Сиқырлы жолдар
Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы, Талшық селосы
"Балдырған" балалар бөбек бақшасының тәрбиешісі
Кошкинбаева Гульнар Олжабайқызы
Ұйымдастырылған оқу - іс әрекетінің технологиялық картасы
2 сәбилер тобы
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қ. М. Т. Қ.
Тақырыбы: Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Геометрикалық пішіндері ажырата отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ертегі арқылы қамқорлыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
Көрнекілігі: Күннің бейнесі, үйшік, орман бейнесі, «Бауырсақ»ертегісінің кейіпкерлерінің киімдері, пішіндер.
Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбер:
Тәрбиеші:- Балалар, қараңдаршы жоғарыда не тұр?
- Қане балалар барлығымыз бір біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
- Қайырлы таң, көздерім!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, құлақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, саусақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, аяқтарым!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, күн! Сен де ояндың ба?
- Жарайсыңдар балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын.
- Енді, біз, апайларға жақсы балалар екенімізді көрсетіп амандасайықшы.
Сәлеметсіздер ме!
- Қош келдіңіздер!
- Балалар, бүгін сендер әдемі болып кетіпсіңдер.
- Кәне, ненің дауыстары естіледі, тыңдаңдаршы.
Ұйымдастырушылық - ізденіс
- Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, бауырсақ. Сен қайдан келе жатсың?
- Балалар, бауырсақтың пішіні, түсі қандай?
Тәрбиеші: Бауырсақ домалап,
кең далалы егістерден өтеді. Осылай домалаған күйі қалың орманға келеді. Орманда оған Қоян кездеседі.
Тәрбиеші: Балалар, Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Қоян, Бауырсақ, келіңдер, балалар -
мен бірге тапсырманы орындайық.
(Тәрбиеші хатты ашып оқиды)
1 - тапсырма: 1 - 3 дейін тура санау
2 - тапсырма: 3 - 1 дейін кері санау
3 - тапсырма: Қоянның неше құлағы бар?
Жарайсыңдар, Қоянның тапсырмасын орындадыңдар.
Қоян саған тапсырманың жауабы ұнады ма?
Тәрбиеші: Балалар қоян Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап келе жатса оның алдынан қасқыр шыға келеді.
Тәрбиеші: Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Тәрбиеші: Қасқырдың тапсырмасы
мынандай екен.
(Балалардың назарын тақтаға аудару).
Ортада не орналасқан?
Ал оң жақ бұрышында не орналасқан?
Ал сол жақ бұрышында не орналасқан?
Барлығын бір сөзбен не деп айтамыз?
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Бауыр саққа Қасқырдың тапсырмаларын орындауға көмектестіңдер.
Сергіту сәті:
Бауырсақ орман ішімен домалап келе жатса оған аю кездеседі.
Тәрбиеші: Аюдың тапсырмасы:
«Не артық?»ойынын ойнау.
Жарайсыңдар, балалар! Бауырсаққа Аюдың тапсырмасын орындауға көмектестіңдер. Ол риза болып Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап - домалап Түлкіге кезікті.
Тәрбиеші: Көмектесеміз бе?
- Балалар, Түлкі өзіне үй құрастыруды ұсынады.
- Қандай пішіндерден құрастырамыз?
- Түстері қандай?
- Үйді әдемі құрастырдыңдар.
- Ал енді Түлкі Бауырсақты жіберуіне тура келді, өйткені Бауырсақ барлық тапсырманы дұрыс орындады. Ал оған көмектескен сендерсіңдер, балалар.
Тәрбиеші: Тамаша, Бауырсақ, бүкіл тапсырманы орындаған соң, сен аңдарға жем болған жоқсын.
Рефлексивті - түзету.
Әже: Балалар, сендер, менің Бауырсағымды көрген жоқсыңдар ма?
Тәрбиеші: Ол бізде қонақта болды. Біз оған көп нәрсе үйреттік.
Әже: Ол, балабақшада не үйренді?
Әже: Рахмет, балалар, менің Бауырсағыма, көп нәрсе үйреткендеріңе.
Сендерге тәтті бауырсақты сыйға тартқым келіп тұр.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:1-3 дейін тура және кері санай білу.
Түсінігі қалыптасты:Геометриялық пішіндерді ажырату,олардың түстерін айыра білу.
Айта – орындай алады:Пішіндерден үй құрастыру
Ақжар ауданы, Талшық селосы
"Балдырған" балалар бөбек бақшасының тәрбиешісі
Кошкинбаева Гульнар Олжабайқызы
Ұйымдастырылған оқу - іс әрекетінің технологиялық картасы
2 сәбилер тобы
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қ. М. Т. Қ.
Тақырыбы: Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Геометрикалық пішіндері ажырата отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ертегі арқылы қамқорлыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
Көрнекілігі: Күннің бейнесі, үйшік, орман бейнесі, «Бауырсақ»ертегісінің кейіпкерлерінің киімдері, пішіндер.
Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбер:
Тәрбиеші:- Балалар, қараңдаршы жоғарыда не тұр?
- Қане балалар барлығымыз бір біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
- Қайырлы таң, көздерім!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, құлақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, саусақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, аяқтарым!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, күн! Сен де ояндың ба?
- Жарайсыңдар балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын.
- Енді, біз, апайларға жақсы балалар екенімізді көрсетіп амандасайықшы.
Сәлеметсіздер ме!
- Қош келдіңіздер!
- Балалар, бүгін сендер әдемі болып кетіпсіңдер.
- Кәне, ненің дауыстары естіледі, тыңдаңдаршы.
Ұйымдастырушылық - ізденіс
- Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, бауырсақ. Сен қайдан келе жатсың?
- Балалар, бауырсақтың пішіні, түсі қандай?
Тәрбиеші: Бауырсақ домалап,
кең далалы егістерден өтеді. Осылай домалаған күйі қалың орманға келеді. Орманда оған Қоян кездеседі.
Тәрбиеші: Балалар, Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Қоян, Бауырсақ, келіңдер, балалар -
мен бірге тапсырманы орындайық.
(Тәрбиеші хатты ашып оқиды)
1 - тапсырма: 1 - 3 дейін тура санау
2 - тапсырма: 3 - 1 дейін кері санау
3 - тапсырма: Қоянның неше құлағы бар?
Жарайсыңдар, Қоянның тапсырмасын орындадыңдар.
Қоян саған тапсырманың жауабы ұнады ма?
Тәрбиеші: Балалар қоян Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап келе жатса оның алдынан қасқыр шыға келеді.
Тәрбиеші: Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Тәрбиеші: Қасқырдың тапсырмасы
мынандай екен.
(Балалардың назарын тақтаға аудару).
Ортада не орналасқан?
Ал оң жақ бұрышында не орналасқан?
Ал сол жақ бұрышында не орналасқан?
Барлығын бір сөзбен не деп айтамыз?
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Бауыр саққа Қасқырдың тапсырмаларын орындауға көмектестіңдер.
Сергіту сәті:
Бауырсақ орман ішімен домалап келе жатса оған аю кездеседі.
Тәрбиеші: Аюдың тапсырмасы:
«Не артық?»ойынын ойнау.
Жарайсыңдар, балалар! Бауырсаққа Аюдың тапсырмасын орындауға көмектестіңдер. Ол риза болып Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап - домалап Түлкіге кезікті.
Тәрбиеші: Көмектесеміз бе?
- Балалар, Түлкі өзіне үй құрастыруды ұсынады.
- Қандай пішіндерден құрастырамыз?
- Түстері қандай?
- Үйді әдемі құрастырдыңдар.
- Ал енді Түлкі Бауырсақты жіберуіне тура келді, өйткені Бауырсақ барлық тапсырманы дұрыс орындады. Ал оған көмектескен сендерсіңдер, балалар.
Тәрбиеші: Тамаша, Бауырсақ, бүкіл тапсырманы орындаған соң, сен аңдарға жем болған жоқсын.
Рефлексивті - түзету.
Әже: Балалар, сендер, менің Бауырсағымды көрген жоқсыңдар ма?
Тәрбиеші: Ол бізде қонақта болды. Біз оған көп нәрсе үйреттік.
Әже: Ол, балабақшада не үйренді?
Әже: Рахмет, балалар, менің Бауырсағыма, көп нәрсе үйреткендеріңе.
Сендерге тәтті бауырсақты сыйға тартқым келіп тұр.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:1-3 дейін тура және кері санай білу.
Түсінігі қалыптасты:Геометриялық пішіндерді ажырату,олардың түстерін айыра білу.
Айта – орындай алады:Пішіндерден үй құрастыру
Жаңалықтар
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
Сиқырлы жолдар
Қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Ертегілерге саяхат
Балалардың ертегі жайлы ұғымдарын тиянақтау, ертегілерді көрсету үшін сұрақ - жауап арқылы баланың тілін жетілдіру, тіл байлығын арттыру, дұрыс сөйлеуге баулу.
Кім болам. Мамандық. (Қоршаған орта)
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Құстарға жем береміз
Қызылорда облысы, Әйтеке би кенті, №7 Балдырған балабақшасының тәрбиешісі Қарымсақова Рабиға Көптілеуқызы "Үздік ашық сабақ" номинациясы бойынша
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.