8 саны мен цифры
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы, №9 жалпы орта білім беретін мектептің
мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Уташова Гульжаннат Ибатуллаевна
Мектепалды дайындық
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика
Тақырыбы: 8 саны мен цифры
Мақсаты: 8 - ге дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8 - ге дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. «8»санын ажырату, сандар ішінен таба алу
Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санамақтар айтқызып математикалық ойын арқылы балалардың тілдерін дамыту. Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Сандар, Ойыншықтар, суреттер.
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын
Амандасу Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап.
Судай таза көңілмен.
Бүгінгі күнді бастайық.
I. Ой қозғау
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қай ай?
Аптаның қай күні?
Жақында қандай мереке болады? (балалардың жауаптарын тыңдайды)
Балалар осы Жаңа жылға орманнан Аңдар келіпті олар өздерімен бірге көптеген тапсырмалар ала келіпті. Соның ішінде қу түлкінің тапсырмасын бірінші орындап тастайық.
II. Түлкі тапсырмасы: Тура, кері санау ( 3 - 4 бала санайды)
III. Қасқырдың тапсырмасы: Сана да санын жаз
Балалар қараңдаршы барлық жемістер нешеу?
IV. Аюдың тапсырмасы: Санамақ айту
V. Сергіту жаттығу
VI. Қоян тапсырмасы: Түсіне қарай боя.
VII. Тиін тапсырмасы « Жоғалған сандарды тап» ойыны
12….. 45……7…9….
VIII. Кірпі тапсырмасы
8 - санын толтыру
Балалар алдымен ауада жазып алайық. Содан соң дәптерге жазамыз.
6 - 7 сандарының құрамын табу.
5+1
4+2
3+3
6+1
5+2
4+3
IX. Сабақты пысықтау
« Ойлан тап» ойыны Жұмбақ есеп
Менде болды төрт алма,
Сенде болды төрт алма.
Сен біреуін жесең,
Мен біреуі жесем.
Қалды сонда неше алма? (8 - 2=6)
Балалар бүгін біздер неше санымен таныстық?
Не үйреніп, не білдік? (балалалардың жауаптарын тыңдау)
Біздер аңдарға көмектестік. Енді олар бізбен бірге Жаңа – жылды тойлайтын болады.
Мадақтау
Толық нұсқасын жүктеу
Құлсары қаласы, №9 жалпы орта білім беретін мектептің
мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Уташова Гульжаннат Ибатуллаевна
Мектепалды дайындық
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика
Тақырыбы: 8 саны мен цифры
Мақсаты: 8 - ге дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8 - ге дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. «8»санын ажырату, сандар ішінен таба алу
Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санамақтар айтқызып математикалық ойын арқылы балалардың тілдерін дамыту. Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Сандар, Ойыншықтар, суреттер.
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын
Амандасу Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап.
Судай таза көңілмен.
Бүгінгі күнді бастайық.
I. Ой қозғау
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қай ай?
Аптаның қай күні?
Жақында қандай мереке болады? (балалардың жауаптарын тыңдайды)
Балалар осы Жаңа жылға орманнан Аңдар келіпті олар өздерімен бірге көптеген тапсырмалар ала келіпті. Соның ішінде қу түлкінің тапсырмасын бірінші орындап тастайық.
II. Түлкі тапсырмасы: Тура, кері санау ( 3 - 4 бала санайды)
III. Қасқырдың тапсырмасы: Сана да санын жаз
Балалар қараңдаршы барлық жемістер нешеу?
IV. Аюдың тапсырмасы: Санамақ айту
V. Сергіту жаттығу
VI. Қоян тапсырмасы: Түсіне қарай боя.
VII. Тиін тапсырмасы « Жоғалған сандарды тап» ойыны
12….. 45……7…9….
VIII. Кірпі тапсырмасы
8 - санын толтыру
Балалар алдымен ауада жазып алайық. Содан соң дәптерге жазамыз.
6 - 7 сандарының құрамын табу.
5+1
4+2
3+3
6+1
5+2
4+3
IX. Сабақты пысықтау
« Ойлан тап» ойыны Жұмбақ есеп
Менде болды төрт алма,
Сенде болды төрт алма.
Сен біреуін жесең,
Мен біреуі жесем.
Қалды сонда неше алма? (8 - 2=6)
Балалар бүгін біздер неше санымен таныстық?
Не үйреніп, не білдік? (балалалардың жауаптарын тыңдау)
Біздер аңдарға көмектестік. Енді олар бізбен бірге Жаңа – жылды тойлайтын болады.
Мадақтау
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
11, 12, 13 сандарының құрамымен таныстыру
Мақсаты: 0 - ден 10 - ға дейінгі сандарды тура және кері санау дағдыларын дамыту. 11, 12, 13 – сандарының ондықтармен бірліктерден тұратынын түсіндіру. Өткенді қайталап, білімдерін тия нақтылау, сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету
7 саны мен цифры
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Ж. Жабаев атындағы № 234 орта мектеп МАД тобының жетекшісі Сулейменова Айгул
Сандар әлеміне саяхат
Атырау облысы, Атырау қаласы, Еркінқала мектебінің мектепалды дайындық тобының тәрбиешісі Амирова Гүлбаршын Қадірліқызы
Қызықты математика
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №14 "Малышок" балабақшасының тәрбиешісі Жапарова Әйгерім Муслимқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.