2, 3, 4, 5 сандарының құрамы
Тәрбиеші: Кульчикова М.
Білім саласы: Таным
Оқу іс - әрекет: Математика
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы
Мақсаты: Сандардың құрамы жайындағы білімді қолдану және білімдерін толықтыру.
Іс әрекет сатысы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалар шаттық шеңберіне тұрып амандасайық.
Өтті қызық көп күндер,
Алты жасқа жеткендер.
Өсті ақыл ойларың
Өсті, міне, бойларың.
Иіліп сәлем береміз,
Әдепті боп өсеміз
Ұйымдастырушылық ізденушілік:
- Балалар жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Кім маған 3 айды атап береді?
- Бір аптада неше күн бар?
- Кеше, бүгін, ертең ұғымдарын сұрау.
Балалар біздер математика сабағында нелерді өтіп едік.
Кәзір біздер санап көрейік.
Кім маған кері санап береді.
Дидактикалық ойын:«Көршісін тап»
Мақсаты: Мен бір санды айтып бір балаға допты лақтырамын, бала допты қағып алып, допты кері лақтырып санның көршісін табады Балалар ойын ұнады ма?
Балалар, енді дәптеріміздің бетін ашамыз Балалар 36 - 37 бетті ашамыз. 3 - 6, 3 - 7
4 санның құрамы.
5 санның құрамы. Бірінші үйдің ішіндегі дөңгелекті санаймыз 4 дөңгелек. Енді астындағы 3 оған 1 дөңгелекті қосамыз. Әр қарай жалғастырамыз.
5 санның құрамын 4+1 саны қосқанда 5 болады.
Кірпіге алмаларды екі себетке әртүрлі болатындай етіп бөліп салуға көмектес, біреуіне 2алма, екіншісіне 3 алма саламыз, бірінші 1 алма, екіншісіне 4 алма.
Орнымыздан тұрамыз. Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір. Бұрыламыз солға бір Отырамыз, тұрамыз. Біз шынығып аламыз.
Барлық жапырақтағы қанқызы тең болу үшін, неше қанқызы қосу керек?
Тиісті санды қоршап сыз. Жапырақтың үстінде 3 қаңқызы тұр. 5 болу үшін неше қанқызыны қосамыз. Жапырақта 2 қанқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 4 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 1 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 5 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз.
Үшбұрыш үстінде, ал шеңбер астында болсын
Шаршы үстінде, ал үшбұрыш астында болсын. 1) Құралай тақтаға екі Үшбұрыш, үш шаршы, Тікбұрыш, шеңбер және сопақша салды. Құралай Тақтаға қанша төртбұрыш салды?
Білім саласы: Таным
Оқу іс - әрекет: Математика
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы
Мақсаты: Сандардың құрамы жайындағы білімді қолдану және білімдерін толықтыру.
Іс әрекет сатысы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалар шаттық шеңберіне тұрып амандасайық.
Өтті қызық көп күндер,
Алты жасқа жеткендер.
Өсті ақыл ойларың
Өсті, міне, бойларың.
Иіліп сәлем береміз,
Әдепті боп өсеміз
Ұйымдастырушылық ізденушілік:
- Балалар жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Кім маған 3 айды атап береді?
- Бір аптада неше күн бар?
- Кеше, бүгін, ертең ұғымдарын сұрау.
Балалар біздер математика сабағында нелерді өтіп едік.
Кәзір біздер санап көрейік.
Кім маған кері санап береді.
Дидактикалық ойын:«Көршісін тап»
Мақсаты: Мен бір санды айтып бір балаға допты лақтырамын, бала допты қағып алып, допты кері лақтырып санның көршісін табады Балалар ойын ұнады ма?
Балалар, енді дәптеріміздің бетін ашамыз Балалар 36 - 37 бетті ашамыз. 3 - 6, 3 - 7
4 санның құрамы.
5 санның құрамы. Бірінші үйдің ішіндегі дөңгелекті санаймыз 4 дөңгелек. Енді астындағы 3 оған 1 дөңгелекті қосамыз. Әр қарай жалғастырамыз.
5 санның құрамын 4+1 саны қосқанда 5 болады.
Кірпіге алмаларды екі себетке әртүрлі болатындай етіп бөліп салуға көмектес, біреуіне 2алма, екіншісіне 3 алма саламыз, бірінші 1 алма, екіншісіне 4 алма.
Орнымыздан тұрамыз. Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір. Бұрыламыз солға бір Отырамыз, тұрамыз. Біз шынығып аламыз.
Барлық жапырақтағы қанқызы тең болу үшін, неше қанқызы қосу керек?
Тиісті санды қоршап сыз. Жапырақтың үстінде 3 қаңқызы тұр. 5 болу үшін неше қанқызыны қосамыз. Жапырақта 2 қанқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 4 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 1 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз. Жапырақта 5 қаңқызы бар, 5 болу үшін неше қаңқызы қосамыз.
Үшбұрыш үстінде, ал шеңбер астында болсын
Шаршы үстінде, ал үшбұрыш астында болсын. 1) Құралай тақтаға екі Үшбұрыш, үш шаршы, Тікбұрыш, шеңбер және сопақша салды. Құралай Тақтаға қанша төртбұрыш салды?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
[/hide]
Жаңалықтар
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
8 саны мен цифры
8-ге дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8-ге дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. «8»санын ажырату, сандар ішінен таба алу
1 2 3 4 5 сандардын құрамы
Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен танысу 5 - ке дейін есептік және реттік санауды бекіту; 2 - 5 сандармен және цифрымен таныстыру, заттың аз тобына қосу немесе көп заттың бір затты алу.
3 санының құрамы. 4 санының құрамы
Салыстыру арқылы сандардың тең емес екендігін талдай алу
5 саны мен цифры
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы, №6 орта мектебінің МАД «Б» тобының мұғалімі Қоңырова Нағира Аманқызы
«Төрт» санымен таныстыру
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы Онды селосы «Құлыншақ» балабақшасының тәрбиешісі Назира Алиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.