Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы
Математика, 3 - сынып
Сабақ тақырыбы: Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы.
Сілтеме: Блум таксономиясы
Жалпы мақсаттары: Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы жайында және есептердің шығарылу жолдарын өз бетінше меңгеруге жағдай жасау.
Оқу нәтижелері: Есептердің шығарылу жолдарын өз бетінше түсінеді. Жылдам есептеп үйренеді. Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді.
Негізгі мақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыра отырып,
Өзін өзі реттеуді, өз бетімен ізденуге дағдыландыру.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық:
Оқушылар топ: І топ: Бірліктер ІІ топ: Ондықтар ІІІ топ: Жүздіктер бойынша топқа бөлу. Топ ережесін құрып алайық.
*Тыныштықты сақтау.
*Бірін - бірі тыңдау.
*Сабаққа белсене қатынасу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
18 бет №7
3. Сабақтың жүру барысы
Білу.
500 кг = …… ц
3 ц = ……кг
4т = …… ц
- Фигураның ауданы дегеніміз не?
- Ауданды өлшегенде қандай бірлікті қолданамыз?
Түсіну.
№1
Мына заттардың бетінің ауданын қандай бірлікпен өлшеген қолайлы: парақ қағаздың, өшіргіштің, сынып тақтасының, сіріңке қорабының, үстелдің, оқулық мұқабасының?
Қолдану.
№2
Бақшаның, алаңшаның, бөлменің еденінің ауданын қандай бірлікпен өлшеген ыңғайлы?
1 дм квадраты=100см квадратына
1 м квадраты=100дм квадратына
1а (ар)=100м квадраты
Сергіту сәті
Талдау.
№3
Тік төртбұрыштардың ауданын тап. Қабырғалары 8 дм және 6 дм
Жинақтау.
№6 Кестені толтыр.
№7
Рефлексия.
– Не білдік?
– Алған білімді қолдануға бола ма?
- Сабақта не қиын болды, қандай тапсырма жеңіл болды?
Үй тапсырмасы: №4 Есептерді шығар
Бағалау.
Мұғалімі: Жапабаева Рахат
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы жүктеу
Сабақ тақырыбы: Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы.
Сілтеме: Блум таксономиясы
Жалпы мақсаттары: Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы жайында және есептердің шығарылу жолдарын өз бетінше меңгеруге жағдай жасау.
Оқу нәтижелері: Есептердің шығарылу жолдарын өз бетінше түсінеді. Жылдам есептеп үйренеді. Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді.
Негізгі мақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыра отырып,
Өзін өзі реттеуді, өз бетімен ізденуге дағдыландыру.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық:
Оқушылар топ: І топ: Бірліктер ІІ топ: Ондықтар ІІІ топ: Жүздіктер бойынша топқа бөлу. Топ ережесін құрып алайық.
*Тыныштықты сақтау.
*Бірін - бірі тыңдау.
*Сабаққа белсене қатынасу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
18 бет №7
3. Сабақтың жүру барысы
Білу.
500 кг = …… ц
3 ц = ……кг
4т = …… ц
- Фигураның ауданы дегеніміз не?
- Ауданды өлшегенде қандай бірлікті қолданамыз?
Түсіну.
№1
Мына заттардың бетінің ауданын қандай бірлікпен өлшеген қолайлы: парақ қағаздың, өшіргіштің, сынып тақтасының, сіріңке қорабының, үстелдің, оқулық мұқабасының?
Қолдану.
№2
Бақшаның, алаңшаның, бөлменің еденінің ауданын қандай бірлікпен өлшеген ыңғайлы?
1 дм квадраты=100см квадратына
1 м квадраты=100дм квадратына
1а (ар)=100м квадраты
Сергіту сәті
Талдау.
№3
Тік төртбұрыштардың ауданын тап. Қабырғалары 8 дм және 6 дм
Жинақтау.
№6 Кестені толтыр.
№7
Рефлексия.
– Не білдік?
– Алған білімді қолдануға бола ма?
- Сабақта не қиын болды, қандай тапсырма жеңіл болды?
Үй тапсырмасы: №4 Есептерді шығар
Бағалау.
Мұғалімі: Жапабаева Рахат
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы жүктеу
Жаңалықтар
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы
Оқушылардың аудан туралы және ауданды табуда алған білімдерін есептеулерде қолдана алу біліктерін дамыту үшін біріккен және өздік жұмыс түрлерін жүргізуге жағдай жасау.
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр
Фигураның ауданы туралы түсінік беру. Фигуралардың ауданын салыстыру және өлшеу тәсілдерімен таныстыру. Көбейту кестесі туралы білімдерін бекіту. Есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету; шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы
Қарағанды қаласы, «№92 гимназия» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Акмагамбетова Акшегуль Мажитовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.