Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі
Математика 3 сынып
Сабақтың атауы: Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі.
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы: PowerPoint таныстырылымы, постерлер, стикерлер, ұзындық өлшеу құралдары
Жалпы мақсаттар: 1. Оқушыларды ұзындық және аудан өлшем бірліктерімен таныстыру;
аудан туралы ұғымын кеңейту;
- әртүрлі өлшемдер арқылы аудан өлшеу дағдыларын жаттықтыру;
- аудан өлшем бірліктерімен таныстыру;
- заңдылықтарды табуды, қорытынды жасауды, дәледеуді, логикалық тұрғыдан бірізді талдауды қалыптастыру;
- өзара көмекке келуге тәрбиелеу, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттер:
Күтілетін нәтиже Сабақтың соңында ар өлшем бірлігімен қолдану;
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Психологиялық сәт:
Әрбір адам: Туысың, досың, жұрағат,
Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісің: тірлік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзің: шындық, бірлік, адалдық
Білімді тиянақтау
Ауызша жұмыс (топтық бағалау)
ІІІ. Жаңа сабаққа кіріспе
Топтарға тапсырма: А4 форматта орындайды.
«Білгірлер» - Тік төртбұрыштың ауданын табу формуласын жаз
«Тапқырлар»- шаршының ауданын табу формуласы
«Ойшылдар» - тік төртбұрыштың периметрін табу формуласын жаз.
(топтық бағалау)
Қызығушылықты ояту
ІҮ. Математикалық ой толғау
1. Суретте неше төртбұрыш бар? (9 тіктөртбұрыш; 5 текше)
2. Қай мемлекетте ең алғаш рет Жаңа жыл мерекесі аталып өтті? Ол үшін осы есепті шығарыңдар, қай топ жылдам? 3 - 7 слайдтар
Мағынаны тану
Тапсырманы орындандар:
Ұзындық өлшем бірліктерін өсу ретімен қойыңдар:
Қорғалжын ауылының ауданы 1 км кв; картоп егістігінің ауданы - 10м кв; дәптердің ауданы - 10см кв; ал балалар аланының ауданы 1ар.
Осы есепте сендерге барлық аудан өлшемдері таныспа? Қайсысы бірінші рет кездесіп тұр? (Ар)
Яғни, бүгінгі сабағымызда біз қай жаңа өлшем бірлігімен танысамыз?
Ар дегеніміз ол текшенің қабырғасы 10 м - ге тең, яғни 10м*10м=100 м кв
Бір - бірімен қандай байланыста?
Бір қадам нешеге тең?
Барлық аудан өлшем бірліктерін атаңдар.
(топтық бағалау)
Сергіту сәті
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Ой толғаныс ҮI. Өткен материалды бекіту:
№3 а) тақтада бірігіп жұмыс істеу:
800см 8м
560см 56дм тб 12 СЛАЙД
Топтарға тапсырма:
«Білгірлер» -№3 ә);№4 есептер бірінші бағаны
«Тапқырлар -№3 ә), №4 есептер екінші бағаны
«Ойшылдар»-№3 ә); №4 есептер үшінші бағаны
13 - 14 слайд
Деңгейлік тапсырма: төмен оқитын оқушыларға №5
№ 7. Топтық жұмыс. Сұраққа жауап бер.(үш топтан 3оқушы)
А) S =7*10=70 --------- Ә) S=6*9=54 --------- Б) S=8*10=80
S=5*3=15 ---------------- S=2*7=14 ------------ S=3*8=24
S=70 - 15=55 ------------ S=54 - 14=40 -------- S=80 - 24=56
Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі. жүктеу
Сабақтың атауы: Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі.
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы: PowerPoint таныстырылымы, постерлер, стикерлер, ұзындық өлшеу құралдары
Жалпы мақсаттар: 1. Оқушыларды ұзындық және аудан өлшем бірліктерімен таныстыру;
аудан туралы ұғымын кеңейту;
- әртүрлі өлшемдер арқылы аудан өлшеу дағдыларын жаттықтыру;
- аудан өлшем бірліктерімен таныстыру;
- заңдылықтарды табуды, қорытынды жасауды, дәледеуді, логикалық тұрғыдан бірізді талдауды қалыптастыру;
- өзара көмекке келуге тәрбиелеу, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттер:
Күтілетін нәтиже Сабақтың соңында ар өлшем бірлігімен қолдану;
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Психологиялық сәт:
Әрбір адам: Туысың, досың, жұрағат,
Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісің: тірлік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзің: шындық, бірлік, адалдық
Білімді тиянақтау
Ауызша жұмыс (топтық бағалау)
ІІІ. Жаңа сабаққа кіріспе
Топтарға тапсырма: А4 форматта орындайды.
«Білгірлер» - Тік төртбұрыштың ауданын табу формуласын жаз
«Тапқырлар»- шаршының ауданын табу формуласы
«Ойшылдар» - тік төртбұрыштың периметрін табу формуласын жаз.
(топтық бағалау)
Қызығушылықты ояту
ІҮ. Математикалық ой толғау
1. Суретте неше төртбұрыш бар? (9 тіктөртбұрыш; 5 текше)
2. Қай мемлекетте ең алғаш рет Жаңа жыл мерекесі аталып өтті? Ол үшін осы есепті шығарыңдар, қай топ жылдам? 3 - 7 слайдтар
Мағынаны тану
Тапсырманы орындандар:
Ұзындық өлшем бірліктерін өсу ретімен қойыңдар:
Қорғалжын ауылының ауданы 1 км кв; картоп егістігінің ауданы - 10м кв; дәптердің ауданы - 10см кв; ал балалар аланының ауданы 1ар.
Осы есепте сендерге барлық аудан өлшемдері таныспа? Қайсысы бірінші рет кездесіп тұр? (Ар)
Яғни, бүгінгі сабағымызда біз қай жаңа өлшем бірлігімен танысамыз?
Ар дегеніміз ол текшенің қабырғасы 10 м - ге тең, яғни 10м*10м=100 м кв
Бір - бірімен қандай байланыста?
Бір қадам нешеге тең?
Барлық аудан өлшем бірліктерін атаңдар.
(топтық бағалау)
Сергіту сәті
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Ой толғаныс ҮI. Өткен материалды бекіту:
№3 а) тақтада бірігіп жұмыс істеу:
800см 8м
560см 56дм тб 12 СЛАЙД
Топтарға тапсырма:
«Білгірлер» -№3 ә);№4 есептер бірінші бағаны
«Тапқырлар -№3 ә), №4 есептер екінші бағаны
«Ойшылдар»-№3 ә); №4 есептер үшінші бағаны
13 - 14 слайд
Деңгейлік тапсырма: төмен оқитын оқушыларға №5
№ 7. Топтық жұмыс. Сұраққа жауап бер.(үш топтан 3оқушы)
А) S =7*10=70 --------- Ә) S=6*9=54 --------- Б) S=8*10=80
S=5*3=15 ---------------- S=2*7=14 ------------ S=3*8=24
S=70 - 15=55 ------------ S=54 - 14=40 -------- S=80 - 24=56
Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі. жүктеу
Жаңалықтар
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы жайында және есептердің шығарылу жолдарын өз бетінше меңгеруге жағдай жасау.
Ұзындықты қалай өлшейміз?
ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
Ұзындық және оның өлшем бірліктері
Оқушыларды жаңа ұзындық өлшем бірлігі – километрмен таныстыру; ұзындық өлшем бірліктерінің арасындағы қатынасты қою; атаулы сандармен есептеу дағдыларын дамыту.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету; шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеп, ұзындықтың әр түрлі өлшем бірліктерін қолданып, өлшеу біліктерін бекіту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.