Өткенді пысықтау. Есептің жанама түрі
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау. Есептің жанама түрі.
Сабақтың мақсаты:
1. 11 санының құрамы туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту.
2) Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3) Оқушыларды математикалық мәдениетке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркерлі тақта
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ақпараттық, жеке, топтық жұмыс
Жаңа технология: дамыта оқыту технологиясы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық ситуация:
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанамыз бәріміз
Арайлап атқан күнге
а) Математикалық диктант:
1. Он мен үштің қосындысы; 5. Алты мен бестің қосындысы;
2. жиырма төрт пен төрттің айырмасы; 6. он бес пен бестің айырмасы.
3. отыз бен бестің қосындысы;
4. он тоғыз бен тоғыздың айырмасы.
ІІІ. Проблемалық ситуация
- Өткен сабақта қандай санның құрамымен таныстыңдар?
- Сабақтың мақсаты қандай?
III. Бекіту сабақ: №1 интербелсенді тақтамен жұмыс. Сәйкес санды таңда
№2. Тақтамен жұмыс.
А) Айнұр 8 тәрелке, ал Нұрбол 3 тәрелке жуды. Балалар барлығы неше тәрелке жуды?
Айнұр - 8 т.
Нұрбол - 3 т.
?
шешуі: 8+3=11
Ә) Кері есеп құрастыр және шығар.
Айнұр - 8 т.
Нұрбол -? т.
11т.
Шешуі: 11 - 8=3
№3. Интербелсенді тақтамен жұмыс:
А) Айгүл 11 есеп, ал Серік одан 3 есеп шығарды. Серік неше есеп шығарды?
Сабақтың мақсаты:
1. 11 санының құрамы туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту.
2) Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3) Оқушыларды математикалық мәдениетке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркерлі тақта
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ақпараттық, жеке, топтық жұмыс
Жаңа технология: дамыта оқыту технологиясы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық ситуация:
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанамыз бәріміз
Арайлап атқан күнге
а) Математикалық диктант:
1. Он мен үштің қосындысы; 5. Алты мен бестің қосындысы;
2. жиырма төрт пен төрттің айырмасы; 6. он бес пен бестің айырмасы.
3. отыз бен бестің қосындысы;
4. он тоғыз бен тоғыздың айырмасы.
ІІІ. Проблемалық ситуация
- Өткен сабақта қандай санның құрамымен таныстыңдар?
- Сабақтың мақсаты қандай?
III. Бекіту сабақ: №1 интербелсенді тақтамен жұмыс. Сәйкес санды таңда
№2. Тақтамен жұмыс.
А) Айнұр 8 тәрелке, ал Нұрбол 3 тәрелке жуды. Балалар барлығы неше тәрелке жуды?
Айнұр - 8 т.
Нұрбол - 3 т.
?
шешуі: 8+3=11
Ә) Кері есеп құрастыр және шығар.
Айнұр - 8 т.
Нұрбол -? т.
11т.
Шешуі: 11 - 8=3
№3. Интербелсенді тақтамен жұмыс:
А) Айгүл 11 есеп, ал Серік одан 3 есеп шығарды. Серік неше есеп шығарды?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сандардың қосындысы мен айырмасы, сандарды салыстыру
Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық, кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану.
Пысықтау (10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту)
ШҚО, Аягөз қаласы, «К. Бозтаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ бастауыш кластар мұғалімі Қызжанова Гүлия Каримовна
Бөлімдері бірдей бөлшектердің қосындысы мен айырмасы
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қалалық " №3 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ математика пәні мұғалімі: Рахимова Панат Советовна
Теңдеу
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы "№21 жалпы білім беретін орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Сауытбаева Гүлмира Серікбайқызы
Өткенді пысықтау
Амангелді атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қайрғали Айжан Зинетоллақызы
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Жаңа Қаратон поселкес,і №23 жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.