Осы шақ, нақ осы шақ
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№9 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сакауова Нуржамал Серкалиевна
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Осы шақ, нақ осы шақ
Мақсаттары: Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау. оқушылардың еркін сөйлеуіне, қорытынды жасай білуге жағдай туғызу
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, Инсерт, Сөдер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Мұғалімнің іс - әрекеті
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
1. Етістік дегеніміз не?
2. Етістіктің шақтары дегеніміз не?
3. Неше шаққа бөлінеді?
4. Осы шақ дегеніміз не?
5. Келер шақ дегеніміз не?
6. Өткен шақ дегеніміз не?
Түсіну
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
106 - жаттығу Оқып шығып, мәтіндегі етістіктер қай шақты білдіріп тұрғанын көрсетіңдер.
№9 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сакауова Нуржамал Серкалиевна
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Осы шақ, нақ осы шақ
Мақсаттары: Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау. оқушылардың еркін сөйлеуіне, қорытынды жасай білуге жағдай туғызу
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, Инсерт, Сөдер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Мұғалімнің іс - әрекеті
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
1. Етістік дегеніміз не?
2. Етістіктің шақтары дегеніміз не?
3. Неше шаққа бөлінеді?
4. Осы шақ дегеніміз не?
5. Келер шақ дегеніміз не?
6. Өткен шақ дегеніміз не?
Түсіну
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
106 - жаттығу Оқып шығып, мәтіндегі етістіктер қай шақты білдіріп тұрғанын көрсетіңдер.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сын есімнің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі, сөйлем ішінен таба алады.
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
XVІІІ ғасырдың екінші жартысында Ресей үкіметінің жүргізген саясатының орнығу барысын түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Тұйық етістік
Тұйық етістік қимылдың атын білдіретіндігі, шақпен, жақпен байланысы болмайтындығы туралы айту, топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту.
Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Өздік есімдігінің түрленуі
Өздік есімдігінің түрленуін түсіндіру, зейін мен ерік - жігерлерін табандылықпен басқаруын, тыңдау мен қабылдауын бейімдеу Әлеуметтік: Қарым - қатынас мүмкіндіктерін кеңейту, өзара әрекеттестік - терін белсендіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.