Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Иран. Ауғанстан

13 қаңтар 2017, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Иран. Ауғанстан
Мақсаты: ХХ ғасырдың бас кезіндегі, бірінші және екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Иран, Ауғанстанның саяси-экономикалық даму жолдары туралы түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже: Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси–әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы қалыптасады.
Тақырыпты ашуға байланысты әдіс-тәсілдер. Топтық жұмыс, жеке жұмыс әдісі. «Кластер» әдісі, ментальді карта, «түртіп алу стратегиясы», «Т - кестесі», SWOT талдау талдау әдісі, видео көрсетілім
Құрал - жабдықтары Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер, кесте, карта, постер, маркер, АКТ.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.

Қызығушылықты ояту
Білу. 8 мин
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Топтық бағалау беріледі
Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады
Топ ішінде шаттық шеңберге тұрып өз ұстанымдарын ұрандарын айтады.
«Алтын ереже» еске салынады.

Оқушылар жұмыстарын қорғайды слайд
1 топ Қытай мемлекеті
2 топ Монғолия мемлекеті
3 топ венн диаграммасы Қытай мен Монғолия
«ия және жоқ» форматтағы сұрақтар қойылады
1. 1912 жылғы сәуірде Сунь Ятсенді Қытай Республикасының президенті деп жариялады. Жоқ 1921 жылы
2. 1918 жылға дейін Моңғолия Азияның дамыған елдерінің қатарында болды. Жоқ ең артта қалған елдерінің қатарында болды. Жайылымдық жерлері жоқ ауыр мезгілде өмір сүрді.
3. Чойбалсан 1921 жылы наурызда Монғол халық партиясын ұйымдастырды. Жоқ Сухэ - Батор
4. 1924жылы қараша айында Монғол Халық революциясы деп жарияланды. Жоқ Моңғол Халық Республикасы құрылғанын жарияланды.

Түсіну 5 мин
Иран Ауғанстан мемлекеті қай жерде орналасқан?
Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» стратегиясы
Видео көрсетілім
Картамен жұмыс
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Бірінші джс соңындағы Иранның жағдайы
2. Ұлт - азаттық қозғалыстың дамуы.
3. Иранның 1921 - 1945 жылдардағы саяси – экономикалық даму жолдары.
4. 1918 - 1945 жылдардағы Ауғанстан.
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды
Әр топқа жеке тапсырма беріледі
1 топ 1 дж соғ Иранның жағдайы, ұлт - азаттық қозғалыстың дамуы
2 топ Иранның саяси – экономикалық даму жолдары
3 топ Ауғанстан мемлекеті
Негізгі ұғымдарды түртіп алады

Қолдану 12 мин
Постер қорғайды
Талдау 7 мин
Сұрақтар «СВОТ» талдау әдісі

Жинақтау 8 мин
Ой толғау
Ақша бірлігін арқылы тапсырмаларды алады
1 тапсырма Т кестесі

Бағалау 5 мин

Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы
№ 29 Александр Герцен орта мектебі
Усенкулова Сарбина Ермековна

Толық нұсқасын жүктеу
5 664
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қазақстан тарихы 9 сынып. Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Азия елдері. (Қытай, Жапония)
Азия елдері. (Қытай, Жапония)
Азия елдері Саяси бөлінуі Оңтүстік Азия (Пәкістан, Үндістан) Солтүстік Азия (Ресей) Шығыс Азия (Қытай, Жапония) Батыс Азия (Иран, Ауғанстан, Түркия т. б. Орталық Азия (Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан)
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
XVІІІ ғасырдың екінші жартысында Ресей үкіметінің жүргізген саясатының орнығу барысын түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Үндістан
Үндістан
ХХ ғ. басындағы Үндістанның саяси-әлеуметтік жағдайы, ұлт-азаттық қозғалыс туралы білім беру
Тарихтан қысқа мерзімді жоспарлар
Тарихтан қысқа мерзімді жоспарлар
Иран, Қытай, Түркиядағы революциялардың басты себептерін басты капиталистік мемлекеттер: Англия, Франция, Германия, Ресей, Италия, АҚШ, Австрия - Венгрия елдерінің Азия елдерінің ішкі істеріне араласу саясаттарының мақсаты мен әрекеттерін түсіндіру.
Иран
Иран
Қызылорда қаласы, № 197 қазақ орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Уәлиева Жұпар Болатқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×