Асханадағы ыдыс - аяқтар
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Асханадағы ыдыс - аяқтар
Мақсаты: • ыдыс - аяқ туралы түсініктерін кеңейту;
• үлкенді сыйлауға тәрбиелеу;
• дыбыстарды анық айтуға үйрету.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Ойыншық мысық, ыдыс аяқтардың суреті.
Мотивациялық – қозғаушы
Тәрбиеші балабақшадан мысықты кездестіргенін айтады. Оларға ойыншық мысықты көрсетіп:
• Балалар, қараңдаршы, мен бүгін бақшадан Мақтақыздың мысығын кездестірдім. Қане оған жағымды, еркелететін сөздер айтайықшы.
Мысықпен сөйлескен кейіп танытады:
• - Мысықай - пысықай, сен Мақта қыздың сүтін тағы да төгіп алдың ба?
• - Балалар, ол осы жолы Мақта қыздың олы кесесін сындырып алыпты. Оған Мақтақыз ренжіп, басқа кесе алып келмесең үйге кіргізбеймін деген екен
• - Біз оған қалай көмектесе аламыз?
• Дұрысы, ермексаздан сынбайтын кесе жасап берейік.
Ұйымдастыру іс - әрекеті
«Ас бөлмесіндегі ыдыстар» ойыны
Сұрақтар қояды:
- Мынау не?
- Оны қайда қайнатамыз?
- Шәйнек пен қазан ұқсас па?
- Неге? т. б
Сергіту сәті:
Өлең жолдарын балалармен бірге айтады. Қимылдарды жасап көрсетеді.
Сәлем, мен шәйнекпін,
Өзім үлкен, жуанмын
Міне, менің қолым
Міне, менің мұрным
Шай қайнайды - пф - пф - пф
Енді оны құямын
«Ұқсасын тап» д/о
Тәрбиеші шәйнек, табақ, кесе, қасықтың суреттері бар плакатты көрсетеді
Ақ - ақ - ақ
Қандай үлкен...(табақ)
Ға - ға - ғ
Қант саламын...(шәйға)
Асханадағы ыдыс - аяқтар жүктеу
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Асханадағы ыдыс - аяқтар
Мақсаты: • ыдыс - аяқ туралы түсініктерін кеңейту;
• үлкенді сыйлауға тәрбиелеу;
• дыбыстарды анық айтуға үйрету.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Ойыншық мысық, ыдыс аяқтардың суреті.
Мотивациялық – қозғаушы
Тәрбиеші балабақшадан мысықты кездестіргенін айтады. Оларға ойыншық мысықты көрсетіп:
• Балалар, қараңдаршы, мен бүгін бақшадан Мақтақыздың мысығын кездестірдім. Қане оған жағымды, еркелететін сөздер айтайықшы.
Мысықпен сөйлескен кейіп танытады:
• - Мысықай - пысықай, сен Мақта қыздың сүтін тағы да төгіп алдың ба?
• - Балалар, ол осы жолы Мақта қыздың олы кесесін сындырып алыпты. Оған Мақтақыз ренжіп, басқа кесе алып келмесең үйге кіргізбеймін деген екен
• - Біз оған қалай көмектесе аламыз?
• Дұрысы, ермексаздан сынбайтын кесе жасап берейік.
Ұйымдастыру іс - әрекеті
«Ас бөлмесіндегі ыдыстар» ойыны
Сұрақтар қояды:
- Мынау не?
- Оны қайда қайнатамыз?
- Шәйнек пен қазан ұқсас па?
- Неге? т. б
Сергіту сәті:
Өлең жолдарын балалармен бірге айтады. Қимылдарды жасап көрсетеді.
Сәлем, мен шәйнекпін,
Өзім үлкен, жуанмын
Міне, менің қолым
Міне, менің мұрным
Шай қайнайды - пф - пф - пф
Енді оны құямын
«Ұқсасын тап» д/о
Тәрбиеші шәйнек, табақ, кесе, қасықтың суреттері бар плакатты көрсетеді
Ақ - ақ - ақ
Қандай үлкен...(табақ)
Ға - ға - ғ
Қант саламын...(шәйға)
Асханадағы ыдыс - аяқтар жүктеу
Жаңалықтар
Ыдыс – аяқ және басқа да үй жабдықтары туралы жұмбақтар
Ыдыс – аяқ және басқа да үй жабдықтары туралы жұмбақтар
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз үйін жинап жүреді. Дән тауып алады. Мақта қыз мысықты шақырады. Мақта қыз: Мысығым менің қайдасың? Мяу? Келе ғой.
Ыдыс - аяқтар
Балалар қараңдаршы, біз үлкен шеңбер құрып тұрмыз. Ал мына үстел үстіндегі шеңберге назар аударайықшы?
Ыдыс-аяқ атаулары
оқушылардың қазақ тілге деген құрметтерін арттырып, сөздік қорларын дамыта отырып, ізденушілік қабілеттерін дамыту.
Ыдыс - аяқтар
Кесе, шыны, пияла Оларсыз шай құя ма? Қасықсыз тамақ жемейді, Бәрінің атын не дейді? (Ыдыс - аяқ)
Ыдыс - аяқ
Ыдыс - аяқтар туралы түсініктерін толықтыру. Асхана құралдары, оның ерекшеліктері, олардың алуан түрлі болатынын түсіндіру (түсті, мөлшері, көлемі, материалы, металдан жасалатындығы, жасалуы т.) оларға бағдар жасауға үйрету. Оларды сақтау ережелерін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.