Есеп. Қанша артық?
Сабақтың тақырыбы: Есеп. Қанша артық?
Сабақтың мақсаты:
а) Бірінші заттың екінші заттан нешеуі артық екенін табуға үйрету.
ә) Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, қызығушылығын ояту.
б) Ізденімпаздыққа баули отырып, сауатты жазуға, өзара ынтымақтастыққа, шапшаң ойлай білуге баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, оқулық, суреттер, сандар, «Бауырсақ» ертегісі
Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
1) Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.
2) Психологиялық дайындық
Оқушылар: Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Біз көңілді баламыз,
Сәлемдесіп аламыз.
Мұғалім: Бүгінгі сабағымыздың мақсат міндеті:
Оқушылар: Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз еңбектену.
Еңбектену арқылы
Биікке қол жеткізу.
Үй жұмысын тексеру
3 – есеп. 119 - бет. Салыстыр.
6 + 2 = 8
4 + 5 = 9
6 + 3 = 9
3 + 4 > 6
6 + 4 > 9
2 + 5 > 4
Қызығушылығын ояту
Мұғалім: Қандай таңбаларды білеміз?
- +; -; =;.
Мұғалім: Қандай сандарды білеміз?
- 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.
Мұғалім: Қосудың компоненттерін атайық.
- Қосылғыш. Қосылғыш. Қосындының мәні.
- Мысалы: 2 + 1 = 3.
Мұғалім: Азайтудың компоненттерін атайық.
- Азайғыш. Азайтқыш. Айырманың мәні.
- Мысалы: 3 – 1 = 2
Мұғалім: Қосу мен азайту өзара кері амалдар.
«Кері амалды тап» ойыны
2 + 3 = 5
3 + 3 = 6
4 + 3 = 7
5 – 3 = 2
6 – 3 = 3
7 – 3 = 4
Мұғалім: Қосу амалының қандай қасиеті бар?
- Ауыстырымдылық қасиеті бар.
Мұғалім: Өте жақсы. Ережені кім айтады?
- Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді.
Мұғалім: Балалар, сендер ертегіні ұнатасыңдар ма? Қандай ертегіні білесіңдер?
- «Шалқан», «Бауырсақ», «Мақта қыз бен мысық».
Мұғалім: Олай болса, біз бүгінгі сабағымызды «Бауырсақ» ертегісімен бастайық.
- Ертеде ата мен әже болыпты.
Ата: Кемпір – ау, маған бауырсақ пісіріп берші.
Әже: Шал – ау, үйде ұн жоқ қой, - дейді.
Ата: Сонда шал ашуланып, қаптың түбінде азғантай ұн бар ғой, соны ал да пісірші, - дейді.
Әже: Жарайды, пісірсем пісірейін деп ұнды илеп бауырсақты пісіре бастайды.
Мұғалім: Әжеміз бауырсақ пісіргенше балалар біз бүгінгі сабағымызды өтейік.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Есеп. Қанша артық?»
Тақтамен жұмыс
(Күннің жадын, тақырыпты жазу)
1 – есеп.
Оқы. Есепті шығар.
Бірінші бумада 6 кітап, ал екінші бумада 4 кітап бар. Бірінші бумада неше кітап артық?
І бумада – 6 кітап
ІІ бумада – 4 кітап.? артық
Ш: 6 - 4 = 2
Ж: 2 кітап артық.
Сабақтың мақсаты:
а) Бірінші заттың екінші заттан нешеуі артық екенін табуға үйрету.
ә) Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, қызығушылығын ояту.
б) Ізденімпаздыққа баули отырып, сауатты жазуға, өзара ынтымақтастыққа, шапшаң ойлай білуге баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, оқулық, суреттер, сандар, «Бауырсақ» ертегісі
Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
1) Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.
2) Психологиялық дайындық
Оқушылар: Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Біз көңілді баламыз,
Сәлемдесіп аламыз.
Мұғалім: Бүгінгі сабағымыздың мақсат міндеті:
Оқушылар: Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз еңбектену.
Еңбектену арқылы
Биікке қол жеткізу.
Үй жұмысын тексеру
3 – есеп. 119 - бет. Салыстыр.
6 + 2 = 8
4 + 5 = 9
6 + 3 = 9
3 + 4 > 6
6 + 4 > 9
2 + 5 > 4
Қызығушылығын ояту
Мұғалім: Қандай таңбаларды білеміз?
- +; -; =;.
Мұғалім: Қандай сандарды білеміз?
- 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.
Мұғалім: Қосудың компоненттерін атайық.
- Қосылғыш. Қосылғыш. Қосындының мәні.
- Мысалы: 2 + 1 = 3.
Мұғалім: Азайтудың компоненттерін атайық.
- Азайғыш. Азайтқыш. Айырманың мәні.
- Мысалы: 3 – 1 = 2
Мұғалім: Қосу мен азайту өзара кері амалдар.
«Кері амалды тап» ойыны
2 + 3 = 5
3 + 3 = 6
4 + 3 = 7
5 – 3 = 2
6 – 3 = 3
7 – 3 = 4
Мұғалім: Қосу амалының қандай қасиеті бар?
- Ауыстырымдылық қасиеті бар.
Мұғалім: Өте жақсы. Ережені кім айтады?
- Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді.
Мұғалім: Балалар, сендер ертегіні ұнатасыңдар ма? Қандай ертегіні білесіңдер?
- «Шалқан», «Бауырсақ», «Мақта қыз бен мысық».
Мұғалім: Олай болса, біз бүгінгі сабағымызды «Бауырсақ» ертегісімен бастайық.
- Ертеде ата мен әже болыпты.
Ата: Кемпір – ау, маған бауырсақ пісіріп берші.
Әже: Шал – ау, үйде ұн жоқ қой, - дейді.
Ата: Сонда шал ашуланып, қаптың түбінде азғантай ұн бар ғой, соны ал да пісірші, - дейді.
Әже: Жарайды, пісірсем пісірейін деп ұнды илеп бауырсақты пісіре бастайды.
Мұғалім: Әжеміз бауырсақ пісіргенше балалар біз бүгінгі сабағымызды өтейік.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Есеп. Қанша артық?»
Тақтамен жұмыс
(Күннің жадын, тақырыпты жазу)
1 – есеп.
Оқы. Есепті шығар.
Бірінші бумада 6 кітап, ал екінші бумада 4 кітап бар. Бірінші бумада неше кітап артық?
І бумада – 6 кітап
ІІ бумада – 4 кітап.? артық
Ш: 6 - 4 = 2
Ж: 2 кітап артық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Құмырсқа мен бидай дәні
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбектену, Қолды беске жеткізу.
Өзіңді – өзің тексер
Сөйлем мүшелері, құрмалас сөйлем және бірыңғай мүшелер туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, пысықтау және қайталау.
Зат есім
Зат есімнің жасалу жолы, зат есім жасайтын жұрнақтар жайлы мәлімет беру, басқа сөз таптарынан ажырата алуға, сұрақ қоя білуге үйрету;
Өзіңді - өзің тексер (күрделі сөз)
Күрделі сөз туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды пысықтау және қайталау. Танымдық тапсырмалар арқылы оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру. Сауатты, көркем жазуға, өзара ынтымақтастыққа,
Зат есімнің тәуелденуі
Петропавл қаласы Бастауыш сынып мұғалімі Мухамеджанова Ботагоз
Зат есім
Зат есім туралы түсінік беру, оларға қойылатын сұрақтармен таныстыру, зат есімдерді ажыратуға үйрету. Танымдық тапсырмалар арқылы оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру. Сауатты, көркем жазуға, өзара
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.