Қалдықпен бөлу 907: 2
Тақырыбы: Қалдықпен бөлу 907: 2
Мақсаты:
1. Білімділік: Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
2. Дамытушылық: есеп шығару дағдысын қалыптастыру; ойлау, зейінін дамыту.
3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа баулу, адамгершілік тәрбие беру
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, өзіндік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер Электрондық оқулық
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сендерге табыс тілеймін, Жарық пен жылу, денсаулық!
Бір – біріңе сендер де, тілеңдер біраз жақсылық.
ІІ. Тірек білімді өзекті ету. Ауызша жұмыс.
Ал енді, өрнектердің мәнін есептеп шығарыңдар. №1 а/ түсіндіру
6 ∙ 6 = 36
36: 6 = 6
6 ∙ 6 = 36
6 ∙ 7 = 42
42: 6 = 7
7 ∙ 6 = 42
6 ∙ 8 = 48
48: 6 = 8
8 ∙ 6 = 48
6 ∙ 9 = 54
54: 6 = 9
9 ∙ 6 = 54
Қалдықпен бөлу 907: 2 жүктеу
Мақсаты:
1. Білімділік: Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
2. Дамытушылық: есеп шығару дағдысын қалыптастыру; ойлау, зейінін дамыту.
3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа баулу, адамгершілік тәрбие беру
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, өзіндік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер Электрондық оқулық
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сендерге табыс тілеймін, Жарық пен жылу, денсаулық!
Бір – біріңе сендер де, тілеңдер біраз жақсылық.
ІІ. Тірек білімді өзекті ету. Ауызша жұмыс.
Ал енді, өрнектердің мәнін есептеп шығарыңдар. №1 а/ түсіндіру
6 ∙ 6 = 36
36: 6 = 6
6 ∙ 6 = 36
6 ∙ 7 = 42
42: 6 = 7
7 ∙ 6 = 42
6 ∙ 8 = 48
48: 6 = 8
8 ∙ 6 = 48
6 ∙ 9 = 54
54: 6 = 9
9 ∙ 6 = 54
Қалдықпен бөлу 907: 2 жүктеу
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Қалдықпен бөлу
Астана қаласы, №59 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Нaлибaeвa Гүлжaн Eрмeкбaeвнa
Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру; қалдық әрқашанда бөлгіштен кем болатынын білгізу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.