Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дамытушы ойын-жаттығулар

03 наурыз 2014, Дүйсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Ашық іс - әрекет
(дамытушы ойын - жаттығулар)

Мақсаты: Көру арқылы қабылдауды дамыту (пішін, көлем). Санау дағдыларын жетілдіру. Жадында сақтауды және ойлауды дамыту. Көріп есте сақтауды дамыту, сөйлеуін дамыту. Ұсақ моториканы дамыту. Қарым - қатынас дағдыларын жетілдіру.
Әдіс - тәсілі:- психожаттығу
- сюжетті - рөлді және басқа да ойындар
- топтық жұмыс
Керекті құралдар: сары түсті қарындаштар, суреттер, тақта, пішіндер, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, қорап, кірпі, шелектер.

Барысы: Амандасу Ортақ шеңбер
Жүргізуші: Бәріміз бір - бірімізді көріп отыратындай, дөңгелене отырайық. Енді бір - біріміздің көзімізге қарап, бәріміз амандасайық. Жүргізуші көзімен бәріне қарап, басын изеп, қолын көршісінің иығына тигізеді.
Жүргізуші: Балалар, бүгін бізге ертегі кейіпкерлері қонаққа келіпті. Ол қандай ертегі екенін білесіңдер ме?
Балалар: Жоқ
Жүргізуші: Ертегінің кейіпкерлері мына терезелердің ішіне жасырынып қалыпты. Плакат геометриялық пішіндердің суреттері салынған терезе сияқты ашылады.
Жүргізуші: Кімдер тығылды екен? Төртбұрышты көрсетіп. Мынау қандай пішін?
- Төртбұрыш
Жүргізуші: Неше төртбұрыш?
- Екеу
Жүргізуші: Өлшемдері бірдей ме?
- Біреуі үлкен, ал екіншісі кішкентай
Жүргізуші: Үлкен төртбұрышты ашып. Мынау кім?
- Ата
Жүргізуші: Кішкентай төртбұрышты ашып. Мынау кім?
- Әже
Жүргізуші: Ата мен әже туралы жақсы сөздер айтыңдаршы.
Балалардың жақсы жылы - жылы сөздері.
Жүргізуші: Мынау қандай пішін?
- Дөңгелек
Жүргізуші: Неше дөңгелек?
- Екеу. Біреуі үлкен, ал екіншісі кішкентай.
Жүргізуші: Үлкен дөңгелекті ашып. Мынау не?
- Терезе
Жүргізуші: Кішкентай дөңгелекті ашып. Мынау не?
- Бауырсақ
Жүргізуші: Бұл қандай ертегі екен?
- Бауырсақ
Жаттығу: Үлкен - кішкентай
Бауырсақтың домалап келе жатқанда жолында кездескен аңдарды сұрап, олардың қимыл - қозғалыстарын жасау.
Балалар, бауырсақты түлкі де жей алмады, себебі бауырсақ домалап қашып кетті. Бәріміз бауырсақты табайықшы.
Жаттығу: Көзге арналған.
Жоғары - төмен,
Оң - сол.
Көбелектің артынан,
Айнала қарайық.
Жүргізуші: Шаршадыңдар ма, балалар? Отырып дем алайық.
Жаттығу: "Қуыршақ"
Демалып болсақ, бауырсақты іздестіруді жалғастырайық. Жолда кірпіні кездестіру. Кірпі бізбен ойын ойнағысы келіп тұр.
Ойын: "Кірпіні тап"
Мақсаты: Қабылдауды дамыту.
Кірпінің жасырынған жерінде ойын - тапсырмалар бар екен. Соларды орындайық.
Ойын: Жұбын тап
Мақсаты: Ойлау қабілеттерін дамыту.
Ойын: Өз орнына қой
Мақсаты: Зейінді дамыту. Балаларға бауырсақтың суретін бояту. Балалар, кірпі бізге бауырсақты табуға көмектесті. Кірпіге рахмет айтайық. Енді кірпімен ертең ойнаймыз.
Сау болыңдар!
26 163
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Ойындар арқылы заттардың түстері мен геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір - бірінен ажыратып атай білуге үйрету, қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау.
Ертегілер әлемі
Ертегілер әлемі
Балабақшада балалардың ертегі арқылы тілдерін дамыту, шығармашылығын дамыту, ертегіні мазмұнына сахналауға үйрету, рольде ойнау шеберліктерін жетілдіру, театр өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Ертегілерге саяхат
Ертегілерге саяхат
Балалардың ертегі жайлы ұғымдарын тиянақтау, ертегілерді көрсету үшін сұрақ - жауап арқылы баланың тілін жетілдіру, тіл байлығын арттыру, дұрыс сөйлеуге баулу.
Пішіндер
Пішіндер
- Балалар білетін геометриялық пішіндерді естерімізге түсірейік. Қандай пішіндерді білесіңдер? - Пішіндерді кезек - кезек тақтаға іліп, оларды дұрыс атау: - Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (дөңгелекті көрсетіп). - Дөңгелекке доп, тәрелке
Аспанға саяхат
Аспанға саяхат
Ақтөбе қаласы, №13 "Бөбек" мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі Омарова Раушангүл Жұбандыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×