Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Арыстан мен тышқан

30 қаңтар 2018, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сұлтамахмұт Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды
оқушылардың басым бөлігі: мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады.
кейбір оқушылар: Мысалды рөлге бөліп сахналайды, ары қарай жалғастырады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
мәтінді оқи алады; жаңа сөздерді анықтап, сөздік қорын молайтады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: сай - пана, сейіл құру, зиян, азат
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Жаңа сөздердің мағынасын түсіну Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?
Бұл сөздер неге қатысты берілген?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Мысалдан не түйгенін жазады
Арыстан – лев – lion
Тышқан - мышь - mouse
Жетістік критерийлері мәтінді мәнерлеп, түсініп оқи алды; мысалдағы түйінді ойды аша алды.

Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
ІІ. Топқа бөлініп, сынып ережесін еске түсіру
Ертегі, аңыз, мысал, жұмбақ

ІІІ. Үй жұмысын тексеру
«Түрлі түсті хат қалта» әдісі
1. «Ара мен Шыбын» атты мысал – өлеңнен не түйдің?
2. Мысалдағы Араны сипатта
3. Мысалдағы Шыбынның үйін, жататын жерін көзіңе елестетіп, суреттеп айтып бер
4. Мысалдағы қонақ күту жайы туралы не айтасың?
«Сәйкесін тап» ойыны

ІҮ. Миға шабуыл
«Ізде, тап!» ойыны
Ааааьитпрнерапенаиыдщешнцрапдщйыеееыамиарыстанииипрноллюжэфнменрапнемвпвекртышқаниюжибляжфоегерахйщшлартмисяч
Қандай сөздер шықты?

Сабақтың ортасы
Сабақ мақсатын айту
Оқулықпен жұмыс
Автор туралы мәлімет
- С. Торайғыров (1893 - 1920) қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл аулында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің аса көрнекті өкілі, ақын, жазушы, әрі педагог. Жастарды оқуға үндеген «Неге жасаймын», «Шәкірт ойы», т. б. өлеңдердің, «Қамар сұлу», т. б. көркем шығармалардың иесі.
Мысалды өз бетінше оқып шығу. Түсінбеген сөздер мен сөз тіркестерін түртіп алу
«Сөздік гол» ойыны (көркем сөздерді меңгеру):
«Сөздік гол»
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
1. Мәтінді сатылай кешенді талдау
2. Рөлдік ойын
Мысалды ары қарай жалғастырып, сахналап көрсетеді
3. Венн диаграммасы
4. Акроним әдісі
Кері байланыс
Алақан, үш саусақ, жұдырық
Сабақты қорыту
«Менің түйгенім...» мысалдан қандай ой түйгеніңді жаз.

Қызылорда облысы,
Қармақшы ауданы, Төребай би ауылы ауылы
Мұғалімнің аты жөні: Жұматаева Айжан Айдарбайқызы

Арыстан мен тышқан. жүктеу
1 772
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Липидтер
Липидтер
Липидтердің түрлерін атайды.
Ж. Аймауытов Қартқожа
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Арыстан мен тышқан. Сұлтанмахмұт Торайғыров.
Арыстан мен тышқан. Сұлтанмахмұт Торайғыров.
Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірімен таныстыра отырып, «Арыстан мен Тышқан» арасындағы мысалды оқып, жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Баяндауыш
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
С. Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
С. Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады
Программалау тілдері
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×