Тау жыныстары деген не?
Дүниетану. 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тау жыныстары деген не?
Сабақтың мақсаты: оқушыларға пайдалы қазбалар, олардың адам өмірі үшін маңызын, пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Қазақстанның пайдалы қазбалар картасымен жұмыс істеуге үйрету.
1. Тау жыныстары, олардың қасиеттері мен өндіру жолдарын оқып - біледі.
2. Оқушылардың танымдық белсенділігі артады, логикалық ойлауға, салыстырып, қорытынды жасауға үйренеді.
3. Топта бір - бірінің пікірін тыңдап, ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді.
Оқыту технологиясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сыни тұрғысынан ойлау элементтерін қолдану, сұрақ - жауап, баяндау, топпен жұмыс.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы: «Пайдалы қазбалар» топтамасы.
Күтілетін нәтиже: тау жыныстарымен танысады, топта бірлесіп ортақ мәселені шешуге үйренеді, өз беттерінше ізденеді, бір - бірінің пікірін тыңдауға үйренеді.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Орта қалыптастыру. Ойын: «Шаршы топ»
Топтарға бөліну: мозайкалық әдіс.
Бағалаумен таныстыру: өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»
ІІ. Қызығушылықты ояту:
Топтастыру: «Адам өміріне пайдалы дүниелер»
Миға шабуыл:.
- Адамдар құрылыста қандай материалдарды пайдаланады?
- Оларды қайдан алады?
- Отынның қандай түрлерін білесің?
- Металды қалай алады? Оларды қайда пайдаланады?
- Пайдалы қазбаларды қандай мамандық иелері өндіреді?
ІІ. Мағынаны тану:
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Оқулық бойынша жұмыс істеу.
а) Мақаланы оқу. Тау жыныстары деген не?
Әңгімелесу, пікір алмасу.
ә) Пайдалы қазбалар туралы айтқанда көз алдарыңа не елестейді?
Тірек - сызба құрастыру: (топтық жұмыс)
- Қандай тау жыныстары болады?
- Қазақстанның пайдалы қазбалар картасынан көрсету.
Әр топтың таныстырылымын тыңдау, бірін - бірі толықтырады.
Интерактивті тақтадан тау жыныстарының суреттерін көрсету, тау жыныстары туралы түсінікті толықтыру.
Сабақтың тақырыбы: Тау жыныстары деген не?
Сабақтың мақсаты: оқушыларға пайдалы қазбалар, олардың адам өмірі үшін маңызын, пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Қазақстанның пайдалы қазбалар картасымен жұмыс істеуге үйрету.
1. Тау жыныстары, олардың қасиеттері мен өндіру жолдарын оқып - біледі.
2. Оқушылардың танымдық белсенділігі артады, логикалық ойлауға, салыстырып, қорытынды жасауға үйренеді.
3. Топта бір - бірінің пікірін тыңдап, ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді.
Оқыту технологиясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сыни тұрғысынан ойлау элементтерін қолдану, сұрақ - жауап, баяндау, топпен жұмыс.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы: «Пайдалы қазбалар» топтамасы.
Күтілетін нәтиже: тау жыныстарымен танысады, топта бірлесіп ортақ мәселені шешуге үйренеді, өз беттерінше ізденеді, бір - бірінің пікірін тыңдауға үйренеді.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Орта қалыптастыру. Ойын: «Шаршы топ»
Топтарға бөліну: мозайкалық әдіс.
Бағалаумен таныстыру: өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»
ІІ. Қызығушылықты ояту:
Топтастыру: «Адам өміріне пайдалы дүниелер»
Миға шабуыл:.
- Адамдар құрылыста қандай материалдарды пайдаланады?
- Оларды қайдан алады?
- Отынның қандай түрлерін білесің?
- Металды қалай алады? Оларды қайда пайдаланады?
- Пайдалы қазбаларды қандай мамандық иелері өндіреді?
ІІ. Мағынаны тану:
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Оқулық бойынша жұмыс істеу.
а) Мақаланы оқу. Тау жыныстары деген не?
Әңгімелесу, пікір алмасу.
ә) Пайдалы қазбалар туралы айтқанда көз алдарыңа не елестейді?
Тірек - сызба құрастыру: (топтық жұмыс)
- Қандай тау жыныстары болады?
- Қазақстанның пайдалы қазбалар картасынан көрсету.
Әр топтың таныстырылымын тыңдау, бірін - бірі толықтырады.
Интерактивті тақтадан тау жыныстарының суреттерін көрсету, тау жыныстары туралы түсінікті толықтыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Пайдалы қазбалар және олардың адам өміріндегі маңызы.
Пайдалы қазбаларға не жататынын және олардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Өте кең тараған және көп пайдаланылатын пайдалы қазбалар туралы түсінік.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Туған жердің ыстығы - ай
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.