Су - тіршілік нәрі
Білім беру саласы: Таным.
Әдіскер: Ақжігітова Ұ. М. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Су - тіршілік нәрі
Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру. Судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға оның қасиеттерін түсіндіру. Суды ластамауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, сүт, әр балаға су, стакан, қант, тұз, қасық, гуашь бояулары жағылан таяқшалар. Сөздік жұмыс: иіссіз, түссіз, мөлдір, дәмсіз, тәтті, ащы.
Билингвальді компонент: су - вода, тұз - соль, қант - сахар.
Мотивациялық – қозғаушылық (Әсем әуен орындалып тұрады.)
- Қайырлы күн балалар!
Күнде таңертең сендер ояна салысымен терезені ашып табиғат Анаға көз салып қарайсыңдар. Табиғат сұлулықтың таусылмас көзі. Ендеше біз бүгінгі оқу қызметімізді табиғатпен амандасудан бастаймыз.
Шаттық шеңбер:
- Қайырлы күн, күнім, далам,
Қайырлы күн, гүлім, құсым,
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер,
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі.
- Өте жақсы! Барлығыңыз орындарыңа отыра қойыңдар.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
- Балалар қазір жылдың қай мезгіл?
- Көктем мезгілі неше айдан тұрады?
- Кәне, ай аттарын кім атап береді?
- Көктем мезгілінің қадай ерекшеліктері бар?
- Өте жақсы.
- Балалар, көктем мезгілінің алғашқы гүлі қалай аталады?
- Жарайсыңдар!
- Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр, сендер жұмбақтың шешуін табасыңдар ма?
- Дәмі де жоқ, түсі де жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ.
Бұл не?
- Бүгінгі біздің оқу қызметіміздің тақырыбы «Су - тіршілік нәрі»
- Аудио жазбадан судың сылдырап аққан дыбысын тыңдайды.
- Балалар, сылдырлап аққан ненің дыбысын естідік?
- Дұрыс айтасыңдар
Балалар, «Су - тіршілік нәрі»! Айналамызды қоршаған ортада сусыз адамдар, жан - жануарлар өсімдіктер, құстар өмір сүре алмайды.
- Балалар, біз су туралы не білеміз? Су бізге не үшін керек және қандай жағдайда пайдаланамыз?
- Балалар, судың түсі мен пішіні бола ма?
- Сендер суға байланысты қандай тиым сөздерді білесіңдер?
Маңғыстау облысы,
Түпқараған ауданы, Форт - Шевченко қаласы
Баутин ауылы, "Ақбота"балабақшасының тәрбиешісі
Басжанова Рзахан Калдыбаевна
Су - тіршілік нәрі жүктеу
Әдіскер: Ақжігітова Ұ. М. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Су - тіршілік нәрі
Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру. Судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға оның қасиеттерін түсіндіру. Суды ластамауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, сүт, әр балаға су, стакан, қант, тұз, қасық, гуашь бояулары жағылан таяқшалар. Сөздік жұмыс: иіссіз, түссіз, мөлдір, дәмсіз, тәтті, ащы.
Билингвальді компонент: су - вода, тұз - соль, қант - сахар.
Мотивациялық – қозғаушылық (Әсем әуен орындалып тұрады.)
- Қайырлы күн балалар!
Күнде таңертең сендер ояна салысымен терезені ашып табиғат Анаға көз салып қарайсыңдар. Табиғат сұлулықтың таусылмас көзі. Ендеше біз бүгінгі оқу қызметімізді табиғатпен амандасудан бастаймыз.
Шаттық шеңбер:
- Қайырлы күн, күнім, далам,
Қайырлы күн, гүлім, құсым,
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер,
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі.
- Өте жақсы! Барлығыңыз орындарыңа отыра қойыңдар.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
- Балалар қазір жылдың қай мезгіл?
- Көктем мезгілі неше айдан тұрады?
- Кәне, ай аттарын кім атап береді?
- Көктем мезгілінің қадай ерекшеліктері бар?
- Өте жақсы.
- Балалар, көктем мезгілінің алғашқы гүлі қалай аталады?
- Жарайсыңдар!
- Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр, сендер жұмбақтың шешуін табасыңдар ма?
- Дәмі де жоқ, түсі де жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ.
Бұл не?
- Бүгінгі біздің оқу қызметіміздің тақырыбы «Су - тіршілік нәрі»
- Аудио жазбадан судың сылдырап аққан дыбысын тыңдайды.
- Балалар, сылдырлап аққан ненің дыбысын естідік?
- Дұрыс айтасыңдар
Балалар, «Су - тіршілік нәрі»! Айналамызды қоршаған ортада сусыз адамдар, жан - жануарлар өсімдіктер, құстар өмір сүре алмайды.
- Балалар, біз су туралы не білеміз? Су бізге не үшін керек және қандай жағдайда пайдаланамыз?
- Балалар, судың түсі мен пішіні бола ма?
- Сендер суға байланысты қандай тиым сөздерді білесіңдер?
Маңғыстау облысы,
Түпқараған ауданы, Форт - Шевченко қаласы
Баутин ауылы, "Ақбота"балабақшасының тәрбиешісі
Басжанова Рзахан Калдыбаевна
Су - тіршілік нәрі жүктеу
Жаңалықтар
Су тіршіліктің көзі
Білім беру саласы: «Әлеумет» Бөлімі: «Қоршаған ортамен таныстыру» Тақырыбы:«Су тіршіліктің көзі» Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру.
Аяласаң, табиғатты аяла
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғаттағы сұлулықты көре білу, эмоциялық әсер ала білуге, өз ортасында сымбатты да шыныққан тұлға болуға баулу, экологиялық мәдениетті
Суды жақсы көретіндер
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Құрлықта және суда тіршілік ететін жануарлардың айырмашылығын үйрету. Судың ерекшелігіне, қажеттілігіне және қасиеттерімен таныстыру
Табиғатты танып, білейік
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы. бастауыш сынып мұғалімі Динара Қайырбекқызы
Табиғатты аяла
Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушылардың қоршаған ортаға деген махаббат құндылықтары жайлы түсініктерін кеңейту, табиғатты қорғауға, елін, жерін сүюге мейірімділікке тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.