Ш. Айтматов: Атадан қалған тұяқ
Сабақ тақырыбы: Ш. Айтматов: Атадан қалған тұяқ
Мақсаты: 1. Мәтінді меңгерту. Идеясын ашу. Мәтінмен жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру. Жаңа сөздерді меңгерту. Ұлы Отан соғысы жайында ұғым қалыптастыру. 2. Ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Топтық жұмыс арқылы тапсырмаларды бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасай білуге үйренеді. Өз ойын еркін жеткізе біледі. Шығармашылық қабілеті дамиды. Мәтінмен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Оқыту технологиясы: Ақпараттық технология, СТО
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Мультимедиалық проектор, компьютер, постерлер, маркер, ана тілі 4 сынып оқулығы.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, кубизм стратегиясы, топтавстыру, қарама - қарсы элементтер стратегиясы, мәтінге жоспар құру, 5 минуттық эссе.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
Амандасу арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
1, 2, 3, 4 деп санау арқылы топқа бөліну
Әлия, Мәншүк, Т. Тоқтаров, М. Ғабдуллин слайдтарын көрсете отырып, оқушыларды сөйлету
Әр топ алдына тапсырма беру.
1 - топ: Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды?
2 - топ: Соғыс кезінде ҚР қандай мемлекет құрамында болды?
3 - топ: Ұлы Отан соғысының батырлары кімдер?
4 - топ: Соғыс кезінде қандай қалалар жау қоршауында болды?
Сабақ тақырыбымен таныстыру.
Ш. Айтматов: «Атадан қалған тұяқ»
Ш. Айтматов туралы оқушылардың дайындап келген материалын тыңдау
Мәтінді бөлімдерге бөліп, әр топқа береді
Әр оқушыға сұрақтар беріп, жауап алу:
- Әкесін кинодан көргенде Әуелбек неше жаста болатын?
- Шешесі Жиһангүл қайда, кім болып жұмыс жасайды?
- Қашардағыларға не келді?
- Кино не туралы?
Кино Әуелбекке қалай әсер етті?
- Киноны көрген Әуелбектің жағдайын әңгімеле
- Адамдар Әуелбекті қалай қабылдады?
- Әңгімедегі автордың айтайын деген негізгі ойы қандай?
Ақтау қаласы,
№9 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі: Тлеубаева Гулзия
Ш. Айтматов: Атадан қалған тұяқ. жүктеу
Мақсаты: 1. Мәтінді меңгерту. Идеясын ашу. Мәтінмен жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру. Жаңа сөздерді меңгерту. Ұлы Отан соғысы жайында ұғым қалыптастыру. 2. Ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Топтық жұмыс арқылы тапсырмаларды бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасай білуге үйренеді. Өз ойын еркін жеткізе біледі. Шығармашылық қабілеті дамиды. Мәтінмен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Оқыту технологиясы: Ақпараттық технология, СТО
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Мультимедиалық проектор, компьютер, постерлер, маркер, ана тілі 4 сынып оқулығы.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, кубизм стратегиясы, топтавстыру, қарама - қарсы элементтер стратегиясы, мәтінге жоспар құру, 5 минуттық эссе.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
Амандасу арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
1, 2, 3, 4 деп санау арқылы топқа бөліну
Әлия, Мәншүк, Т. Тоқтаров, М. Ғабдуллин слайдтарын көрсете отырып, оқушыларды сөйлету
Әр топ алдына тапсырма беру.
1 - топ: Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды?
2 - топ: Соғыс кезінде ҚР қандай мемлекет құрамында болды?
3 - топ: Ұлы Отан соғысының батырлары кімдер?
4 - топ: Соғыс кезінде қандай қалалар жау қоршауында болды?
Сабақ тақырыбымен таныстыру.
Ш. Айтматов: «Атадан қалған тұяқ»
Ш. Айтматов туралы оқушылардың дайындап келген материалын тыңдау
Мәтінді бөлімдерге бөліп, әр топқа береді
Әр оқушыға сұрақтар беріп, жауап алу:
- Әкесін кинодан көргенде Әуелбек неше жаста болатын?
- Шешесі Жиһангүл қайда, кім болып жұмыс жасайды?
- Қашардағыларға не келді?
- Кино не туралы?
Кино Әуелбекке қалай әсер етті?
- Киноны көрген Әуелбектің жағдайын әңгімеле
- Адамдар Әуелбекті қалай қабылдады?
- Әңгімедегі автордың айтайын деген негізгі ойы қандай?
Ақтау қаласы,
№9 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі: Тлеубаева Гулзия
Ш. Айтматов: Атадан қалған тұяқ. жүктеу
Жаңалықтар
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
XVІІІ ғасырдың екінші жартысында Ресей үкіметінің жүргізген саясатының орнығу барысын түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
3 деңгей бағдарламасы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
3 деңгей бағдарламасы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 8 сынып
Қазақстан 1941 – 1945 жылдары, Ұлы Отан соғысы жылдарында Германияның фашистік әскери жоспары, Ұлы Отан соғысының басталуы.
Ұлы отан соғысының басталуы және КСРО – ға қарсы Германияның фашистік әскери жоспары туралы мәлімет беру. 2. Ерлік батырлық, деген сөздерінің мәнін түсінуге үйрету.
Иран. Ауғанстан
Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси – әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.