«Наурыз» С. Сейфуллин
Сабақтың тақырыбы: «Наурыз» С. Сейфуллин
«Үздік ұстаз» конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: «Оқушыға сұрақ қою айдары», «Бес жол өлең», «Венн диаграммасы», «Екі түрлі түсініктеме күнделігі», «Сөзжұмбақ», «ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы».
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.
Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:
Қызығушылықты ояту кезеңі
«Наурыз» мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?
Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- «Оқушыға сұрақ айдары» әдісі.
Сұрақ жауап.
Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің «№26 орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна
Толық нұсқасын жүктеу
«Үздік ұстаз» конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: «Оқушыға сұрақ қою айдары», «Бес жол өлең», «Венн диаграммасы», «Екі түрлі түсініктеме күнделігі», «Сөзжұмбақ», «ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы».
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.
Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:
Қызығушылықты ояту кезеңі
«Наурыз» мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?
Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- «Оқушыға сұрақ айдары» әдісі.
Сұрақ жауап.
Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің «№26 орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна
Толық нұсқасын жүктеу
Оқи отырыңыз
Наурыз — ертеден келе жатқан мейрам
Наурыз — ертеден келе жатқан мейрам Әр халықтың наурыз мейрамын тойлау дәстүріне, тарихына, қазақтың салт - дәстүріне, әдет - ғұрпына тоқталу. Өз ойын еркін жеткізе білу, шығармашылық қабілетін арттыру, сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Қазақ халқының
Әз - Наурызым, армысың
Ұлыстың ұлы күні туралы толық мағлұмат беру, халқымыздың салт - дәстүрін, әдет - ғұрпын үйрете отырып, Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; оқушылардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату, өнерін, мәдениетін қастерлей дамыта
22 наурыз мерекесіне арналған. Наурыз - берекем, Наурыз - мерекем!
Наурыздың 22 - сінде күн мен түн теңеледі, қыс өтіп, көктем келеді. Тіршілік басталады. Ол - тіршілік арқауы - тамақ. Малдың қыстан аман шығуы, оның өсіп - өніп төлдеуі. Қазақ халқы үшін үлкен мейрам - жаңа жыл болып саналған.
"Көктем келді" М. Жаманбалинов "Көктем келді" М. Әлімбаев
Көктем келді өлеңінің мазмұны мен мағынасына түсінік беру. Өлеңнің шумақтарын мәнерлеп, түсініп оқи білуге жаттықтыру, көркем тілде мазмұндай білуге үйрету.
Қош келдің, Наурыз!
Қызылорда қаласы, №112 орта мектептің бастауыш пәні мұғалімі Караулова Гулбарам Нурсултановна
Пікірлер (4)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.