Математика – ақыл - ой гимнастикасы
Математика – ақыл - ой гимнастикасы
Мақсаты:
1) Оқушыларды «Математика – ақыл - ой гимнастикасы» атты сабақтың тақырыбымен таныстыру; ойын ережелерімен таныстыру, математикалық ұғымдарды қайталау, қосу, алу, көбейту, бөлу тәсілдеріне берілген жаттығуларды орындау арқылы меңгерту;
2) Ойлау, есте сақтау, ауызша есептеу дағдысын жетілдіру; құрастыру, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру;
3) Алға қойған мақсаттарға жетуге, ойшылдыққа, шапшаңдыққа және тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс, саяхат сабақ.
Әдіс –тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, топтастыру, insert, деңгейлеп саралап оқыту, көрнекілеу.
Көрнекілік: таблицалар, танграмм, қызықты квадраттар, қамалдар сүреті, кілттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Топтастыру.
А) Топқа ат қою.
Б) Бір– біріне сәттілік тілеу.
Кіріспе сөзі
« Бір қарағанда математика өте күрделі, бірақ ол да басқа пәндер сияқты өзін сүйіп, қызығып, көңіл бөліп оқуды қалайды»
Бүгінгі сабағымызда математика әлеміне саяхат жасаймыз. Саяхатқа үш топ болы поезбен шығамыз.
Біздің мақсатымыз кілт жинап, қамалдың қақпасын ашу, әр кілттің өзінің тапсырмасы бар.
(музыка ойнайды).
Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы,
№32 мектеп - гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі Раева Айна Жылқыбайқызы
Мақсаты:
1) Оқушыларды «Математика – ақыл - ой гимнастикасы» атты сабақтың тақырыбымен таныстыру; ойын ережелерімен таныстыру, математикалық ұғымдарды қайталау, қосу, алу, көбейту, бөлу тәсілдеріне берілген жаттығуларды орындау арқылы меңгерту;
2) Ойлау, есте сақтау, ауызша есептеу дағдысын жетілдіру; құрастыру, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру;
3) Алға қойған мақсаттарға жетуге, ойшылдыққа, шапшаңдыққа және тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс, саяхат сабақ.
Әдіс –тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, топтастыру, insert, деңгейлеп саралап оқыту, көрнекілеу.
Көрнекілік: таблицалар, танграмм, қызықты квадраттар, қамалдар сүреті, кілттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Топтастыру.
А) Топқа ат қою.
Б) Бір– біріне сәттілік тілеу.
Кіріспе сөзі
« Бір қарағанда математика өте күрделі, бірақ ол да басқа пәндер сияқты өзін сүйіп, қызығып, көңіл бөліп оқуды қалайды»
Бүгінгі сабағымызда математика әлеміне саяхат жасаймыз. Саяхатқа үш топ болы поезбен шығамыз.
Біздің мақсатымыз кілт жинап, қамалдың қақпасын ашу, әр кілттің өзінің тапсырмасы бар.
(музыка ойнайды).
Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы,
№32 мектеп - гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі Раева Айна Жылқыбайқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.