ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
І нұсқа
1. Қайсысы мұғалім тұлғасының «білім беру сызбаларына» жатпайды?
b) Мұғалім шеберлігі
2. Мұғалімнің ұстанымы оның көзқарастарын, белгілі бір шешімдердің қабылдануы мен сыныптағы іс - əрекеттерін нығайтады (Пажарес, 1992). Сондықтан кез келген мұғалімнің оқыту құралдары мыналардан тұруға тиіс:
b) Сенім, білім жəне болжамдар жиынтығынан
3. Қай білім беру теориясы «оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалімнен, оқулықтан жəне достарынан алған білімдерімен астастырыла жүзеге асады» деген тұжырымға негізделеді?
c) Сындарлы оқыту теориясы
4. Сындарлы оқытуда мұғалімдер оқушылардың қандай мүмкіндіктерін жүзеге асырмайды?
a) Оқытылатын тақырып бойынша білімдерін көрсету
5. Мұғалім тұлғасының «білім беру сызбаларының» қайсысы оқыту стилін таңдауға көбірек ықпал етеді?
c) Сенімдер
6. «Мұғалімнің жұмысының тиімділігін» қандай фактор анықтайды?
e) Аталған барлық факторлардың жиынтығы
7. Төмендегі стратегиялардың сыныптағы тиімді оқыту мен оқуға ықпал ететінін көрсетіңіз:
c) Мұғалімдер оқытудың түрлі əдістерін пайдалана отырып, эксперимент жасайды
8. «Метатану» термині оқыту үдерісіне қатысты алғанда, нені білдіреді?
c) Қалай оқу керектігін үйрету
9. Қай жағдайда балалардың жеке тəжірибесінің мəдениеті мен құндылығы оқу үдерісінің тиімділігін елеулі түрде айқындайтын маңызды мəнмəтін деп қабылданады?
a) «Жағдаяттық (ситуациялық) тануда
10. Қайсысы өздігінен реттелетін оқудың элементі болып табылады?
b) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы
11. Қай авторлар өз оқуын бақылау мен мониторингі үдерісінде метатанудың маңызды аспектісі ретінде балалардың дербестігін қалыптастыруға баса назар аударады?
a) Шанк пен Циммерман
12. Өздігінен реттелетін оқудың элементтерін анықтаңыз:
e) Жоғарыдағылардың барлығы
13. Пиаженің когнитивті дамыту теориясы болжамы:
a) Балалардың ойлау қабілетінің ересектердікінен айырмашылығы бар
14. Қай тұжырымдама оқудың «ішкі» немесе жеке тұлғалық аспектісіне бағдарланған?
e) Оқу білімді түсіну жəне басқаша түсіндіру ретінде
15. 1960 жылдары когнитивті психология əлемінде ойлауды дамыту теориясы тұрғысынан Жан Пиаженің теориясы басымдыққа ие болды. Төмендегі пікірлердің қайсысы Пиаже теориясын бейнелейді?
c) Когнитивті даму - өсіп келе жатқан баланың физикалық немесе азын - аулақ дəрежеде əлеуметтік дүниемен өз бетінше эксперимент жасауы
І нұсқа
1. Қайсысы мұғалім тұлғасының «білім беру сызбаларына» жатпайды?
b) Мұғалім шеберлігі
2. Мұғалімнің ұстанымы оның көзқарастарын, белгілі бір шешімдердің қабылдануы мен сыныптағы іс - əрекеттерін нығайтады (Пажарес, 1992). Сондықтан кез келген мұғалімнің оқыту құралдары мыналардан тұруға тиіс:
b) Сенім, білім жəне болжамдар жиынтығынан
3. Қай білім беру теориясы «оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалімнен, оқулықтан жəне достарынан алған білімдерімен астастырыла жүзеге асады» деген тұжырымға негізделеді?
c) Сындарлы оқыту теориясы
4. Сындарлы оқытуда мұғалімдер оқушылардың қандай мүмкіндіктерін жүзеге асырмайды?
a) Оқытылатын тақырып бойынша білімдерін көрсету
5. Мұғалім тұлғасының «білім беру сызбаларының» қайсысы оқыту стилін таңдауға көбірек ықпал етеді?
c) Сенімдер
6. «Мұғалімнің жұмысының тиімділігін» қандай фактор анықтайды?
e) Аталған барлық факторлардың жиынтығы
7. Төмендегі стратегиялардың сыныптағы тиімді оқыту мен оқуға ықпал ететінін көрсетіңіз:
c) Мұғалімдер оқытудың түрлі əдістерін пайдалана отырып, эксперимент жасайды
8. «Метатану» термині оқыту үдерісіне қатысты алғанда, нені білдіреді?
c) Қалай оқу керектігін үйрету
9. Қай жағдайда балалардың жеке тəжірибесінің мəдениеті мен құндылығы оқу үдерісінің тиімділігін елеулі түрде айқындайтын маңызды мəнмəтін деп қабылданады?
a) «Жағдаяттық (ситуациялық) тануда
10. Қайсысы өздігінен реттелетін оқудың элементі болып табылады?
b) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы
11. Қай авторлар өз оқуын бақылау мен мониторингі үдерісінде метатанудың маңызды аспектісі ретінде балалардың дербестігін қалыптастыруға баса назар аударады?
a) Шанк пен Циммерман
12. Өздігінен реттелетін оқудың элементтерін анықтаңыз:
e) Жоғарыдағылардың барлығы
13. Пиаженің когнитивті дамыту теориясы болжамы:
a) Балалардың ойлау қабілетінің ересектердікінен айырмашылығы бар
14. Қай тұжырымдама оқудың «ішкі» немесе жеке тұлғалық аспектісіне бағдарланған?
e) Оқу білімді түсіну жəне басқаша түсіндіру ретінде
15. 1960 жылдары когнитивті психология əлемінде ойлауды дамыту теориясы тұрғысынан Жан Пиаженің теориясы басымдыққа ие болды. Төмендегі пікірлердің қайсысы Пиаже теориясын бейнелейді?
c) Когнитивті даму - өсіп келе жатқан баланың физикалық немесе азын - аулақ дəрежеде əлеуметтік дүниемен өз бетінше эксперимент жасауы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тізбектелген сабақтар топтамасы өткізілгені туралы рефлексивті есеп
Сапалы білім бере отырып, саналы ұрпақ тәрбиелеу, өз - өзіне сенімді, алған білімін өмірде пайдалана алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Мен курстың бірінші «Бетпе - бет» кезеңінде нені үйрендім?
Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары
Деңгейлік оқыту бағдарламасының мазмұны сындарлы оқыту теориясына негізделген. Оқытудың сындарлы теориясы оқушылардың ойларын дамыту - олардың бұрынғы алған білімдерімен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек-көздерінен, мұғалімнен оқулықтан және
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы курстарының тыңдаушыларына арналған біліктілік емтиханының сұрақтары Үшінші (негізгі) деңгей
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы курстарының тыңдаушыларына арналған біліктілік емтиханының сұрақтары Үшінші (негізгі) деңгей
Үшінші (негізгі) деңгей мұғалімдеріне
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Оқыту үрдісіндегі жаңа иновациялық технологиялар
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Абай атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі Садвакасова Бақытгул Қабиқызы Кембридж бағдарламасының екінші деңгейлі мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.