Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Математика
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу және оны тексеру.
Сабақтың мақсаты: 1. қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілдері туралы
білімдерін бекіту.
2. ауызша есептей білу дағдысын арттыру.
Әдісі: сұрақ - жауап, есептеу.
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: кестелер, санды өрнектер, ойын, слайдтар.
Сабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
12 шарды 5 балаға тең бөліп беру керек. Олардың әрқайсысына неше шардан
тиеді? Неше шар қалады?
45 алманы 8 ыдысқа тең бөліп салу керек. Әр ыдыста қанша алмадан болады?
Қанша алма қалады?
«Кім жылдам» ойын
Шырша ойыншықтары қораптардың әрқайсысына 8 - ден салынды. Қанша қорап қажет және қанша ойыншық қалатынын анықта.
Ойыншықтар саны 17 19 25 34 42
Қорап саны 2????
Қалдық 1????
Оқулықпен жұмыс
2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
28: 3
28: 5
28: 6
30: 4
30: 4
30: 7
34: 4
19: 4
15: 2
3. 50: 12 = □ (2қалд.)
76: 9 = □ (4қалд.)
69: □ = 13 (4қалд.)
47: □ = 6 (5қалд.)
48: 5 = □ (3қалд.)
77: □ = 15 (2қалд.)
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Қолды белге қояйық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз тынығып алайық.
Өз бетімен жұмыс
4. а) 29 алманы 4 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
ә) 17 алманы 3 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
б) 40 алманы 9 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
Есеп бойынша теңдеу құр
5. Фабрикада 400 кг кәмпитті тең бөліп қораптарға салды. Бір қорапта
20 кг - нан болды. Қанша қорап қажет болды?
Сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: 76 - 77 бет. № 6, 7
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу және оны тексеру.
Сабақтың мақсаты: 1. қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілдері туралы
білімдерін бекіту.
2. ауызша есептей білу дағдысын арттыру.
Әдісі: сұрақ - жауап, есептеу.
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: кестелер, санды өрнектер, ойын, слайдтар.
Сабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
12 шарды 5 балаға тең бөліп беру керек. Олардың әрқайсысына неше шардан
тиеді? Неше шар қалады?
45 алманы 8 ыдысқа тең бөліп салу керек. Әр ыдыста қанша алмадан болады?
Қанша алма қалады?
«Кім жылдам» ойын
Шырша ойыншықтары қораптардың әрқайсысына 8 - ден салынды. Қанша қорап қажет және қанша ойыншық қалатынын анықта.
Ойыншықтар саны 17 19 25 34 42
Қорап саны 2????
Қалдық 1????
Оқулықпен жұмыс
2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
28: 3
28: 5
28: 6
30: 4
30: 4
30: 7
34: 4
19: 4
15: 2
3. 50: 12 = □ (2қалд.)
76: 9 = □ (4қалд.)
69: □ = 13 (4қалд.)
47: □ = 6 (5қалд.)
48: 5 = □ (3қалд.)
77: □ = 15 (2қалд.)
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Қолды белге қояйық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз тынығып алайық.
Өз бетімен жұмыс
4. а) 29 алманы 4 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
ә) 17 алманы 3 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
б) 40 алманы 9 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
Есеп бойынша теңдеу құр
5. Фабрикада 400 кг кәмпитті тең бөліп қораптарға салды. Бір қорапта
20 кг - нан болды. Қанша қорап қажет болды?
Сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: 76 - 77 бет. № 6, 7
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Қалдықпен бөлу
Астана қаласы, №59 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Нaлибaeвa Гүлжaн Eрмeкбaeвнa
Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру; қалдық әрқашанда бөлгіштен кем болатынын білгізу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.