Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері
№2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп - интернаты
бастауыш сынып мұғалімі Қалыбаева Нұрсұлу
Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері
Ата - аналарға арналған тренинг
Тақырыбы: «Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері.»
Мақсаты: Ата - ана мен оқушылардың көңіл – күйлерің жақсарту, бірігіп жұмыс істеу жүйесін дамыту, ой қозғату, әдістемелік көмектер беру.
Міндеттер:
мектеп, ата - ана, әлеуметтік ортаның оқушы тұлғасын сомдау үшін саналы түрде бағытталған іс - әрекеттері үйлесімін тауып, бәсекеге қабілетті, білім - білікпен қаруланған, шығармашыл тұлғаны дайындап шығару
Күтілетін нәтиже
• ата - ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға мұғаліммен бірге жауап таба біледі;
• ата - ананың мектепке, мұғалімге деген сенімі күшейеді;
• Мектеп пен ата - ана ынтымақтастығынан тәрбиелі, білімді, ұлтжанды, жаңа заманға сай тұлға дамып қалыптасады.
Қатысушылар: ата – аналар, оқушылар
Жұмыс түрі: Топтық
Көрнекіліктер: Тақта, бейне слайд,
1. Сәлемдесу рәсімі: «Жүректен - жүрекке»
Иә, Алла көрдім бе, көрмедім бе?!
Иә, Тәңірім, бердің бе, бермедің бе?!
Шырылдаған үніңнен айналайын,
Шыныменен өмірге келгенің бе?!
Қызым болсаң – қырымда құралайсың,
Ұлым болсаң – ұлы бір мұрадайсың.
Естисің бе, есі жоқ, ей, дүние,
Менен неге сүйінші сұрамайсың?!
2. Сұрақ - жауап: «Мадақтау - жазалау»
«Мадақтау - жазалауда» барлық ата - аналарға және оқушыларға сұрақтар таратылып, жауаптарын ортаға салынады.
3.«Жанұя бақыты»
3. «Жанұя бақыты»Әр ата - ана бақыт туралы түсініктерін баяндайды.
4. «Оқушылардың суидиалдық мінез - құлқының алдын алу»
5. « Сөйлемді аяқта...»
- Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.
- Егер балаға үнемі күлсе, ол бұйығы болып кетеді.
- Егер баланы үнемі мақтап отырса, ол өз қадірі үшін оқиды.
- Егер бала төзімділікте өссе, ол басқаларды түсінуге тырысады.
- Егер бала адалдықта өссе, ол адал болып жетеді.
- Егер бала қауіпсіз жағдайда өссе, ол адамдарға сеніммен қарайды.
- Егер бала кекшілдікте өссе, ол қатігез болып өседі.
- Егер бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ол әлемнен махаббат табуды үйренеді
6. «Сиқырлы жүрек» (Әнмен көңіл көтеру)
«Сыйқырлы жүрек» барлығымыз қосылып ән айтамыз, естелікке суретке түсеміз
Қорытынды сөз:
Ұрпақ тәрбиесі – адамзат дамуының бағыт - бағдарын айқындайтын бірден - бір айрықша құбылыс. Әрбір мемлекеттің дамуындағы өзгерістер мен жаңалықтар, адамзат мінез - құлқындағы кемшіліктер мен келеңсіздіктердің бәрі тегіс ұрпақ тәрбиесіне келіп тіреледі. Осы ретте ең алдымен ата - бабамыздан қалған ұлттық мәдениет, ұлттық салт - дәстүр, әдет - ғұрып, тіпті ұлттық музыка негізінде келешек ұрпақты тәрбиелеуміз қажет. Басқаша айтқанда, ұрпақтан ұрпаққа мұра болып, ғасырлардан келе жатқан халқымыздың тәрбие беру жолы бүгінгі ұрпақ тәрбиелеу үдерісінде кеңінен орын алуы тиіс. Бұл – мемлекет келешегінің мызғымас кепілі.
Толық нұсқасын жүктеу
бастауыш сынып мұғалімі Қалыбаева Нұрсұлу
Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері
Ата - аналарға арналған тренинг
Тақырыбы: «Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері.»
Мақсаты: Ата - ана мен оқушылардың көңіл – күйлерің жақсарту, бірігіп жұмыс істеу жүйесін дамыту, ой қозғату, әдістемелік көмектер беру.
Міндеттер:
мектеп, ата - ана, әлеуметтік ортаның оқушы тұлғасын сомдау үшін саналы түрде бағытталған іс - әрекеттері үйлесімін тауып, бәсекеге қабілетті, білім - білікпен қаруланған, шығармашыл тұлғаны дайындап шығару
Күтілетін нәтиже
• ата - ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға мұғаліммен бірге жауап таба біледі;
• ата - ананың мектепке, мұғалімге деген сенімі күшейеді;
• Мектеп пен ата - ана ынтымақтастығынан тәрбиелі, білімді, ұлтжанды, жаңа заманға сай тұлға дамып қалыптасады.
Қатысушылар: ата – аналар, оқушылар
Жұмыс түрі: Топтық
Көрнекіліктер: Тақта, бейне слайд,
1. Сәлемдесу рәсімі: «Жүректен - жүрекке»
Иә, Алла көрдім бе, көрмедім бе?!
Иә, Тәңірім, бердің бе, бермедің бе?!
Шырылдаған үніңнен айналайын,
Шыныменен өмірге келгенің бе?!
Қызым болсаң – қырымда құралайсың,
Ұлым болсаң – ұлы бір мұрадайсың.
Естисің бе, есі жоқ, ей, дүние,
Менен неге сүйінші сұрамайсың?!
2. Сұрақ - жауап: «Мадақтау - жазалау»
«Мадақтау - жазалауда» барлық ата - аналарға және оқушыларға сұрақтар таратылып, жауаптарын ортаға салынады.
3.«Жанұя бақыты»
3. «Жанұя бақыты»Әр ата - ана бақыт туралы түсініктерін баяндайды.
4. «Оқушылардың суидиалдық мінез - құлқының алдын алу»
5. « Сөйлемді аяқта...»
- Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.
- Егер балаға үнемі күлсе, ол бұйығы болып кетеді.
- Егер баланы үнемі мақтап отырса, ол өз қадірі үшін оқиды.
- Егер бала төзімділікте өссе, ол басқаларды түсінуге тырысады.
- Егер бала адалдықта өссе, ол адал болып жетеді.
- Егер бала қауіпсіз жағдайда өссе, ол адамдарға сеніммен қарайды.
- Егер бала кекшілдікте өссе, ол қатігез болып өседі.
- Егер бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ол әлемнен махаббат табуды үйренеді
6. «Сиқырлы жүрек» (Әнмен көңіл көтеру)
«Сыйқырлы жүрек» барлығымыз қосылып ән айтамыз, естелікке суретке түсеміз
Қорытынды сөз:
Ұрпақ тәрбиесі – адамзат дамуының бағыт - бағдарын айқындайтын бірден - бір айрықша құбылыс. Әрбір мемлекеттің дамуындағы өзгерістер мен жаңалықтар, адамзат мінез - құлқындағы кемшіліктер мен келеңсіздіктердің бәрі тегіс ұрпақ тәрбиесіне келіп тіреледі. Осы ретте ең алдымен ата - бабамыздан қалған ұлттық мәдениет, ұлттық салт - дәстүр, әдет - ғұрып, тіпті ұлттық музыка негізінде келешек ұрпақты тәрбиелеуміз қажет. Басқаша айтқанда, ұрпақтан ұрпаққа мұра болып, ғасырлардан келе жатқан халқымыздың тәрбие беру жолы бүгінгі ұрпақ тәрбиелеу үдерісінде кеңінен орын алуы тиіс. Бұл – мемлекет келешегінің мызғымас кепілі.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
1 сынып оқушыларының мектепке бейімделу мәселесі
Ата - аналарға баланың мектепке бейімделуінің психологиялық ерекшеліктері, бала тәрбиесіндегі отбасы қарым - қатынасының рөлі, ата - ана ескеруге тиісті жағдайлар жөнінде түсінік беру арқылы ата - аналардың психологиялық біліктілігін арттыру, мектеп
Ата - аналар жиналысының жоспары: Табысты мектеп – мінсіз оқушы
Оқытудың жаңа әдістеріне және олардың оқушы дербестігін, жауапкершілігін, өзін - өзі реттеудің, ізденушілік қабілетін дамытудағы маңыздылығын түсіндіру.
Ауылдық жерде қосымша білім беру ұйымының отбасымен жұмысын ұйымдастыру
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім.
Мектептегі қарым-қатынас. Дай-дамай психологиясы
Өзінің ішкі сарайына, көз жүгірте білетін әрбір адам – психологияның дап - дайын тұрған дәрісі. К. Д. Ушинский Қарым - қатынас – біріккен іс - әрекет қажеттілігін туғызатын, адамдар арасындағы байланыстың дамуын орнататын күрделі көп жоспарлы процесс
Жарасымды қарым - қатынас
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Қарашоқы орта мектебі педагог - психолог Мирзаканова Жанар Авабакриевна
Қарым - қатынас жарастығы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебі Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Сейітова Гүлзада
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.