Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Мақсаты: Жазбаша көбейтудің есептеу әдістері мен жазылу ерекшелігін түсіндіру, есептеу дағдысына үйрету. Түрлі мазмұндағы логикалық есептер мен танымдық, өзіндік жұмыстар арқылы алған білімдерін талқылау, бекіту арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.
Сабақтың көрнекілігі: түсіндіру кестесі; өз бетімен жұмыс бетшелері; интерактивті тақта
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру сабағы.
Сабақтың әдістері: «Дамыта оқыту»; оқушының жауабы арқылы басқару; топтық, деңгейлік
жаттығулар.
Сабақтың жүрісі: І. Жиынға жиналу.
Бір – біріне сәттілік, тілек тілеу;
Топтар жиындарға бөлініп отырады.
Тапсырма: І – топ. «Бос жиын»
ІІ – топ. «Ішкі жиын»
ІІІ - топ. «Бірігу»
ІV – топ. «Қиылысу» осы атаулар бойынша ауызша, жазбаша (сызба сызу) мағынасын
ашып, түсіндіру.
ІІ. Жаңа сабақ.
1. Түсіндіру: 37 – бет №1 Операциялар қалай орындалады?
32 ----------------- 24 ---------------- 24
+ 160 ------------ + 8 --------------- х 8
192 --------------- 32 --------------- 192
----------------- + 160
------------------- 192
2. Есепте: №2, 3 - тапсырма
56 х 7
95 х 4
79 х 3
68 х 9
32 х 5
3. Деңгейлік тапсырма:
І - деңгей
1. а) 15 - тен кем екі таңбалы сандар жиынын құр:
ә) 887 - ден артық болатын үш таңбалы сандар жиынын құр:
2. Тиісті таңбамен жаз: А жиыны В жиынына ішкі жиын болады.
А және В жиындары өзара тең:
С = {1; 3; 5; 7;}
D = {4; 5; 6;}; С және D жиындарының бірігуі:
ІІ - деңгей
1. а) 5 жәшікке 25 кг жүзім салынған. 40 жәшікке неше кг жүзім салынады?
ә) 5 жәшікке 25 кг жүзім салынған. Осындай жәшіктің нешеуі керек, 40 кг жүзім салу үшін?
2. 325764 санын разрядқа жіктеп жаз:
ІІІ. Топта талқыла, түйінді жауап!
Әзіл есептер:
4 жұмыртқа 4 минутта піседі. Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?
Бақтиярдың 4 ұлы бар, олардың әрқайсысының туған қарындасы бар. Бақтиярдың неше баласы бар?
Айдала. Көзге түртсе көрінбейтін айсыз түн. Суыт жүрістілер аян жүріспен келеді. Екі ауыл арасы ет пісірімдік жер. Жаппадан жылт еткен сәуле сөніп, өшті. Осы сәулені үй иесі көре ме, әлде салт аттылар бұрын көре ме?
ІV. Логикалық сұрақ:
- Ата, жасыңыз нешеде? – деп сұрағанда Қожекең:
- Ең үлкен төрт таңбалы санды 9 есе кемітіп, одан ең кіші төрт таңбалы санды шегерсе, менің өтірік жасым шығады. Оны халық біледі, - депті.
Қожанасырдың өтірік жасы нешеде?
Марат 1 айдың ішінде 4 көркем әдебиет оқыды, сонда апта сайын неше көркем әдебиет оқыған?
Математика пәнінің өмірде пайдасы қандай? Сен математика пәнін не үшін ұнатасың?
V. Қорытынды
Топты бағалау
Үйге тапсырма:
Мақсаты: Жазбаша көбейтудің есептеу әдістері мен жазылу ерекшелігін түсіндіру, есептеу дағдысына үйрету. Түрлі мазмұндағы логикалық есептер мен танымдық, өзіндік жұмыстар арқылы алған білімдерін талқылау, бекіту арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.
Сабақтың көрнекілігі: түсіндіру кестесі; өз бетімен жұмыс бетшелері; интерактивті тақта
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру сабағы.
Сабақтың әдістері: «Дамыта оқыту»; оқушының жауабы арқылы басқару; топтық, деңгейлік
жаттығулар.
Сабақтың жүрісі: І. Жиынға жиналу.
Бір – біріне сәттілік, тілек тілеу;
Топтар жиындарға бөлініп отырады.
Тапсырма: І – топ. «Бос жиын»
ІІ – топ. «Ішкі жиын»
ІІІ - топ. «Бірігу»
ІV – топ. «Қиылысу» осы атаулар бойынша ауызша, жазбаша (сызба сызу) мағынасын
ашып, түсіндіру.
ІІ. Жаңа сабақ.
1. Түсіндіру: 37 – бет №1 Операциялар қалай орындалады?
32 ----------------- 24 ---------------- 24
+ 160 ------------ + 8 --------------- х 8
192 --------------- 32 --------------- 192
----------------- + 160
------------------- 192
2. Есепте: №2, 3 - тапсырма
56 х 7
95 х 4
79 х 3
68 х 9
32 х 5
3. Деңгейлік тапсырма:
І - деңгей
1. а) 15 - тен кем екі таңбалы сандар жиынын құр:
ә) 887 - ден артық болатын үш таңбалы сандар жиынын құр:
2. Тиісті таңбамен жаз: А жиыны В жиынына ішкі жиын болады.
А және В жиындары өзара тең:
С = {1; 3; 5; 7;}
D = {4; 5; 6;}; С және D жиындарының бірігуі:
ІІ - деңгей
1. а) 5 жәшікке 25 кг жүзім салынған. 40 жәшікке неше кг жүзім салынады?
ә) 5 жәшікке 25 кг жүзім салынған. Осындай жәшіктің нешеуі керек, 40 кг жүзім салу үшін?
2. 325764 санын разрядқа жіктеп жаз:
ІІІ. Топта талқыла, түйінді жауап!
Әзіл есептер:
4 жұмыртқа 4 минутта піседі. Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?
Бақтиярдың 4 ұлы бар, олардың әрқайсысының туған қарындасы бар. Бақтиярдың неше баласы бар?
Айдала. Көзге түртсе көрінбейтін айсыз түн. Суыт жүрістілер аян жүріспен келеді. Екі ауыл арасы ет пісірімдік жер. Жаппадан жылт еткен сәуле сөніп, өшті. Осы сәулені үй иесі көре ме, әлде салт аттылар бұрын көре ме?
ІV. Логикалық сұрақ:
- Ата, жасыңыз нешеде? – деп сұрағанда Қожекең:
- Ең үлкен төрт таңбалы санды 9 есе кемітіп, одан ең кіші төрт таңбалы санды шегерсе, менің өтірік жасым шығады. Оны халық біледі, - депті.
Қожанасырдың өтірік жасы нешеде?
Марат 1 айдың ішінде 4 көркем әдебиет оқыды, сонда апта сайын неше көркем әдебиет оқыған?
Математика пәнінің өмірде пайдасы қандай? Сен математика пәнін не үшін ұнатасың?
V. Қорытынды
Топты бағалау
Үйге тапсырма:
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.