Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сайын Мұратбеков. Жусан иісі

20 қараша 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Сайын Мұратбеков. Жусан иісі
Білімділік мақсаты: Мәтіннің идеялық мазмұнын ашып көрсету. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін ашу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың мәтінге мағыналық талдау жүргізу машығын, қисынды ойлау білігін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Төзімділікке, жігерлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Әдіс тәсіл: Сұрақ – жауап, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Әлия, Мәншүк, автор суреті, автор жайлы дерек, жусан суреті, интерактивті тақта.

Сабақ мазмұны: 1. Ұйымдастыру сәті.
Қызығушылықты ояту. (хормен)
Сөйлетер сөзді шеберлеп,
Өзіңнің ана тіліңмін,
Байыптап жақсы оқысаң,
Негізгі менде білімнің.

2. Үй тапсырмасын тексеру. Топтарға тапсырма беру.
1 - топ. Кеңес одағының батыры Әлия Молдағұлова өміріне қысқаша шолу жасау.
2 - топ. Әлияның ұстаздарының пікірлеріне сүйене отырып, Әлияға мінездеме беру.
3 - топ. Оқушы Әлия мен батыр Әлияның арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар? (пікір айту)
3. Жаңа сабақ. Мағынаны таныту. Шығарма авторы туралы мәлімет.

1. С. Мұратбеков – жазушы аудармашы, Талдықорған обл., Қапал ауылы 1936 - 2007жж., Алғашқы әңгімесі «Біздің ауылдың кештері», «Менің қарындасым», «Жабайы алма», М. Горький атындағы әдебиет институты, ҚАЗМУ - ді бітірген.

2. Жусан суретін көрсету арқылы түсінік беру. Жусан - көп жылдық өсімдік, шала бұта, шөлді дала, таулы жерде өседі, 81 түрі бар, жапырағы қауырсын тәрізді, гүлі сары түсті, жемісі тұқымша, 10 - 60 см биіктікке дейін өседі, мал азығы, өнеркәсіпте, медицинада қолданылады.

4. Оқулықпен жұмыс.
1). Мәтінді оқу, бөлімдерге бөлу.
1 – бөлім. Қу соғыстың зардабы.
2 – бөлім. Қаралы қағаз.
3 – бөлім. Әкені сағыну.
4 – бөлім. Қоштасу.
2). Оқушыларға, бөлімдерге бөліп оқыту.

5. Шығарманы талдау.
«Таза тақта» ойыны.
1. Бұл қай кезде болған оқиға?
2. Ұлы Отан соғысы балалардың өміріне қалай әсер етеді?
3. Аян қаралы қағазды алғанда не істеді?
4. Неге көрсетіп жылымады?
5. Балалардың, Аян кеткеннен кейінгі көңіл – күйі қандай болды?

6. Сөздікпен жұмыс.
1. Аңызақ жел – тым жылы әрі құрғақ жел.
2. Ышқыр қалта – шалбардың беліндегі ішкі қалта.

7. Ой толғау.
7. Ой толғау.
І – топ. Аянға мінездеме беру.
ІІ – топ. Егер автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?
ІІІ – топ. Әңгімеден көрініс көрсету.

8. Даналық ағашы.
1000 жылдық даналық ағашына оқушылар, Аянға арнап хат жазып іледі.
9. Сабақты қорыту.
10. Бағалау.
5 604
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
С. Мұратбеков Жусан иісі
С. Мұратбеков Жусан иісі
әдеби шығармадағы кейіпкерлердің мінез - құлқын сипаттай отырып, жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.
Әлияның ерлігі - елге мұра, ұрпаққа ұран!
Әлияның ерлігі - елге мұра, ұрпаққа ұран!
Ұлы Отан соғысындағы Ұлы Жеңістің маңыздылығын ұғынуларына жағдай туғызу. Ұлы Отан соғысында туған жерін қорғаған аты аңызға айналып, ерлік істері барша ұлтты таң қалдырған қазақтың батыр қызы Әлия Молдағұлованың жарқын өмірі және Ұлы Отан
Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»
Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»
Оқушыларға соғыс қиыншылықтарын жете түсіндіру, Әлия сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету, ол арқылы ізеттілікке, еңбексүйгіштікке, елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»
Шығарманың мазмұнын талдай отырып, идеясын ашу жазушының кейіпкер бейнесін ашудағы шеберлігін таныту; кейіпкерлерге талдау жасау
Қазақ әдебиетінен сабақ жоспарлары
Қазақ әдебиетінен сабақ жоспарлары
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бірлік ауылындағы №102 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ермағанбет Дана Балғазықызы
Жусан иісі
Жусан иісі
ШҚО, Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебі Закариянова Зайнигуль Кизатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×