Ата - аналар жиналысының жоспары: Табысты мектеп – мінсіз оқушы
Ата - аналар жиналысының жоспары.
6 сыныбындағы жаңа форматтағы ата - ана жиналысы.
Тақырыбы: «Табысты мектеп – мінсіз оқушы». Критериалды бағалау модулімен таныстыру
Мақсаты: 1. Оқытудың жаңа әдістеріне және олардың оқушы дербестігін, жауапкершілігін, өзін - өзі реттеудің, ізденушілік қабілетін дамытудағы маңыздылығын түсіндіру.
2. Ата - аналарды оқу процесіне кіріктіру.
3. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру арқылы білім сапасын көтеру.
4. Ынтымақтастық педагогикасы аясындағы «Мектеп - Ата - Ана» қағидасын ұстану
Күтілетін нәтиже: 1. Ата – аналардың мектептегі оқу үрдісіне деген көзқарастары өзгереді.(Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жекелеген жұмыс, оқу үрдісіндегі әр түрлі стратегиялар, «Борт журналы» және т. б.)
2. Ата – аналар балалардың оқу үрдісінен үнемі хабардар, ықпал етеді, көмектеседі.
3. Ынтымақтастық педагогикасы негізіндегі ілгері жұмыстар. «Мектеп - отбасы - оқушы»
Ресурстар: Мұғалім нұсқаулығы – І деңгей, ролик, презентациялар, модуль «Критерииалды бағалау»
интернет ресурстар
1. Топтарға бөліну.
Топ ережесімен таныстыру.
1. Топтарға ертегі кейіпкерлерін жинақтау арқылы бөліну.
2. Сіздердің алдарыңызда топта жұмыс істеуге байланысты «Топ ережесі» жатыр. Танысуларыңызды сұраймын.
o Сенімділік қарым - қатынас
o Бір - бірінің көзқарасын құрметтеу
o Өз ойын ашық айту
o Топтың жұмысқа белсенді қатысу
Бірінші (ілгері) деңгей бойынша сертификатталған Ы. Алтынсарин атындағы мектеп – гимназиясы базасындағы тірек мектебінің мұғалімі Г. Р. Сыздыкова
6 сыныбындағы жаңа форматтағы ата - ана жиналысы.
Тақырыбы: «Табысты мектеп – мінсіз оқушы». Критериалды бағалау модулімен таныстыру
Мақсаты: 1. Оқытудың жаңа әдістеріне және олардың оқушы дербестігін, жауапкершілігін, өзін - өзі реттеудің, ізденушілік қабілетін дамытудағы маңыздылығын түсіндіру.
2. Ата - аналарды оқу процесіне кіріктіру.
3. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру арқылы білім сапасын көтеру.
4. Ынтымақтастық педагогикасы аясындағы «Мектеп - Ата - Ана» қағидасын ұстану
Күтілетін нәтиже: 1. Ата – аналардың мектептегі оқу үрдісіне деген көзқарастары өзгереді.(Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жекелеген жұмыс, оқу үрдісіндегі әр түрлі стратегиялар, «Борт журналы» және т. б.)
2. Ата – аналар балалардың оқу үрдісінен үнемі хабардар, ықпал етеді, көмектеседі.
3. Ынтымақтастық педагогикасы негізіндегі ілгері жұмыстар. «Мектеп - отбасы - оқушы»
Ресурстар: Мұғалім нұсқаулығы – І деңгей, ролик, презентациялар, модуль «Критерииалды бағалау»
интернет ресурстар
1. Топтарға бөліну.
Топ ережесімен таныстыру.
1. Топтарға ертегі кейіпкерлерін жинақтау арқылы бөліну.
2. Сіздердің алдарыңызда топта жұмыс істеуге байланысты «Топ ережесі» жатыр. Танысуларыңызды сұраймын.
o Сенімділік қарым - қатынас
o Бір - бірінің көзқарасын құрметтеу
o Өз ойын ашық айту
o Топтың жұмысқа белсенді қатысу
Бірінші (ілгері) деңгей бойынша сертификатталған Ы. Алтынсарин атындағы мектеп – гимназиясы базасындағы тірек мектебінің мұғалімі Г. Р. Сыздыкова
Жаңалықтар
2018 - 2019 оқу жылындағы қыркүйек айында өткізілген ата - аналар жиналысының хаттамасы
Сынып арасында кестеге сәйкес ата - аналар жиналысын өткізу туралы
Ата - аналар жиналысының хаттамасы
Күн тәртібіндегі мәселелер: 1. Топтағы ата - аналарды бір - бірімен таныстыру.
Ата - аналар жиналысының хаттамасы
Оқушылардың ІI тоқсан бойынша қорытынды бағаларын, оқушылардың пәндерге ынтасы мен қызығушылығын мәлімдеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.