Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі
Қазақстан тарихы 10 сынып
Мақсаты: XVІІІ ғасырдың екінші жартысында Ресей үкіметінің жүргізген саясатының орнығу барысын түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже: Нұралы хан билігінің халық ішіндегі әлсіздігі, Игельстром реформасының дайындалуы және оның орындалу барысы туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы қалыптасады.
Қамтылған модуль
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Тақырыпты ашуға байланысты әдіс - әсілдер. Топтық жұмыс, жеке жұмыс әдісі. «Кластер» әдісі, ментальді карта, «түртіп алу стратегиясы», «Т - кестесі», хронологиялық кесте.
Құрал - жабдықтары Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер, кесте, карта, постер, маркер, АКТ.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.
Қызығушылықты ояту
Білу. 8 мин
«Өзіңізге тілегенді - басқаларға тілеңіз!» әдісі арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жеке заттары арқылы топқа бөлу
Топтық бағалау парақшалары беріледі
«БҮБ»- кестесі таратылады
Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты сұраймын.
Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты сұраймын.
Түсіну 5 мин
«Ой қозғау»
Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» стратегиясы
Мағынаны тану.
1. Қазақ халқының Уақытша үкіметке көзқарасының өзгеру себептері неде?
2. Түркістан халықтарының тұтастық идеясы іске асты ма?
3. Алашорда үкіметінің негізгі мақсаты қандай еді?
4. Алаш қайраткерлерімен Лениннің арасындағы келісімдер іске асты ма?
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.
Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы
№ 29 Александр Герцен орта мектебі
Үсенқұлова С. Е.
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі. жүктеу
Қазақстан тарихы 10 сынып
Мақсаты: XVІІІ ғасырдың екінші жартысында Ресей үкіметінің жүргізген саясатының орнығу барысын түсіндіріп, оқушылардың білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже: Нұралы хан билігінің халық ішіндегі әлсіздігі, Игельстром реформасының дайындалуы және оның орындалу барысы туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы қалыптасады.
Қамтылған модуль
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Тақырыпты ашуға байланысты әдіс - әсілдер. Топтық жұмыс, жеке жұмыс әдісі. «Кластер» әдісі, ментальді карта, «түртіп алу стратегиясы», «Т - кестесі», хронологиялық кесте.
Құрал - жабдықтары Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер, кесте, карта, постер, маркер, АКТ.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.
Қызығушылықты ояту
Білу. 8 мин
«Өзіңізге тілегенді - басқаларға тілеңіз!» әдісі арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жеке заттары арқылы топқа бөлу
Топтық бағалау парақшалары беріледі
«БҮБ»- кестесі таратылады
Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты сұраймын.
Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты сұраймын.
Түсіну 5 мин
«Ой қозғау»
Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» стратегиясы
Мағынаны тану.
1. Қазақ халқының Уақытша үкіметке көзқарасының өзгеру себептері неде?
2. Түркістан халықтарының тұтастық идеясы іске асты ма?
3. Алашорда үкіметінің негізгі мақсаты қандай еді?
4. Алаш қайраткерлерімен Лениннің арасындағы келісімдер іске асты ма?
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.
Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы
№ 29 Александр Герцен орта мектебі
Үсенқұлова С. Е.
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік - саяси басқару жүйесін енгізуі. жүктеу
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік саяси басқару жүйесін енгізуі жаңа бағдарлама бойынша құрылған жоспар қысқа мерзімді жоспар
Жаңалықтар
Сын есімнің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі, сөйлем ішінен таба алады.
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Иран. Ауғанстан
Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси – әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы
Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
ХІХ ғасырдың 60-шы және 80-90-жылдарындағы әкімшілік реформалар
Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Жиренқопа орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Тажбанов Серик Маратович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.