Есеп. Салыстыру
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Есеп. Салыстыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту.
1. Білімділік міндеті: 2 - 6 сандарын қосу және азайтудың кестелік жағдайларындағы есептеу дағдыларына машықтандыру.
2. Дамытушылық міндеті: Айырмалық салыстыруға және қосындыны табуға берілген есептерді шығару білігін дамыту.
3. Тәрбиелік міндеті: Қатесіз, шапшаң есептеуге баулу. Үйлесімділікке тәрбиелеу, Отанды сүюге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
4. Оқыту жабдықтары: Плакаттар, тірек схемасы, кеспе цифрлар.
5. Оқыту әдістері: Сөздік әдісі, өз бетімен жұмыс, логикалық әдіс, көрнекілік әдісі, «Сын тұрғысынан ойлау технологиясы», топтастыру, таңдап алу сауалнамасы, тірек схемасы.
6. Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты қайталау.
1. «Өз орныңды тап» ойыны.
2. Санамақ айту.
3. Топтық жұмыс.
Сандардың құрамын жазу.
1 топ - 8 - дің құрамын жазу.
2 топ - 9 - дың құрамын жазу.
3 топ - 10 - ның құрамын жазу.
3. Жаңа сабақ
Есеп. Салыстыру
Оқулықтағы №1 есепті шығарамыз. Оқушыға оқыту.
Шешуі: 10 - 5=5 (см)
Жауабы: 5см ұзын
Шешуі: 5+5=10 (см)
Жауабы: Барлығы 10 см жолақша желімдеді.
№2 Азайғышы 4 болатын айырмаларды ата. Олардың мәндерін өсу
ретімен жаз.
4 - 0=4
4 - 4=0
4 - 3=1
4 - 2=2
4 - 1=3
3. Топтық жұмыс
1 топ
5, 4 және 9 сандарымен тура теңдіктер құр.
2 топ
5, 3 және 8 сандарымен тура теңдіктер құр.
3 топ
4, 3 және 7 сандарымен тура теңдіктер құр.
4. Сергіту сәті.
5. «Пойыз құрастыру» ойыны
4 - 2=
9 - 6=
6 - 3=
10 - 6=
8 - 4=
8 - 6=
10 - 5=
7 - 6=
5 - 2=
Қазақстан сөзін құрастыру.
Қазақстан туралы әңгімелеу.
Біз қандай республикада тұрамыз?
- Қазақстан
Қазақстанның президенті кім?
- Н. Ә. Назарбаев.
- Біздің астанамыз қай қала?
- Астана қаласы.
6. Отан, туған жер, туған ел, туралы мақал - мәтелдер сұрау.
7. Есептер құрастыру.
6 - 4=
4 - 3=
3+3=
2+1=
8. Топтық жұмыс. Суретте неше үшбұрыш бейнеленген
Сабақтың тақырыбы: Есеп. Салыстыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту.
1. Білімділік міндеті: 2 - 6 сандарын қосу және азайтудың кестелік жағдайларындағы есептеу дағдыларына машықтандыру.
2. Дамытушылық міндеті: Айырмалық салыстыруға және қосындыны табуға берілген есептерді шығару білігін дамыту.
3. Тәрбиелік міндеті: Қатесіз, шапшаң есептеуге баулу. Үйлесімділікке тәрбиелеу, Отанды сүюге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
4. Оқыту жабдықтары: Плакаттар, тірек схемасы, кеспе цифрлар.
5. Оқыту әдістері: Сөздік әдісі, өз бетімен жұмыс, логикалық әдіс, көрнекілік әдісі, «Сын тұрғысынан ойлау технологиясы», топтастыру, таңдап алу сауалнамасы, тірек схемасы.
6. Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты қайталау.
1. «Өз орныңды тап» ойыны.
2. Санамақ айту.
3. Топтық жұмыс.
Сандардың құрамын жазу.
1 топ - 8 - дің құрамын жазу.
2 топ - 9 - дың құрамын жазу.
3 топ - 10 - ның құрамын жазу.
3. Жаңа сабақ
Есеп. Салыстыру
Оқулықтағы №1 есепті шығарамыз. Оқушыға оқыту.
Шешуі: 10 - 5=5 (см)
Жауабы: 5см ұзын
Шешуі: 5+5=10 (см)
Жауабы: Барлығы 10 см жолақша желімдеді.
№2 Азайғышы 4 болатын айырмаларды ата. Олардың мәндерін өсу
ретімен жаз.
4 - 0=4
4 - 4=0
4 - 3=1
4 - 2=2
4 - 1=3
3. Топтық жұмыс
1 топ
5, 4 және 9 сандарымен тура теңдіктер құр.
2 топ
5, 3 және 8 сандарымен тура теңдіктер құр.
3 топ
4, 3 және 7 сандарымен тура теңдіктер құр.
4. Сергіту сәті.
5. «Пойыз құрастыру» ойыны
4 - 2=
9 - 6=
6 - 3=
10 - 6=
8 - 4=
8 - 6=
10 - 5=
7 - 6=
5 - 2=
Қазақстан сөзін құрастыру.
Қазақстан туралы әңгімелеу.
Біз қандай республикада тұрамыз?
- Қазақстан
Қазақстанның президенті кім?
- Н. Ә. Назарбаев.
- Біздің астанамыз қай қала?
- Астана қаласы.
6. Отан, туған жер, туған ел, туралы мақал - мәтелдер сұрау.
7. Есептер құрастыру.
6 - 4=
4 - 3=
3+3=
2+1=
8. Топтық жұмыс. Суретте неше үшбұрыш бейнеленген
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
4 санын қосу және азайту
ШҚО, Үржар ауданы, Қызылту ауылы, "Кішкенетау орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
Етістік
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
7 санының құрамын меңгерту
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғаімімі Базабаева Мөлдір
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.