.
Оқу нәтижесі:
Сабақта диалогтік оқыту әдістерін ұтымды пайдалану туралы бағыт - бағдар алады.
Сабақта пікірлесу ортасын құрудың, сындарлы диолог жүргізудің жолдарын үйреніп, іс - тәжірибелерінде қолдану шеберлігін арттырады.
оқушы диалог құру нәтижесінде білім алатыныа көз жеткізеді.
Материалдар мен құрал - жабдықтар: Стикер, маркер, плакат, сабақ тақырыбы бойынша әзірленген слайдтар, бағдаршам, үлестірмелі материалдар.
Ұйымдастыру
Сурет қиындысын біріктіру, топқа бөліну
1. Білу
«Ой қозғау». Кумулятивтік әңгіме. Тапсырма. 1 - топқа:«ХХІ ғасыр оқушысы қандай болу керек?»
2 - топқа:«ХХІ ғасыр ата - анасы қандай болу керек?»
3 - топқа:«ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болу керек?»
2. Түсіну
Тапсырма. Әңгіме - дебат. 1 - топқа: “Ағылшын тілін балаға ертеден үйреткен дұрыс”.
2 - топқа: “ Ағылшын тілін 1сыныптан оқытқан дұрыс емес”.
3 - топқа: 2 топтың жауаптарын сараптау.
Эдвард де Боно “Ойлаудың алты қалпағы”
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба? жүктеу
Коучинг сабақ жоспары
Тақырыбы: Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба?
Мақсаты:
1. Коучинг барысында пікірлесе отырып, диалогтік оқыту туралы түсініктерін кеңейтеді
2. Диалог түрлерін өз практикаларында қолдана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырудың маңыздылығын бағалайды.
Оқу нәтижесі:
Сабақта диалогтік оқыту әдістерін ұтымды пайдалану туралы бағыт - бағдар алады.
Сабақта пікірлесу ортасын құрудың, сындарлы диолог жүргізудің жолдарын үйреніп, іс - тәжірибелерінде қолдану шеберлігін арттырады.
оқушы диалог құру нәтижесінде білім алатыныа көз жеткізеді.
Материалдар мен құрал - жабдықтар: Стикер, маркер, плакат, сабақ тақырыбы бойынша әзірленген слайдтар, бағдаршам, үлестірмелі материалдар.
Ұйымдастыру
Сурет қиындысын біріктіру, топқа бөліну
1. Білу
«Ой қозғау». Кумулятивтік әңгіме. Тапсырма. 1 - топқа:«ХХІ ғасыр оқушысы қандай болу керек?»
2 - топқа:«ХХІ ғасыр ата - анасы қандай болу керек?»
3 - топқа:«ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болу керек?»
2. Түсіну
Тапсырма. Әңгіме - дебат. 1 - топқа: “Ағылшын тілін балаға ертеден үйреткен дұрыс”.
2 - топқа: “ Ағылшын тілін 1сыныптан оқытқан дұрыс емес”.
3 - топқа: 2 топтың жауаптарын сараптау.
Эдвард де Боно “Ойлаудың алты қалпағы”
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба? жүктеу
Жаңалықтар
Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері
- диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру; - диалогтік оқыту тәсілдерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Сабақтарда диалогтік оқыту әдістерін қолдану
Алмута облуси, Уйғур наһийәси, Ават йезиси, Һ. Искәндәров намидики оттура мәктәп мәктәпкичә болған ихчам мәркизи билән мәмликәтлик мәһкимисиниң башланғуч синип муәллими Асипова Русиям Касимовна
Диалогтік оқыту (коучинг)
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы" ММ - нің мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.