Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қалдықпен бөлу

04 ақпан 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу

Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қалдықпен бөлудің мән - мағынасымен және оның ерекшеліктерімен таныстыру. Қалдықпен бөлу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Ауызша және жазбаша берілген тапсырмалар арқылы балалардың танымдылық қабілеттерін, зейіндерін, логикалық ойын дамыту.
Тәрбиелік: Өзін - өзі бағалауға, өзіне деген сенімділікке, дербестікке тәрбиелеу, математиканы оқып үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Құрал жабдықтары: интерактивті тақта, слайдтар, өзін - өзі бағалау парақшасы, үлестірмелі қағаздар, радио пульттер.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, тест.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Нені білу керек: қалдықпен бөлудің ерекшеліктерін игеру.
Не істей білу керек: берілген тапсырмаларды орындау.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа дайындығын тексеру. Бағалау парақтарын үлестіріп беру.
ІІ. Ауызша есептеу.
1) Математикалық диктант (3слайд):
- 506 мен 200 - дің қосындысы;
- 2 мен 5 - тің көбейтіндісіне 5 - ті қос;
- Ойлаған санды 4 есе кеміткенде 5 шықты. Ойлаған санды тап.
- 0 мен 4 - тің көбейтіндісін тап;
- 24 - ті 4 - ке бөл;
- 20 - ны 20 - ға бөл.
- Қабырғасы 2 см тең шаршының периметрін тап

Тексеру: 706, 15, 20, 0, 6, 1, 8см. (4 слайд)
2) Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және оларды шеш: (5 слайд)
Сергіту сәті
ІІІ. Жаңа сабақ
1) Жаңа тақырыпты түсіндіру (6 слайд)
Ой толғау. Мына 13 шарикті 4 - ке бөлуге бола ма? (Болмайды)
13: 4=3 (қалд. 1)
Тексеру: 4х3+1=13 (7 слайд)
1 ереже ( 8 слайд)
Қалдықпен бөлуде нәтижесіне екі санмен жазады. Бірінші санды - толымсыз бөліндінің мәні, екінші санды - қалдық дейміз.
31: 4=7 (қалд. 3)
2 ереже (9 слайд)
Қалдық бөлгіштен кем болуы тиіс.
13: 4=3 (қалд. 1)
1<4
3 ереже (10 слайд)
Қалдықпен бөлуде бөлгішке бөлінетін ең үлкен сан анықталады.
25: 4=6(қалд. 1)
24
4х6+1=25
2) Интерактивты тақтамен жұмыс (11 слайд)
Қызанақтарды тәрелкелерге тең бөліп сал
11: 3=3 (қалд. 2)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
14 594
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме беру. Қалдықпен бөлу ерекшеліктерімен таныстыру: екі сан арқылы; бөлінгіш және бөлгіш екі сан табу; толымсыз бөліндінің мәні және қалдық.
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Қалдықпен бөлу
Қалдықпен бөлу
Қалдықпен бөлудің жолдарын анықтауға және оны шығаруды үйренуді бірге орындау.
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Сапарова Қаламқас Қадірқызы Бастауыш сынып мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×