Diseases of digestive system. General questions in indirect speech
Шымкент медицина колледжінің
ағылшын тілі пәнінің оқытушысы
Садырбаева Куляим Хасанхановна
Ағылшын тілі
Тақырыбы: “Diseases of digestive system”. “General questions in indirect speech” - “Acқазан - ішек аурулары”. Төлеу сөздегі жалпы сұрақтар.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың мақсаттары:
Оқу: Өтілген сабақтарды қайталау және бекіту. Оқушыларды жаңа грамматикамен және лексикалық сабақпен таныстыру. мәтінді оқу, жаңа сөздерді қайталау, жаңа сөйлемдер құрастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке, әдептілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа, болашақ мамандыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды және логикалық ойлауды дамыту, ағылшынша сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту.
Пән ішілік байланыс: General questions in indirect speech.
«Асқазан – ішек аурулары». Төлеу сөздегі жалпы сұрақтар.
Пән аралық байланыс: Ішкі аурулар пропедевтикасы«Асқазан –
ішек аурулары».
Сабақтың жабдықталуы: грамматикалық кесте: төл және төлеу сөз, үлестірмелі кеспе қағаздары, үлестірмелі тапсырмалар, компьютерлер, интерактивті тақта.
Әдебиеттер:
Негізгі: 1«Практическая грамматика английского языка».
К. Н. Качалова Бишкек 2002 г
2..«Английский язык для медицинских колледжей и училищ»
Л. Г. Козырeва 2003г
3. «Времена английского глагола в картинках и играх»
Т. Б. Клементьева 1989 г
4. English Grammar in Use Raymond Murphy Cambridge University Press
Қосымша: 1. Oxford. Большой русско – английский словарь. 2005 г
2. Ағылшын тілі оқу құралы Шымкент 1998
3. Современный англо – русский русско – английский словарь 50000 слов + грамматика Т. А. Сиротина Москва2004 г
4. English “ Ағылшын тілі” Т. Аяпова, З. Әбілдаева
Алматы «Атамұра» 2004ж
Сабақтың мазмұны:
1. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут
a) Сәлемдесу
b) Оқушының сабаққа дайындығы, сыртқы формасы, дәрісжай тазалығын тексеру
c) Сабаққа келген оқушыларды тексеріп, сабақтағы жоқ оқушыларды белгілеп журнал толтыру
- Hello students! Sit down please!
- How are you! I’ m very glad to see you today!
- Who is on duty today?
- What date is it today?
- What day is it today?
- Who is absent today?
- What is the weather like today?
- What is your home task for today?
2. Сабақтың алғашқы мотивациясы: 3 минут
Жаңа сабақтың тақырыбы: “Diseases of digestive system”. General questions in indirect speech.
- Төлеу сөздегі жалпы сұрақтардың қолданылуы
- Жаңа сөздерді жаттау және сөйлемдер құрастыру
- Жаттығулар орындау
- Мәтінді оқу
3. Негізгі білімді тексеру: 25 минут
- Жаңа сөздердің, лексикалық тақырыптың меңгеруін тексеру
а) Жаңа сөздерді ауызша сұрау
Infection
Infection means invasion of the body by micro - organisms. The most common sources of infection in dental practice are direct contact
With a patient's blood and saliva, flying particles of tooth or filling released during drilling. These sources of infection may enter the body through skin cuts or abrasions or the eyes, they may also be swallowed.
Even ancient people taught that body's first line of defense against infection was an intact surface, e. g. the outer of skin and the protective outer layer of mucous membrane. If infection had passed it the second line of defense started its action. It was the liquid secretion produced by the protective surfaces. The mucous membrane1 and the salivary glands had produced saliva which neutralized some bacteria poisons and could kill some micro - organisms. Tears and sweat had a similar effect. The acidity of gastric juice killed many bacteria in food. The third line of defense is discovered now. It is immunity.
And we also know that if these defense mechanisms fail to prevent2 infection, the last line of defense is a response by the body called inflammation. The same is with dental diseases.
Infection of the teeth causes caries; infection of the gums causes periodontal disease.
Vocabulary
infection – инфекция
invasion – ену
micro - organism – микроағза
saliva – сілекей
filling - тіс пломбасы
abrasion – сырылған
mucous membrane – кілегей қабығы
acidity – қышқылдық
gastric juice – асқазан сөлі
immunity – иммунитет
fail to prevent – өзгерте алмау
caries – құрт
Answer the question:
1. What are the most common sources of infection?
2. How may the sources of infection enter the body?
3. What did ancient people teach?
4. When did the second line of defense start its action?
5. What was it produced by?
6. What could saliva do?
7. What effect had tears and sweat?
8. When is the third line discovered?
9. What is the last line of defense?
10. What is the same with dental diseases
11. What does infection of the teeth cause?
Direct and indirect speech
Төл сөз және төлеу сөз
Толық нұсқасын жүктеу
ағылшын тілі пәнінің оқытушысы
Садырбаева Куляим Хасанхановна
Ағылшын тілі
Тақырыбы: “Diseases of digestive system”. “General questions in indirect speech” - “Acқазан - ішек аурулары”. Төлеу сөздегі жалпы сұрақтар.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың мақсаттары:
Оқу: Өтілген сабақтарды қайталау және бекіту. Оқушыларды жаңа грамматикамен және лексикалық сабақпен таныстыру. мәтінді оқу, жаңа сөздерді қайталау, жаңа сөйлемдер құрастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке, әдептілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа, болашақ мамандыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды және логикалық ойлауды дамыту, ағылшынша сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту.
Пән ішілік байланыс: General questions in indirect speech.
«Асқазан – ішек аурулары». Төлеу сөздегі жалпы сұрақтар.
Пән аралық байланыс: Ішкі аурулар пропедевтикасы«Асқазан –
ішек аурулары».
Сабақтың жабдықталуы: грамматикалық кесте: төл және төлеу сөз, үлестірмелі кеспе қағаздары, үлестірмелі тапсырмалар, компьютерлер, интерактивті тақта.
Әдебиеттер:
Негізгі: 1«Практическая грамматика английского языка».
К. Н. Качалова Бишкек 2002 г
2..«Английский язык для медицинских колледжей и училищ»
Л. Г. Козырeва 2003г
3. «Времена английского глагола в картинках и играх»
Т. Б. Клементьева 1989 г
4. English Grammar in Use Raymond Murphy Cambridge University Press
Қосымша: 1. Oxford. Большой русско – английский словарь. 2005 г
2. Ағылшын тілі оқу құралы Шымкент 1998
3. Современный англо – русский русско – английский словарь 50000 слов + грамматика Т. А. Сиротина Москва2004 г
4. English “ Ағылшын тілі” Т. Аяпова, З. Әбілдаева
Алматы «Атамұра» 2004ж
Сабақтың мазмұны:
1. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут
a) Сәлемдесу
b) Оқушының сабаққа дайындығы, сыртқы формасы, дәрісжай тазалығын тексеру
c) Сабаққа келген оқушыларды тексеріп, сабақтағы жоқ оқушыларды белгілеп журнал толтыру
- Hello students! Sit down please!
- How are you! I’ m very glad to see you today!
- Who is on duty today?
- What date is it today?
- What day is it today?
- Who is absent today?
- What is the weather like today?
- What is your home task for today?
2. Сабақтың алғашқы мотивациясы: 3 минут
Жаңа сабақтың тақырыбы: “Diseases of digestive system”. General questions in indirect speech.
- Төлеу сөздегі жалпы сұрақтардың қолданылуы
- Жаңа сөздерді жаттау және сөйлемдер құрастыру
- Жаттығулар орындау
- Мәтінді оқу
3. Негізгі білімді тексеру: 25 минут
- Жаңа сөздердің, лексикалық тақырыптың меңгеруін тексеру
а) Жаңа сөздерді ауызша сұрау
Infection
Infection means invasion of the body by micro - organisms. The most common sources of infection in dental practice are direct contact
With a patient's blood and saliva, flying particles of tooth or filling released during drilling. These sources of infection may enter the body through skin cuts or abrasions or the eyes, they may also be swallowed.
Even ancient people taught that body's first line of defense against infection was an intact surface, e. g. the outer of skin and the protective outer layer of mucous membrane. If infection had passed it the second line of defense started its action. It was the liquid secretion produced by the protective surfaces. The mucous membrane1 and the salivary glands had produced saliva which neutralized some bacteria poisons and could kill some micro - organisms. Tears and sweat had a similar effect. The acidity of gastric juice killed many bacteria in food. The third line of defense is discovered now. It is immunity.
And we also know that if these defense mechanisms fail to prevent2 infection, the last line of defense is a response by the body called inflammation. The same is with dental diseases.
Infection of the teeth causes caries; infection of the gums causes periodontal disease.
Vocabulary
infection – инфекция
invasion – ену
micro - organism – микроағза
saliva – сілекей
filling - тіс пломбасы
abrasion – сырылған
mucous membrane – кілегей қабығы
acidity – қышқылдық
gastric juice – асқазан сөлі
immunity – иммунитет
fail to prevent – өзгерте алмау
caries – құрт
Answer the question:
1. What are the most common sources of infection?
2. How may the sources of infection enter the body?
3. What did ancient people teach?
4. When did the second line of defense start its action?
5. What was it produced by?
6. What could saliva do?
7. What effect had tears and sweat?
8. When is the third line discovered?
9. What is the last line of defense?
10. What is the same with dental diseases
11. What does infection of the teeth cause?
Direct and indirect speech
Төл сөз және төлеу сөз
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары. Күнбағыстың ауруларымен зиянкестерін және олардың зияндылығын түсіндіру, жаңа термин сөздерді меңгерту, жоспарлы әңгімелеу
Short content of the lesson “Education of Kazakhstan”
to introduce students to the new words on the new lexical material; to enrich students’ knowledge concerning the theme, to teach to give general understanding of the new text using the different forms of the work on the text; to teach to define the
Holidays in Great Britain. Modal verb “must”
Өтілген сабақтарды қайталау және бекіту. Оқушыларды жаңа грамматикамен және лексикалық сабақпен таныстыру. мәтінді оқу, жаңа сөздерді қайталау, жаңа сөйлемдер құрастыру.
Sport in Great Britain. The Present Perfect Tense
All English Universities except Oxford and Cambridge are fairly new. London University is the biggest of the modern English universities and has many colleges and schools. Oxford has 32 colleges. A large college has about 5000 students. About a
Educational system of Canada
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №14 жалпы білім беретін орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі Бухарбаева Дарижан
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.