Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Математика 3 сынып
Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
3. 1. 2. 6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды
Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерін біледі.
Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарады.
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі.
Құндылықтарды дарыту: Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық
Пәнаралық байланыстар: Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: Есептер шығару
Басталуы 5 мин
№1 Есепті шығарыңдар.
А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6 - дан салды. Қанша қорап қажет болды?
Ш: 18: 6 =3
Ж: 3 қорап қажет болды.
Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4 - тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды.
Ш: 18: 4 =4 (2 қалдық)
Ж: 4 қорап қажет болды, моншақ артық қалды.
Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек.
4х4+2=18 моншақ
Есеп дұрыс шығарылды.
Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек.
Дескриптор. Білім алушы:
- есептердің шартын құрып, мәнін шығарады
- Қалдықпен шыққан мәнді тексереді.
Ортасы 26 мин
№2 Суретін салып, есептерді шығар
А) Ш: 10: 2=5(жаңғақ)
Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді.
Ә) Ш: 10: 3=3(1қалдық)
Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады.
Тексеру: 3х3+1=10
Б) Ш: 10: 4=2(2қалдық)
Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады.
Тексеру: 2х4+2=10
№3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.
Мектеп: №8ОМ
Мұғалімнің аты-жөні: Елеусизова Береке
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу жүктеу
Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
3. 1. 2. 6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды
Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерін біледі.
Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарады.
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі.
Құндылықтарды дарыту: Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық
Пәнаралық байланыстар: Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: Есептер шығару
Басталуы 5 мин
№1 Есепті шығарыңдар.
А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6 - дан салды. Қанша қорап қажет болды?
Ш: 18: 6 =3
Ж: 3 қорап қажет болды.
Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4 - тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды.
Ш: 18: 4 =4 (2 қалдық)
Ж: 4 қорап қажет болды, моншақ артық қалды.
Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек.
4х4+2=18 моншақ
Есеп дұрыс шығарылды.
Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек.
Дескриптор. Білім алушы:
- есептердің шартын құрып, мәнін шығарады
- Қалдықпен шыққан мәнді тексереді.
Ортасы 26 мин
№2 Суретін салып, есептерді шығар
А) Ш: 10: 2=5(жаңғақ)
Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді.
Ә) Ш: 10: 3=3(1қалдық)
Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады.
Тексеру: 3х3+1=10
Б) Ш: 10: 4=2(2қалдық)
Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады.
Тексеру: 2х4+2=10
№3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.
Мектеп: №8ОМ
Мұғалімнің аты-жөні: Елеусизова Береке
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу жүктеу
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлу туралы білім қалыптастырып, есептер шығара білуге жаттықтыру
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.